Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Den store felles ED-tråden (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37530)

Titti 15-04-11 16:59

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Jenter, hva tror dere om den nye dietten fra 30-days?
Jeg snakket litt med ei i helsekosten om denne dietten og hun sa den var lavkarbo. Jeg fikk en prøvesmak på sjokoladeshaken, den smakte veldig godt og barene er visst himmelske.

Jeg begynner å bli litt lei eurodiettproduktene og noen ganger er det liksom like greit å bare ta en shake i full fart enn å steke og koke og styre.
Hva tror dere? Lurer på om jeg skal bestille meg en pakke...
http://www.almea.no/30-days-diet-startpakke.html

grotingeling 15-04-11 21:13

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Grattis med nedgang Titti, Streber og Hapylady :heia: :heia: :heia:

Monica31 15-04-11 21:41

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mille89 (Innlegg 1084322)
monica: du er så smart. er overbevist om at du kommer i mål, og at du kommer til å BLI der. jeg prøver å tenke slik som deg. 2 kilo av gangen. igrunn tenker jeg nå "holde vekten til etter sommeren" ellerno, og så hvordan det går seg til, og da tenker jeg å ta fatt på resterende. jeg merker jeg må passe meg for ikke å falle helt av. så slik har jeg tenkt i det siste da. så lenge vekten holder seg stabil, skal jeg jobbe med å bli kjent med "nye" meg, og bli glad i henne:)

...eh...takk for at du sier det....nå for tiden har jeg bestemt meg for å suge til meg alt det positive folk sier om meg...så jeg bygger meg opp og ikke bryter meg ned og gir meg selv dårlig tro på vektfokuset mitt! Så da var det ekstra deilig å lese kommentaren din idag...;)
Jeg likte UTROLIG godt Mille, det du skrev om å bli kjent med ditt nye jeg og bli GLAD i "henne"....kanskje det jeg også holder på med, bare at jeg beskriver det med andre ord!!!!!!!!!! Tenk så viktig.
Jeg kjenner at jeg skal ned tre-fire kilo til før jeg er fornøyd før sommeren. Men da stresser jeg overhodet ikke med resterende. Da får resten være en skikkelig bonus isåfall. Tror det er meget fornuftig å tenke sånn. Jeg har også midjemål nå på under den farlige grensen på 88 cm. Det er digg!!!! Tenk så mye vi i denne gjengen har oppnådd siden ifjor.....Jeg er kjempe imponert over dere alle og meg selv da, og tar hatten av og neier pent! Alle fortjener en stor klapp på skulderen:D
Grattulere masse Mille, Hapylady(spes.med to sifret tall...det er stort!!!!) og Streber....
...da er det helg, ungne i seng og min deilige mann venter i sofaen...nå er det fredagskavalkaden.....gullrekka...eller hva det nå kalles:p

Monica31 15-04-11 21:46

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mille89 (Innlegg 1084331)
igår var jeg hod legen igjen. to kilo ned i fett, og to kilo OPP i muskler :D (alle de andre gangene har jeg jo gått ned i muskler).

Da har du egentlig gått ned utrolig mye. En kilo muskler tar tre ganger mindre plass enn en kilo fett......tenk så mye du har gått ned....ikke bare har du økt muskelmassen, men i tillegg gått ned to kilo ned ii fett...skal vi se.....mye bra forandring for kroppen din!!!!!!!!!!!!! VÆR STOLT!!!!!!!!!!!!!!

grotingeling 18-04-11 18:16

Sv: Den store felles ED-tråden
 
http://smileys.on-my-web.com/reposit...easter-119.gif alle sammen :klem:
Her i gården har vi ingen planer, bortsett fra å tilbringe mindre tid inne.
Er seriøst på tide å komme seg mer ut, og da er jo påsken helt perfekt med alle sine fridager.
Blir derfor relativt lite aktiv på forumet denne uka.

