Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37609)

marjusen 24-10-10 10:58

Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
http://magic.no/hypnoterapi/slank-me...i?tlf=79001115

Hypnose DVD som gjør at du ikke får lyst på FET mat, så da går du visst ned minst 15 kg:D
Hahahaha, dette her må da være på håret til å være svindel. Eller er det slik at hvis dette har fungert for en håndfull så er det fullt legitimt.

Debatten med dronning kari som har rast siste ukene, kanskje hun kan bruke energien sin på slike ting;)

Marius

arkine 24-10-10 11:45

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
du vet .. har du god tru ,kan du gå på vannet

Nupsida 24-10-10 12:33

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
At det går ann sier jeg bare, hihi :)

Huldr 24-10-10 13:55

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Jeg kan vel være enig i at å hypnotisere vekk lysten på feit mat ikke er det beste mht å slanke seg, men det er fullt mulig ;)

Kanutten 24-10-10 14:01

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Frøy (Innlegg 953898)
Jeg kan vel være enig i at å hypnotisere vekk lysten på feit mat ikke er det beste mht å slanke seg, men det er fullt mulig ;)

eller hypnotisere vekk lysten på karber! :heia:

Iset 24-10-10 14:16

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 953902)
eller hypnotisere vekk lysten på karber! :heia:

Det høres bedre ut ja, hehe. Hvorfor ikke heller velge bort sukkeret, liksom.
Ei jeg lå på barsel med i 2003 ble faktisk hypnotisert til å ikke like sjokolade. Hun spiste flere kilo i uka, masse sjokkis hver eneste dag, minst ei stor plate. Helt sykt avhengig. Etter hypnosen smakte det helt motbydelig og lysten var borte, og dette hadde vart i flere år da jeg møtte henne, så det er fullt mulig. :)

wevi 24-10-10 14:31

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
å dæsken. ;) Vet en hel masse æ kunne blitt hypnotisert mot..

stinemora 24-10-10 14:46

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 953911)
Det høres bedre ut ja, hehe. Hvorfor ikke heller velge bort sukkeret, liksom.
Ei jeg lå på barsel med i 2003 ble faktisk hypnotisert til å ikke like sjokolade. Hun spiste flere kilo i uka, masse sjokkis hver eneste dag, minst ei stor plate. Helt sykt avhengig. Etter hypnosen smakte det helt motbydelig og lysten var borte, og dette hadde vart i flere år da jeg møtte henne, så det er fullt mulig. :)

OI! Hva var det den hypnotisøren het sa du?! :P

senorita 24-10-10 17:11

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
jeg har faktisk denne dvden... hørt på den.. baaaaare tull :D hehe

Hamster59 24-10-10 22:08

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Kunne heller trenge en hypnose-dvd mot karboer og søtsaker, men det er jo bare å lempe innpå med smør og fett. Dessuten mye billigere. :D

MaLyng 25-10-10 16:28

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Jeg har mer tro på at å gå til en hypnotisør er bedre, enn å sitte hjemme aleine og prøve å hypnotisere seg selv via en DVD.
Men jeg vet om flere som har fått hjelp via hypnose. Ved røykeslutt f eks :) De kuttet røyken på dagen, og har holdt det slik i mange år :) Så det er fullt mulig! :)
Det dummeste jeg hittil har sett må jo være den slankesåpen de har begynt med!! :D
"Vask deg til slank og smidig kropp!" :D

Georgine 25-10-10 16:42

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Jeg sluttet å røyke ved hjelp av hypnose, men var hos en ordentlig hypnotisør, en utrolig dyktig engelsk dame. Men man må være veldig motivert så det er ingen kjapp hurtig-slutt-kur og man må ville det i ukene etterpå til man er over bøygen.

Men en DVD for å bli tynn... Neppe!

Huldr 25-10-10 21:44

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Det er kjempebra, Georgine! :blomster:

Alt er avhengig av egeninnsats og motivasjon :ja: Det går på å forandre vaner, og det tar tid.

Men man kan godt benytte seg av dvd'er eller cd'er - aner ingenting om akkurat denne, men Paul McKenna har mange bra. All hypnose er i bunn og grunn selvhypnose, så det er litt opp til en selv hva man foretrekker og har nytte av. En god hypnotisør er jo veldig bra, men det går an uten også :)

ada-emilie 26-10-10 15:56

Sv: Det selges mye dumt her i verden, men dette her må vel ta kaka? Haha
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marjusen (Innlegg 953806)
http://magic.no/hypnoterapi/slank-me...i?tlf=79001115

Hypnose DVD som gjør at du ikke får lyst på FET mat, så da går du visst ned minst 15 kg:D
Hahahaha, dette her må da være på håret til å være svindel. Eller er det slik at hvis dette har fungert for en håndfull så er det fullt legitimt.

Debatten med dronning kari som har rast siste ukene, kanskje hun kan bruke energien sin på slike ting;)

Marius

Jeg har sett at det anbefales for diabetikere å spise lite fett, det som stabiliserer blodsukker på bra. Jeg synes det er skummelt med de såkalte ekspertråd.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no