Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Noen som driver med idrett her? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=55351)

Mariline 30-01-14 01:40

Noen som driver med idrett her?
 
Selv holder jeg på med voltige( turn og dans på hesteryggen) Men nå er formen så dårlig at jeg nesten ikke trener noe lenger. Men håper at lavkarbo kan gi meg energi, så jeg klarer å komme igang innen konkurranse sesongen starter til våren.

milena 30-01-14 09:10

Sv: Noen som driver med idrett her?
 
Jeg driver på med roller derby. Begynte i fjor så er fortsatt en nybegynner! Men, gøy er det!!!

Høres utrolig spennende med voltige - skal se litt på youtube når jeg kommer hjem!

kamp 30-01-14 15:35

Sv: Noen som driver med idrett her?
 
Taekwondo her...

Mariline 30-01-14 15:39

Sv: Noen som driver med idrett her?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av milena (Innlegg 1476013)
Jeg driver på med roller derby. Begynte i fjor så er fortsatt en nybegynner! Men, gøy er det!!!

Høres utrolig spennende med voltige - skal se litt på youtube når jeg kommer hjem!

Morsomt, vi driver jo med idretter som er sjeldne i Norge begge to :)
Roller Derby virker kjempegøy. Så en film sammen med svigerinna mi for noen år siden. Svigerinna mi digga det, og begynte så smått med det ( amatør) når hun gikk på folkehøyskole, og tenkte å fortsette da hun flyttet til Østlandet. Men tror at det var vanskelig for henne å finne noe.

Mariline 30-01-14 15:41

Sv: Noen som driver med idrett her?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kamp (Innlegg 1476055)
Taekwondo her...

Det holdt sønnen min på med, og jeg ble med på familietreninger. Jeg synes det var Kjempegøy :)

milena 30-01-14 20:39

Sv: Noen som driver med idrett her?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mariline (Innlegg 1476056)
Morsomt, vi driver jo med idretter som er sjeldne i Norge begge to :)
Roller Derby virker kjempegøy. Så en film sammen med svigerinna mi for noen år siden. Svigerinna mi digga det, og begynte så smått med det ( amatør) når hun gikk på folkehøyskole, og tenkte å fortsette da hun flyttet til Østlandet. Men tror at det var vanskelig for henne å finne noe.

Derby er gøøøy! Men, det er bare 9 lag i Norge så hvis hun ikke er i en av storbyene så tror jeg det er vanskelig å finne et lag. Amatør jeg også. Trener jo seriøst, men fortsatt "amatørmessig". Norga har nettopp fått landslag for første gang! Gleder meg til å se hvordan det går!

Mariline 30-01-14 23:28

Sv: Noen som driver med idrett her?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av milena (Innlegg 1476082)
Derby er gøøøy! Men, det er bare 9 lag i Norge så hvis hun ikke er i en av storbyene så tror jeg det er vanskelig å finne et lag. Amatør jeg også. Trener jo seriøst, men fortsatt "amatørmessig". Norga har nettopp fått landslag for første gang! Gleder meg til å se hvordan det går!

Så gøy at de har fått landslag :) Svigerinna mi har nå flyttet til Vinterbro, og det er jo ikke så langt unna Oslo, så da bør det vel være noe i nærheten. Jeg kunne jo selv tenkt meg å trent Derby, men jeg må dessverre bare holde meg til en idrett pga tid og overskudd. Hadde det vært opp til lysten, hadde jeg nok holdt på med forskjellige idretter hver dag :)

milena 31-01-14 08:48

Sv: Noen som driver med idrett her?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mariline (Innlegg 1476109)
Så gøy at de har fått landslag :) Svigerinna mi har nå flyttet til Vinterbro, og det er jo ikke så langt unna Oslo, så da bør det vel være noe i nærheten. Jeg kunne jo selv tenkt meg å trent Derby, men jeg må dessverre bare holde meg til en idrett pga tid og overskudd. Hadde det vært opp til lysten, hadde jeg nok holdt på med forskjellige idretter hver dag :)

Jess, Oslo roller derby er ett veldig bra lag. De tok andre plass i NM. Og med derby er det kult at det er plass til alle - men det krever mye. Utstyret er dyrt og så må mann reise. Og det kreves en del trening. Sporten er utrolig "tung" og for å forebygge skader så må det trenes mye.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no