Kos dere hvor enn dere er disse dagene :klem:

Elinemor 18-04-11 20:57

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Ja her var det påskestille ...http://forum.lavkarbo.no/images/icons/icon7.gif
Vi hadde vinterferie på fjellet, og det frister lite å ta fram skiene igjen nå - så vi holder oss i lavlandet og stort sett hjemme. Skal et par dager på hytte ved Strømstad, så da tenkte jeg å benytte anledningen til å bunkre opp med god mat til fryseren i en litt utvidet harryhandel, det går jo ganske mye blant annet kylling nå ...
Ønsker dere alle en framifrå påske, med eller uten egghttp://forum.lavkarbo.no/images/icons/icon12.gif

streber 19-04-11 00:35

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Her jobbes det, dvs jeg jobber, nesten alle dagene i påsken. Mannen har vakt så vi ikke kan forlate bygden halve påsken. Men vi koser oss med de stundene vi har sammen. Matmessig er jeg ikke særlig flink. Men full skjerpings etter påske igjen, har tlf time med hetland onsdag. Ble softis i dag , var på handletur i steinkjer med familien i dag. Hentet noe til eldste jenta hos eksen , vi ble der en stund, jentene måtte jo hilse på sin nye lillesøster. Nattevakt nå. Fortsatt god påske folkens.

Titti 19-04-11 18:28

Sv: Den store felles ED-tråden
 
God påske alle sammen. :klem:
Her går det bare fint, vi koser oss og slapper av med litt fri. Har hatt gutta våre her halve påsken, men i morgen reiser vi på kjærestetur til Tromsø. :hearts:

Jeg har hittil klart å unngå de store utskeielsene, har koset meg litt med nøtter og sukkerfri sjokolade og litt vin. Spent på hvordan påsken blir, da skal vi bo hos familie og det blir mye besøk hit og dit, men jeg skal gjøre så godt jeg kan, om ikke det blir ED blir det hvertfall lavkarbo så mye som mulig. :ja:

Har glemt å bestille produkter også, så det er rimelig tynt i skapene, bare gamle supper igjen. :lol: Så nå går det i egg og kylling, har sendt inn en ny bestilling nå, men sliter litt med dårlig økonomi, så tør ikke bestille så mye om gangen.

streber 19-04-11 21:20

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Gooood tuur titti!:)

grotingeling 19-04-11 22:33

Sv: Den store felles ED-tråden
 
God tur Titti :klem:

Titti 19-04-11 22:59

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Takk. :D

Ada/80 20-04-11 11:49

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Jeg vil bare ønske dere alle en strålende påske! :)

Ada/80 20-04-11 11:56

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Beklager- jeg må bare teste om jeg får opp en ny ticker...

Grubbeline 22-04-11 00:18

Sv: Den store felles ED-tråden
 
God påske damer!!
Her nyter jeg (endelig) påskeferien, og benytter anledningen til å pakke bort vintergarderoben og finne frem vår-klær... Men takket være ED er det mye som (heldigvis) ikke passer lengre. Har kommet meg ned fra en str 58 til 48, og har måttet kjøpe en god del nytt underveis, og mye går til Fretex hver gang jeg rydder. Men noen ting er omtrent ikke brukt, og skulle gjerne solgt dem til noen som jeg vet vil bruke dem. (Vet ikke hva Fretex gjør med store størrelser? Noen som aner?)
Så jeg lurer på om noen av dere har kommet på en smartere måte å kvitte seg med klær dere har "krympet ut av"? Finn blir liksom for generellt...

Titti 22-04-11 09:39

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Så flott med ti str ned:) men hvorfor ikke Finn?:)

ellers slite jeg litt i påsken jenter. Er jo på tur nordover med kjæresten i påsken<3 og bi har det så fint og blir tatt så godt i mot, men maten er ikke særlig lavkarbovennlig. Jeg gjør så godt jeg kan, men på onsdag måtte jeg ta en minibit med pizza og i går måtte jen bare ta et halvt rundstykke med pålegg hos en gammel tante vi var på besøk hos. Og til middag hos svigerfar var det gele til dessert porsjonert i skåler og til kaffen var det sjokoladekake. Jeg forsynte meg i minimale mengder, men fy søren så vondt jeg fikk etterpå. Smerter i magen og forferdelig verking i leddene. Uff, ikke verdt og hvis jeg først skulle Skeie ut ville jeg jo spist nidar påskeegg eller softis:lol: ja ja, skal prøve å ikke være så høflig og snill i dag;)

Ha en fortsatt fin påske, jenter:klem:

her er det regn i nord, men jeg koser meg med verdens fineste og i dag er det 50 dager igjen til bryllupet :love:

streber 22-04-11 17:05

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Titti-Høres ut som dere koser dere tross litt mageknip, jeg får desverre ingen plager av høykarbomat annet enn ved gjærbakst-tror jeg er litt intolerant når det kommer til det.:o

