Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Påskeutfordringen ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39068)

StineH 02-01-11 12:54

Påskeutfordringen ...
 
HeiHei alle i hopa!

Nå vet jeg at det allerede er startet en påskeutfordring her inne ett sted, men fikk med meg at det er "bare" 5 kg som fellesmålet der..

Påsken er 17. April - Det er 3,5 mnd til...

Jeg er ferdig med jul, vi er ferdige med mørketiden og til påsken setter jeg som felles mål for denne tråden -8 kg..
JEG skal i allefall ned disse 8 kg'ne...

Om jeg tar utgangspunkt i dagens vekt som er 119,6 - så blir det hellige tallet som skal vises på vekten før 17.april 111,6 kg.. Det skal jeg klare!

Her kommer utgangspunkt bildet for denne gangen - ca 120 kg etter 6.dagsfest..
http://i25.photobucket.com/albums/c7...r/DSC00882.jpg

Kanskje ikke det beste bildet, men det er det nyeste... ^^,

Så, hvem av dere fantastiske 30+ menneskene er med meg? Detta her, det klarer vi lett som bare det!

Heaven 02-01-11 13:02

Sv: Påskeutfordringen...
 
Hiver meg med her også jeg. Men spørso m jeg klarer 8 kg, det gikk så tregt før jul at det var helt håpløst..
Men jeg kan prøve :)

DU ser forøvrig fantastisk bra ut!!!!

StineH 02-01-11 13:05

Sv: Påskeutfordringen...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Heaven (Innlegg 991369)
Hiver meg med her også jeg. Men spørso m jeg klarer 8 kg, det gikk så tregt før jul at det var helt håpløst..
Men jeg kan prøve :)

DU ser forøvrig fantastisk bra ut!!!!

Det er jo lov å prøve! Og kg ned er kg ned, uansett om det 1 eller 100.. :D Velkommen er du uansett!

Tusen takk... *rødme*

ragnhildanita 02-01-11 13:18

Sv: Påskeutfordringen...
 
Hei..Jeg er også med..Spist på meg noen kilo i jula..men jul bare en gang i året så det var tillatt..Men kjenner meg veldig uggen og lat så det er bare å forandre kostholdet for lavkarbo er best ...
Mitt utgangspunkt er 100,9 i dag så får vi se om vekten viser rundt 90 til påske...Gleder meg til å se tallet ;o)

Zillah 02-01-11 13:39

Sv: Påskeutfordringen...
 
Flott topp du har på deg der, StineH!
Eg slengte meg på "den andre" utfordringa, eg. Det har gått SÅ trått med meg, at sjølv om eg innmari gjerne vil ned både 10 og 15 kilo til påske (lol, ja, veldig veldig veldig) så har eg knapt trua på 5. =sukk= Men om det er greit å halde meg til 5-tallet, så kan eg gjerne vere med her også og ha same tickeren og greier.

senorita 02-01-11 13:43

Sv: Påskeutfordringen...
 
jeg er lett med på 8 kg!! :D vil helst ned enda mer men, regner med det går seinere jo nærmere målet man er :)

Oppstartsvekt : 85.9 kg

sistegang 02-01-11 14:13

Sv: Påskeutfordringen...
 
Jeg har jo satt meg et mål om 80 kg til 1.mars, men det tror jeg ikke kommer til å holde. Setter derfor det som mål til påske. Så jeg får endre signaturen min.;)

Vasp 02-01-11 14:35

Sv: Påskeutfordringen...
 
Jeg er med. Helt i starten, og bør klare åtte kilo på 3.5 månede. :)

Heaven 02-01-11 14:45

Sv: Påskeutfordringen...
 
Takk for velkomst!!! Ikke rødme, stine. Du ser SUPERBRA ut! Ta det til deg og vær stolt!!

Jeg har vært på vekta. Argh bargh, opp 1.2 kg.
Det betyr at jeg i 2010 gikk ned 17.6 fra slutten av mai til 31. desember.
Startvekten nå er 100.1 kg. Så får vi håpe det endrer seg raskt! Surt å være over 100 når jeg har vært under noen uker! Men er heldigvis kort ned til tosifret.. Håper tanta kommer og forlater åstedet raskt denne gang.. og at vekta går greit nedovern å. Stått stille lenge..

EmilyB 02-01-11 15:58

Sv: Påskeutfordringen...
 
Jeg er med :)

bonpia 02-01-11 16:11

Sv: Påskeutfordringen...
 
Jeg er med!

