Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell ernæringsdebatt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=16)
-   -   God morgen Norge (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42628)

lillemeg88 04-04-11 08:45

God morgen Norge
 
nå er det om lavkarbo på god morgen norge!! :D

TrillTrall 04-04-11 08:47

Sv: god morgen norge
 
Tror jeg må rydde litt i kjøkkenskapene i ettermiddag... Er nok diverse esker med gammelt perlesukker og sånt i mine skap også er jeg redd...

Nerthus 04-04-11 08:48

Sv: god morgen norge
 
Tøft - ser på nå!

lillemeg88 04-04-11 08:51

Sv: god morgen norge
 
syntes det er bra at de setter fokus på det på denne måten! at de ikke bare sitter og "prater" masse som folk ikke forstår, men gjør det på denne måten i steden :) *likerlikerliker*

Frøken Scott 04-04-11 08:57

Sv: god morgen norge
 
Dette er bra for spredningen av det gode budskap :p

Nerthus 04-04-11 08:59

Sv: god morgen norge
 
Siv Hauge skal noteres! Det er nettprat kl 9 hvor man kan sende inn spørsmål!

Her er nettsiden hennes, hun driver sunthjem - kostholdsveiledning og kursing :) Flinke damen! På spørsmål om fett og hjerte svarer hun kontant NEI! Det er ikke studier som beviser at fett er årsaken til hjertesykdommer. Flink til og prate for seg, snakker enkelt...akkurat slik en lavkarbo-entusiast lavkarbokostholdet trenger! :D

Supah 04-04-11 09:04

Sv: god morgen norge
 
Enig enig! :)

Dette var kjekt å se på! Hun var fast i sin mening, og var virkelig god til å snakke for seg. Det er så utrolig bra at lavkarbo får litt positiv oppmerksomhet!

Kanskje flere etterhvert kan forstå at fett ikke er synderen!

Jabba 04-04-11 09:17

Sv: God morgen Norge
 
så bra at han mannlige programlederen faktisk har gjennomført et lavkarbo opplegg!!! Og gått ned 10 kilo!!!

Nerthus 04-04-11 09:25

Sv: God morgen Norge
 
Helt enig! Men Wenche sliter litt med tankegangen... vaniljesukker kan vel erstattes med vanilje? Melk, matfløte? Bruk heller fløte og litt vann istedet tenker jeg :) Det kommer forhåpentligvis! Og i morgen skal de lage lavkarbomat og ta over kjøkkenet til Wenche ;)

Gode tider for lavkarbo-kostholdet :D Tenk så mange som kommer til å ramle innom her nå etter dette programmet når de googler lavkarbo .... ;)

Frøken Scott 04-04-11 09:47

Sv: God morgen Norge
 
:heia:

Bæstemor 04-04-11 10:15

Sv: God morgen Norge
 
Bra med positiv omtale av lavkarbo. Flink dame som gjorde dette med karbohydrater veldig enkelt å forstå.
Jeg var veldig fornøyd med at hun poengterte at dette ikke er en kur, men en livsstilsendring.

Kitt 04-04-11 10:39

Sv: God morgen Norge
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1074218)
Helt enig! Men Wenche sliter litt med tankegangen... vaniljesukker kan vel erstattes med vanilje? Melk, matfløte? Bruk heller fløte og litt vann istedet tenker jeg :)

Tenkte akkurat som deg ang matfløte og melk! Hun bør nok skoleres litt!;)

Mighty 04-04-11 11:32

Sv: God morgen Norge
 
Fikk med meg litt av dette og så at de lagde lavkarbo kake også. Utrolig bra at dette dukker opp i såpass "vanlige" programmer. Da vil kanskje folk ta det litt mer seriøst.

Nerthus 04-04-11 13:26

Sv: God morgen Norge
 
Ok... dama er veldig dyktig, men jeg opplever at hun var mer opptatt av og "selge" seg selv - dvs kurs og slikt enn å informere i nettpraten på sidene til tv2... det hadde hun jo kunnet sagt EN gang - alle som er interessert vil jo søke opp informasjon om damen uansett!

Hmmmm.... skjønner man skal leve av dette - men nå ble det litt påtrengende, og jeg synes ikke svarene var så gode heller når mye av plassen gikk til å nevne epostadresser, nettsider og kurs de arrangerer...

Zincite 04-04-11 13:38

Sv: God morgen Norge
 
Jeg så ikke innslaget, men leste gjennom nettmøtet nå.
Enig i at egenreklamen ble altfor påtrengende. Jeg hadde opplevd svarene alene som mye bedre reklame :ja:
Håper hun finner en rundere form, da tror jeg hun når ut til flere.

kallemann 04-04-11 15:27

Sv: God morgen Norge
 
ca 8.40 i morgen tirsdag skal de lage mer lavkarbo mat

Supah 05-04-11 08:44

Sv: God morgen Norge
 
Skru på TV2 nå snart folkens :)

Nerthus 05-04-11 09:26

Sv: God morgen Norge
 
Fader - ble jeg for sen nå?

lillemeg88 05-04-11 09:29

Sv: God morgen Norge
 
kanskje det ligger på hjemmesiden dems? :)

Frøken Scott 05-04-11 09:30

Sv: God morgen Norge
 
Du var nok det, Nerthus - men det var ikke noe der vi ikke vet fra før :p

(Men det går i reprise på formiddagen i dag)

Nerthus 05-04-11 09:32

Sv: God morgen Norge
 
Hihi, takk du - da får jeg se reprisen - eller se det på nett ;)

Supah 05-04-11 09:39

Sv: God morgen Norge
 
Enig med Frøken Scott. Det var ikke det så veldig spennende.

Og jeg blir helt provosert over holdningene til hun kvinnelige programlederen. "Nå setter vi over til lavkarbofanatikerne"... Sukk.

Kitt 05-04-11 09:41

Sv: God morgen Norge
 
Rekker aldri se noe tidlig om morgenen, barn som skal på skolen etc.
Jeg elsker opptageren min!:love:

Ser nesten oftest på ting jeg har tatt opp! Da kan jeg spole og se om igjen og hoppe over pauser/reklamer............:D

Frøken Scott 05-04-11 09:58

Sv: God morgen Norge
 
Kitt: *ønsker meg en sånn* :sikle:

kallemann 05-04-11 10:01

Sv: God morgen Norge
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av supah (Innlegg 1075320)
Enig med Frøken Scott. Det var ikke det så veldig spennende.

Og jeg blir helt provosert over holdningene til hun kvinnelige programlederen. "Nå setter vi over til lavkarbofanatikerne"... Sukk.

Helt enig. Fryktelig mye fordommer som en så rutinert programleder burde klare å holde for seg selv.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no