Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26063)

Kanutten 28-05-09 21:45

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 726747)
Syns denne er bedre jeg :)

Den er bare herrlig! :love:

Carisma 28-05-09 21:48

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Hvorfor blir man så lettrørt av PMS? Har begynt å sippe av TO radioreklamer i dag. RADIOREKLAMER!?!

Nynne♥ 29-05-09 08:29

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Noen som har forsøkt xtragavansa som de tilbyr på svett og blid senterene? Vet noen om de praktiserer lavkarbo kosthold?

Jabba 29-05-09 09:09

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Vil meierismør overleve en flytur til Mallorca?
Hvis ikke - hvilken av oljene som er å få kjøpt der nede er best å steke frokosten min i (egg & bacon)?

Carisma 29-05-09 09:12

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Vil tro det overlever, men det kan være litt slit å få det gjennom diverse kontroller :rolleyes:
Lurpak tror jeg er greit. Bare sjekk at det er smør.
http://www.lurpak.com/C1256ED9004B6707/O/UWEN5ZSG8E

Skinnogbein 29-05-09 14:26

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Du kan lett kjøpe smør på Mallorca. Er du litt skeptisk til de spanske variantene (usikker på om det er rent smør eller iblandet margarin), selger de fleste butikker et utvalgt av dansk, nederlandsk eller sveitsisk smør. Både smak og kvalitet er stort sett på linje med norsk smør. Nyt ferien uten smørkliss i kofferten :-)

Skinnogbein 29-05-09 14:33

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Glemte spørsmålet mitt! Er det bare meg - eller føler dere andre dere også penere etter en stund på LCHF kosthold? Da tenker jeg ikke først og fremst på at vi blir tynnere - men sånn rent generelt. Bedre hud, mindre rynker, penere hår, en glød i kinnene - slankere uten at formene forsvinner, etc. Har ikke følt meg så vakker som nå på mange, mange år. Det er så jeg rett og slett skvetter litt for hver gang jeg ser meg i speilet. Er dette virkelig meg?

Carisma 29-05-09 14:35

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Jeg syns defintivt jeg har fått bedre holdning også. sikkert fordi man ikke føler seg så pløsete :ja:

Jabba 29-05-09 19:56

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Takk for hjelp om smøret! Hva heter margarin på engelsk ? altså det jeg IKKE må kjøpe?

Jabba 29-05-09 19:58

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 727060)
Jeg syns defintivt jeg har fått bedre holdning også. sikkert fordi man ikke føler seg så pløsete :ja:

Enig med Carisma - jeg synes også jeg har fått bedre holdning...sikkert på grunn av at det rett og slett er lettere å bevege seg... "sleper" meg ikke avgårde liksom....

Liker denne tråden forresten!

Jabba 29-05-09 20:06

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Skal som sagt på ferie og har regna ut at det typisk nok klaffer med mens-uka mi. Kjipt. Jeg har en hormonspiral men fremdeles får jeg mens hver måned og med tildels kraftig blødning. Kan jeg gjøre noe for å utsette mensen? Kan jeg i tillegg til spiralen ta p-piller i dette aktuelle tidspunktet?

LineJM 29-05-09 21:37

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Margarin heter margarine på engelsk såvidt jeg vet ;)

Vet ikke noe om hormonpiller i tillegg til spiral. Er nok best å spørre legen tenker jeg.

Åh, og God Tur!

The Dude 29-05-09 21:45

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Hvorfor sier hun det er greit når det i ettertid viser seg at det var alt annet enn greit? :confused:

Photobscura 30-05-09 10:42

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av The Dude (Innlegg 727225)
Hvorfor sier hun det er greit når det i ettertid viser seg at det var alt annet enn greit? :confused:

Hva da? :confused:

Jeg har faktisk fått former jeg ikke hadde før lavkarbo. Trodde jeg var formløs, men den gang ei, her avdekkes det godt skjult kvinnelighet over en lav sko :D

Jeg lurer på hvor gammel en katt er før han slutter å oppføre seg som en skuddredd tulling minimum en halvtime om dagen :p