Titti 22-04-11 18:06

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Ja, gjærbaksten verst her og, var nok det halve rundstykke jeg spiste. Koset meg litt frukt og is til dessert her og det gikk helt fint. Ellers har det vært lavkarbo i dag og kroppen har det mye bedre. I morgen reiser vi til søsteren min på Finnsnes og de lever lavkarbo, så nå lager hun lavkarbogodis og mannen marinerer lam til vi kommer. Gud, jeg gleder meg til å se storesøster :hearts:

Hapylady 22-04-11 18:08

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Ikke lett å holde seg på ED når det er varmt ute og påske. Mye grilling, is og greier rundt meg. Enn så lenge har jeg vært flink.
Lurer litt på Fun-light. Er det lov? Har fått beskjed om at light er bare lov sammen med mat. Men - hvis jeg fryser den ned, så får jeg is:D. Ikke like godt som vanlig is - men dog... Noen som vet?
Var også veiedag i dag og det var min første ned-tur siden jeg startet. Opp 100 gram. Gikk over 2,5 timer i går og lurer på om jeg har samlet endel vann. Men moro var det ikke. Ikke mye opp - og ikke noe og syte over - men det er ikke gøy. Får håpe jeg nå "bare" er på ett platå og at det slipper snart igjen:).

Ønsker dere alle en fortsatt riktig god påske:kanin:.

Titti 22-04-11 19:43

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Skjønner deg godt:klem:

synes du kan unne deg litt fun light som is i påsken. Eller kanskje kose deg med litt gele fra heistad?:)

Ada/80 24-04-11 22:32

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Dette innlegget er ment for å gi alle som har kost seg i påsken bedre samvittighet. Et utdrag av min diett er: pizza, kinamat med ris, fløtegratinerte poteter, mange brødskiver med peanøttsmør og syltetøy, marsipan, smågodt, vafler med syltetøy og rømme, sikkert ti kakestykker, pølser i brød med sprøløk, pølser i lomper med sprøløk, oreokjeks, ris med bearnesaus og for å toppe det hele- lasagne til kveldsmat i dag! Sånn- da kan dere kose dere med hva dere vil den siste påskedagen vell vitende om at det sitter ei Ada som har kjørt fase 50 i over ei uke;)

Fortsatt god påske!

streber 24-04-11 23:45

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Du OG jeg har kjørt fase 50 å det blir en da til med det, så er det rett i fase 1, blir drit tøft, men slik må det være skal jeg kunne slippe alle mathemninger, må det foregå innenfor en tidsbegrenset periode og med full skjerping etterpå.:)

grotingeling 25-04-11 10:17

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Er jo en trøst at vi er flere i samme båthttp://img186.imageshack.us/img186/1936/30380551gu5.gif, selv om jeg for min del gjerne skulle vært i en helt annen båt :rolleyes:
Men spist er spist (boller, sjokolade, is, potetgull, brunost), så da får en ta grep og snu skuta rundt (er i det maritime hjørnet i dag gitt :lol:)

Blir nok ingen fase 1 på meg nå, har for lite produkter til det.
Kontrolltimen som var planlagt for onsdag er flyttet til 16. mai, så da kjører jeg fase 2 fram til da.
Går for en full kostholdsgjennomgang på den timen, for jeg skal komme i gang med vektreduksjonen igjen - ED eller ikke :cool:

streber 25-04-11 11:07

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Det er jeg sikker på du klarer Gro, så tålmodig og bestemt som du er!:)

Titti 25-04-11 14:14

Sv: Den store felles ED-tråden
 
He he, nesten godt å se det ikke er bare meg;) men jeg er nesteN litt irritert fordi jeg ikke har kunnet velge selv, men jeg har hvertfall holdt meg til små porsjoner. Skullegjerne gått for fase 1 i morgen, men har for lite produkter:( får ny forsyning onsdag tenker jeg...

streber 25-04-11 14:52

Sv: Den store felles ED-tråden
 
Jeg har valgt det selv jeg:oKost meg med karboene har jeg gjort også-men du titti-bli med på "fullskjerpingsnåerdetlavkarboforfullemuggerigjen" toget, vi er mange som setter av sted mot et nytt og slankere liv i morgen, avgang:når du står opp:D:p;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no