Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Falt ut av ketose, tilbake på to dager. Nå = konstant hodepine. Hva skjer? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54722)

Lullapie 19-07-13 22:48

Falt ut av ketose, tilbake på to dager. Nå = konstant hodepine. Hva skjer?
 
(Vet ikke helt om jeg skriver på riktig side, delvis helse - delvis keto)

Jeg var på en liten ferie og trodde jeg klarte å holde meg bra med få karbo, men det er ikke så enkelt å vite hva folk putter i maten på restauranter tydeligvis, for etter tre dager hadde jeg gått opp 4 kilo! Jeg hadde ikke spist noe mer enn vanlig, så det må ha vært restaurantmaten.

Nå har jeg vært i ketose igjen en uke og de 4 kiloene er borte vekk, men nå har jeg en hodepine som ikke vil gi seg, og det hjelper ikke med paracet og ibux heller. Dette er virkelig ikke noe moro. Det ødelegger dagene rett og slett.

Er det normalt å få slik etter å ha gått ut og inn av ketose? Vil jeg få keto-syken på nytt, er det derfor jeg har hodepine? Noen som har opplevd lignende? :forvirret

Mange spørsmål oppi hodet som dere skjønner, men håper dette er noe som kan fikses opp i. Nå er jeg lei av dunkingen i hodet... :_oppgitt:

rut311 20-07-13 11:56

Sv: Falt ut av ketose, tilbake på to dager. Nå = konstant hodepine. Hva skjer?
 
Jeg synes det virker veldig rart å gå opp 4 kg på tre dager, og det må isåfall være vann.. er du sikker på at det er riktig? Har du brukt samme vekta?

Ang. hodepinen.. drikker du nok vann?

TrillTrall 20-07-13 12:20

Sv: Falt ut av ketose, tilbake på to dager. Nå = konstant hodepine. Hva skjer?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av rut311 (Innlegg 1451466)
Jeg synes det virker veldig rart å gå opp 4 kg på tre dager, og det må isåfall være vann.. er du sikker på at det er riktig? Har du brukt samme vekta?

Det er ikke noe problem. Jeg gikk opp 1,2 kg fra i går... :eek: :mad:

Rin 20-07-13 12:55

Sv: Falt ut av ketose, tilbake på to dager. Nå = konstant hodepine. Hva skjer?
 
Har du passet på å få i deg salt? Når 4 kg vannvekt fyker på og av igjen er det fort gjort å få vondt i hodet på grunn av saltmangel, rett og slett... En flaske farris gjør ofte susen. :)

Lullapie 22-07-13 23:28

Sv: Falt ut av ketose, tilbake på to dager. Nå = konstant hodepine. Hva skjer?
 
Takk for svar, alle sammen! Jepp, jeg brukte samme vekta og gikk opp 4 kilo, som jeg nå har gått ned igjen. Takk for tipset, Rin - jeg trodde at vi ikke skulle ha noe særlig med salt i maten, så de dagene med hodepine skyldtes muligens den plutselige endringen og uten salt. I dag hadde jeg litt salt i maten faktisk og har heldigvis ikke hatt noen hodepine. :)
PS: TrillTrall - Skjønner frustrasjonen din, om det skulle være noen trøst så går det kiloet noenlunde raskt vekk igjen. :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no