Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Min nye hjemmeside Urkost.no (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17762)

Goggen 22-02-08 11:46

Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Merkelig nok var dette domenet ledig, så nå er i gang med www.urkost.no.

Det som ligger der nå er bare en start.

Zincite 22-02-08 12:04

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Så flott
Har jo lest endel her - både litt før jeg registrerte meg og ikke minst etterpå. Ser at du sitter på mye kunnskap og har både erfaring og evne til å formidle. Holder selv i øyeblikket på med å lese Bedre uten brød. Mye bra informasjon mange steder etterhvert, men jo flere steder man finner ting - jo flere vil informasjonen nå. Og det vil bli vanskeligere å bare avskrive at dette er en fiks ide hos noen få, og at ingen vet konsekvensene.... Er i alle fall den jeg møter om dagen - jada, det virker i øyeblikket, men om noen år kommer du til å være ordentlig syk om ikke du kutter ut fettmengdene.
Dessverre fremdeles for mye mange av oss bare godtar. Har vi hørt en ting ofte nok blir det jo "sannheten".

Så lykke til og håper mange kommer til hjemmesiden din og kanskje utfordrer sine sannheter - eller får inspirasjon og mere kunnskap om det du kan.

Synes navnet var veldig bra :heia:

Goggen 22-02-08 12:16

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Zincite (Innlegg 408523)
Så flott
Har jo lest endel her - både litt før jeg registrerte meg og ikke minst etterpå. Ser at du sitter på mye kunnskap og har både erfaring og evne til å formidle. Holder selv i øyeblikket på med å lese Bedre uten brød. Mye bra informasjon mange steder etterhvert, men jo flere steder man finner ting - jo flere vil informasjonen nå. Og det vil bli vanskeligere å bare avskrive at dette er en fiks ide hos noen få, og at ingen vet konsekvensene.... Er i alle fall den jeg møter om dagen - jada, det virker i øyeblikket, men om noen år kommer du til å være ordentlig syk om ikke du kutter ut fettmengdene.
Dessverre fremdeles for mye mange av oss bare godtar. Har vi hørt en ting ofte nok blir det jo "sannheten".

Så lykke til og håper mange kommer til hjemmesiden din og kanskje utfordrer sine sannheter - eller får inspirasjon og mere kunnskap om det du kan.

Synes navnet var veldig bra :heia:

Hei du! Og takk!
Ja jeg synes det var rart at dette navnet var ledig så mye snakk som det har vært om lavkarbo og urkost.

Etterhvert vil jeg utvikle et eget vektreduksjonskurs med urkost/lavkarbo. Jeg er kurset til å være kursveileder hos Eat, men det virker som det skjer lite der. Så da gjør jeg det sjøl :)

Kommer til å ta litt tid, men det kommer. Så blir forhåpentligvis Trondheim flere slanke innbyggere rikere!

HP 22-02-08 12:43

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Det ser spennende ut, Goggen!

Ser du for deg et blogg-format, eller som en informasjonsside (klassisk hjemmeside), eller begge deler? Du får gi en lyd (PM) om du trenger hjelp til noe.

nalana 22-02-08 17:16

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Gratulerer med hjemmeside og topp domene. Skal nok gjøre meg kjent med den når jeg får tid.:)

Kanutten 22-02-08 17:41

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
:klem:

Flink du!!!!

Goggen 22-02-08 17:56

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP (Innlegg 408541)
Det ser spennende ut, Goggen!

Ser du for deg et blogg-format, eller som en informasjonsside (klassisk hjemmeside), eller begge deler? Du får gi en lyd (PM) om du trenger hjelp til noe.

Hei du
Det blir i utgangspunktet en klassisk hjemmeside. Ikke noe nytt forum :)

Jeg tror ikke jeg satser på blogg heller. Folk får sende e-post.

Etterhvert vil jeg utvikle et eget kursopplegg, og bruke sida til informasjon etc.

Goggen 22-02-08 17:56

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nalana (Innlegg 408658)
Gratulerer med hjemmeside og topp domene. Skal nok gjøre meg kjent med den når jeg får tid.:)

Supert!

Goggen 22-02-08 18:00

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 408665)
:klem:

Flink du!!!!

He-he jo takk. Men flink er jeg ikke. Nærmest data-analfabet dessverre, og må lære alt på nytt. Var ganske habil med hjemmesider etc. for mange år siden, men du verden så mye jeg har glemt!

Men skal nok finne frem kunnskapen igjen :)

Nille 22-02-08 19:17

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Kjempespennende Goggen !
Med dine evner som skribent blir det sikkert en topp side. Den er herved lagt til i favoritter på maskina mi !

Dilly 23-02-08 11:49

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Gratulerer med den nye hjemmesiden :blomster:

Tuppen 23-02-08 12:08

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
kommer til å følge med her! :) lykke til videre

energibunten 23-02-08 21:05

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
kuult :-)

bibi 23-02-08 21:19

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Gratulerer med hjemmeside.

Blir spennende å følge utviklingen...... :)

Goggen 23-02-08 21:47

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Takk til alle!

Har så smått begynt å opggradere og utvikle. :)

Har lagt ut en del av mine skriblerier og mere kommer!

Lava 23-02-08 21:56

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
:heia: stikker inn og sjekkr opp NU ;)

Dilly 23-02-08 22:26

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Godt skrevet, jeg likte å lese.. og lo godt av Belønningsstragier i en fet hjerne. Slik er det bare :)

Selv klarte jeg å slutte å røyke ved hjelp av hypnose, og det gikk jo faktisk på det som "sitter mellom ørene" Der har du så rett.

Goggen 24-02-08 16:01

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna (Innlegg 409270)
:heia: stikker inn og sjekkr opp NU ;)

Takk for det!
Har oppdatert ganske mye i dag også :)

Goggen 24-02-08 16:02

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dilly (Innlegg 409287)
Godt skrevet, jeg likte å lese.. og lo godt av Belønningsstragier i en fet hjerne. Slik er det bare :)

Selv klarte jeg å slutte å røyke ved hjelp av hypnose, og det gikk jo faktisk på det som "sitter mellom ørene" Der har du så rett.

Takk for at du leste og likte!
Ja man skal ikke kimse av det mellom ørene :)

Tuppen 24-02-08 16:12

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
likte veldig godt det du har skrevet :)

:klem:

Goggen 26-02-08 13:05

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Rufus (Innlegg 409619)
Jeg også!!

Takk for det Tuppen og Rufus!

Iset 26-02-08 13:27

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Knallbra!! Håper du skifter farger etterhvert da, det ser litt mer seriøst ut med litt mindre "prangende" farger, hehe. Men jeg synes dette er et skikkelig bra initiativ og kommer til å følge med og lese. :D

Goggen 26-02-08 16:02

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 410671)
Knallbra!! Håper du skifter farger etterhvert da, det ser litt mer seriøst ut med litt mindre "prangende" farger, hehe. Men jeg synes dette er et skikkelig bra initiativ og kommer til å følge med og lese. :D

He-he, ja jeg driver og knoter med å lære meg billedbehandling igjen:)
Så det kommer nytt oppsett, med bakgrunnsbilder etc.

Takk for titten!

Iset 26-02-08 19:27

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Gleder meg, dette er helt flott. :hyper:

Goggen 29-02-08 10:25

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no
 
Heisann igjen. Nå tror jeg siden begynner å ta form.
Ta en titt, og kommenter gjerne!
Hva mangler etc.

www.urkost.no


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no