Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spis deg ned i vekt med Skaldeman (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=134)
-   -   Lämnat manus på kvinnoboken (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13520)

ssskaldeman 20-06-07 12:05

Lämnat manus på kvinnoboken
 
Hej på er!

Det har varit bråda tider. Jag har ägnat en månad åt att räkna på recept, fram och baklänges, men nu är manus lämnat.

Det blev ett hundratal egna recept, några stycken från den här siten, och några från svenska och norska brevvänner.Tack till alla som hjälpt till och kommit med goda råd, synpunkter och önskemål! Jag har försökt att få med allting som jag missat i förra boken.

Recept och råd är grupperade i 50+, 25+ och 10+. Det motsvarar ungefär uppskattad övervikt. Man väljer själv vilket program man ska använda, efter vikt och ambitionsnivå. När receptets upphovsman är känd anger jag detta. Jag har räknat ut kolhydratinnehål och Skaldemans ratio (förholdningstal) för samtliga recept. De värden jag använt är de som står i Hälsovaktens databas. Allting är kontrollräknat och finns det några fel så beror det på fel i basen. Boken kommer i september på svenska. Någon norsk utgåva är inte bestämd ännu.

Igår gjorde jag ett snabbesök i Norge och föreläste tillsammans med Dag och Kenn med flera. Det var en lyckad övning med en bra lunch. Jag fick nöjet att hälsa på ett par från Lawcarbo också och det var jättekul.

Nu ska jag svara på några hundra mail som samlats under de senaste veckorna. Det tar ett par dagar. Sen ska jag börja göra ett par besök i veckan på den här trevliga siten.

Må så bra!

Sten Sture

Hyper 20-06-07 12:07

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Gleder meg til å høre mer fra deg:):)!!!

Trixie 20-06-07 12:54

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Takk for gårsdagens foredrag. :) Fikk dessverre ikke anledning til å ta en prat med deg, men det var hyggelig at du kunne komme og fortelle din egen historie. :) Så bra at din kone har tatt vare på noen gamle bilder! :)
Trixie :)

Dilly 09-07-07 22:39

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Jeg venter spent på denne boka. Har vært innom på Bokus bokhandel og registrert meg, så jeg får en mail når boka kommer ut. Det var jo greit.

September er jo en grei tid, så får sommeren gå sin skjeve gang :-)

Distrea 24-09-07 15:28

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dilly (Innlegg 304532)
Jeg venter spent på denne boka. Har vært innom på Bokus bokhandel og registrert meg, så jeg får en mail når boka kommer ut. Det var jo greit.

September er jo en grei tid, så får sommeren gå sin skjeve gang :-)

og tiden går... har du fått tak i den?... har ikke skjekka så mye jeg, men som deg registrert meg.... venter og venter:rolleyes:

Dilly 24-09-07 22:25

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Distrea (Innlegg 341264)
og tiden går... har du fått tak i den?... har ikke skjekka så mye jeg, men som deg registrert meg.... venter og venter:rolleyes:

Nix, ikke ennå.
Har registrert meg her https://www.capris.no/shopperhomepage.aspx
etter tips herfra.
24 september leste jeg et sted, det er i dag det...

Bøker på overvåkningTittelLagerstatusGI-NOLL! - FÖR KVINNEnda ikke utkommet
usj.. lurer på om det kommer noen bok jeg.

Distrea 24-09-07 23:00

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dilly (Innlegg 341445)
Nix, ikke ennå.
Har registrert meg her https://www.capris.no/shopperhomepage.aspx
etter tips herfra.
24 september leste jeg et sted, det er i dag det...

Bøker på overvåkningTittelLagerstatusGI-NOLL! - FÖR KVINNEnda ikke utkommet
usj.. lurer på om det kommer noen bok jeg.

jeg også.... vi må vel reise til Sverige :rolleyes: :(

Dilly 27-09-07 22:14

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Distrea (Innlegg 341457)
jeg også.... vi må vel reise til Sverige :rolleyes: :(

Det var lurt :) så kan vi kjøpe med oss masse god mat, krydder og boka..
skikkelig harrytur, hehe..

Distrea 27-09-07 22:42

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Tar tid før jeg får bok... Får tømme fryser'n først ;) Jeg er visst en skikkelig hamstrer:rolleyes:
:o

monkey 27-09-07 22:49

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Vi må vente litt til - 22 oktober kommer boka

monkey 19-11-07 15:44

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Nu har Skaldemans "kvinnobok" kommit! Den är riktigt bra tycker jag - det står väl ungefär detsamma som i den första, men lite mer strukturerat och med en massa oppskrifter. Den kan köpas här www.capris.no. Min kostade bara 127 kr inkl porto. Den är inte bara för kvinnor. Den är strukturerad på hur många kilo man har att gå ner - eller beroende på hur følsam man är.

Nena 20-11-07 06:01

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken
 
Jeg synes også den er bra - og mange fine oppskrifter :ja:!! Har prøvd en del av de, og så langt er jeg veldig godt fornøyd.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no