Nupsida 02-01-11 19:57

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Jeg henger meg på jeg også! :D
Om 8,4 kg så har jeg nådd målet mitt, å det håper jeg at jeg skal få til før påske, så passer perfekt! :D

CocoNut 02-01-11 20:12

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Seffers blir jeg med på denne og.:D SKAL ned 8 kg til påske, dette skal vi klare.

Mitt utgangspunktbilde, tatt på julaften:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._1756329_n.jpg

StineH 02-01-11 20:20

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Kjempehyggelig at folk slenger seg med!
Og så klart kan dere være med selv om dere setter dere lavere mål!
MITT mål er 8 kg, jeg vil ned 8 kg - jeg SKAL ned 8 kg før 17. April.. Fellesmålet i denne tråden er derfor 8 kg..
MEN dette er først og fremst en motivasjonstråd, der vi skal sparke hverandre i ræva, heie hverandre videre og plukke hverandre opp når vi har gått på trynet..

Om målet ditt er 1 kg eller 20 er egentlig likegyldig!

Fungirl 02-01-11 20:25

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Fine bilder av dere som har lagt ut :)

Jeg slenger med også med, mål i antall kg vet jeg ikke siden jeg skal vektopereres 7.februar, dermed bør jeg vel helst gå ned mer enn 8 kg.
Men jeg vil være med, dette er motivasjon og en fin måte og se hvordan det går med andre og samtidig holde litt kontroll på meg selv :)
Jeg oppdaterer når jeg skal til legen og operere, da blir jeg veid på samme vekt som før jul så får jeg se hvor mange kg jeg kan gå ned nå i januar, viktig å bli kvitt noen fettkg på leveren slik at operasjonen kan gå tryggest mulig.
Kommer til å følge med og heie på dere andre i hele januar selv om jeg ikke oppdaterer antall kg ned :)

Masse lykke til alle sammen, antall kg ned er ikke så viktig så lenge det er ned :klem:

Nupsida 02-01-11 20:27

Sv: Påskeutfordringen ...
 
1 Vedlegg
Mitt utgangsbilde :)
Ble tatt før jeg sminka meg for nyttår! :D

Tropika 02-01-11 22:29

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Jeg vil også være med!


Så flotte dere er alle sammen!

StineH 02-01-11 22:35

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tropika (Innlegg 991773)
Jeg vil også være med!


Så flotte dere er alle sammen!

Du er mer enn velkommen kjære Tropika! <3

langaard 02-01-11 22:57

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nupsida (Innlegg 991695)
Mitt utgangsbilde :)
Ble tatt før jeg sminka meg for nyttår! :D

Trenger ikke sminke du, du er jo kjempesøt:)

Nupsida 02-01-11 23:06

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 991797)
Trenger ikke sminke du, du er jo kjempesøt:)

Hihi, takk takk :D
Føler meg ikke helt vell uten sminken :P

Kremtoppen 02-01-11 23:09

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Jeg blir med!
Har akkurat laget min egen ticker etter oppskrift fra Areola. Det gikk utrolig greit. Nå gjenstår det å se om den vises?

StineH 02-01-11 23:11

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kremtoppen (Innlegg 991807)
Jeg blir med!
Har akkurat laget min egen ticker etter oppskrift fra Areola. Det gikk utrolig greit. Nå gjenstår det å se om den vises?

Tickeren din viser helt fint!
Velkommen!

Kremtoppen 02-01-11 23:25

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Hei StineH!
Så fin journal du har! Jeg synes du er skikkelig tøff som har lagt ut bilder - jeg jobber med saken, men synes jeg må gå ned litt først...

Zillah 03-01-11 13:25

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Heia, da var det mandag, da! (Eg reknar frå 27. desember ettersom det var da den andre utfordringa vart sparka i gang og det er mandagsveiedag, så da har eg gått ei veke meir enn de andre her som starta i går eller i dag.)

Eg veit ikkje kor påliteleg vekta i dag var. Eg veide meg mange gonger, og fikk varierande resultat, både bittelittegranne opp og litt meire ned... Men ettersom eg føler behov for litt oppmuntring, så vel eg å telle med det minste likevel, LOL... Det går sikkert litt opp att neste veke, men det er eg så vand til at eg skal ikkje la det gå innpå meg i så fall.


...Start
....27.12.2010: 102,0 kg
.1 veke....03.01.2011: 101,4 kg
.2
veker...10.01.2011: ........
.3 veker...17.01.2011: ........
...
16 veker..18.04.2011: Har forhåpentlegvis klart utfordringa, helst med god margin


Timiane 03-01-11 17:10

Sv: Påskeutfordringen ...
 
Jeg hiver meg og med. 8 kg skal jeg klare!

Tenk dere hvor fine vi blir til påske, bare å tenke på det er en stor motivasjon:D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no