Bradypus Variegatus 30-05-09 11:19

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av The Dude (Innlegg 727225)
Hvorfor sier hun det er greit når det i ettertid viser seg at det var alt annet enn greit? :confused:

Ho bare testa deg :D
"Det er greit" er kode for "du må bestemme sjøl, så skal jeg dømme avgjørelsen din etterpå", hohoho :p

Photobscura 30-05-09 11:51

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bradypus Variegatus (Innlegg 727373)
Ho bare testa deg :D
"Det er greit" er kode for "du må bestemme sjøl, så skal jeg dømme avgjørelsen din etterpå", hohoho :p

Åh, ja. Sånn er damer-greie. Sorry, faller utenfor den regelen. Alle menn jeg har vært sammen med har vært kjærringer :lol:

Bradypus Variegatus 30-05-09 12:42

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 727381)
Åh, ja. Sånn er damer-greie. Sorry, faller utenfor den regelen. Alle menn jeg har vært sammen med har vært kjærringer :lol:

:lol::lol:, jeg ler, hehe, morsomt :p

Carisma 30-05-09 20:39

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av The Dude (Innlegg 727225)
Hvorfor sier hun det er greit når det i ettertid viser seg at det var alt annet enn greit? :confused:

Du må høre på tonefallet, og gå ut fra at ei dame til enhver tid mener det motsatte av det hun sier, untatt når hun faktisk sier det hun mener... Eller sier det motsatte av det motsatte av det hun mener, eller.. Ja, du skjønner greia. :D

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 727364)
Jeg lurer på hvor gammel en katt er før han slutter å oppføre seg som en skuddredd tulling minimum en halvtime om dagen :p

Aner ikke. Har aldri vært borti en katt som ikke er sånn. Og den eldste vi hadde ble 15 år.. :rolleyes: Vi måtte binde fast juletreet fordi hu turna i det og prøvde å dra med seg unger/barnebarn/oldebarn oppi.... :lol:

Ignite 30-05-09 20:41

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 727532)
Du må høre på tonefallet, og gå ut fra at ei dame til enhver tid mener det motsatte av det hun sier, untatt når hun faktisk sier det hun mener... Eller sier det motsatte av det motsatte av det hun mener, eller.. Ja, du skjønner greia. :D

Nei? :confused:



;)

Carisma 30-05-09 20:47

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ignite (Innlegg 727533)
Nei? :confused:

Fint, da funker taktikken vår fortsatt... :D

Lava 30-05-09 23:25

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 727532)
Du må høre på tonefallet, og gå ut fra at ei dame til enhver tid mener det motsatte av det hun sier, untatt når hun faktisk sier det hun mener... Eller sier det motsatte av det motsatte av det hun mener, eller.. Ja, du skjønner greia.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ignite (Innlegg 727533)
Nei? :confused:

;)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 727536)
Fint, da funker taktikken vår fortsatt... :D


:lol:

Lava 30-05-09 23:29

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 727364)
Jeg lurer på hvor gammel en katt er før han slutter å oppføre seg som en skuddredd tulling minimum en halvtime om dagen :p

Har ei katte som fyker over gulvene her og leker med alt mulig rart,
hun må ha det fantastisk morsomt når hun er ute,
har stått i vinduet og sett når hun leker, løper etter fluer, blader ol
og storkoser seg. Hun er 3 år.

Ellers lurer jeg på om man bør bytte et fjernstyrt helokopter som bare
vil fly en vei? :rolleyes:
Sånn at man flyr så langt man kan pga trær ol, så lander man og må gå
og hente helikopteret og gå tilbake og starte på nytt... :p

Jabba 31-05-09 19:16

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Finnes det sukkerfri sjokolade med få karber å få kjøpt på Mallorca? Eller i tax-freen på flyplassen ?

Lizzi 01-06-09 21:17

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Jeg lurer på :
hvordan skal jeg gå fram for å bytte farge på terrassen (fra brun til grå):confused:

Ignite 01-06-09 22:53

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lizzi (Innlegg 728217)
Jeg lurer på :
hvordan skal jeg gå fram for å bytte farge på terrassen (fra brun til grå):confused:

Veldig enkelt, det er bare å la være å olje eller beise et par år ;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no