Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Ang disse Oopsie-rolls`a (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22429)

matitt 28-11-08 08:09

Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Har jeg gjordt dette riktig tro? Alle skryter så fælt av dem, men jeg synes da vitterlig at det bare smaker LUFT? De ble så luftige at det er jo som å spise IKKE`NO :) Men, klager ikke altså, lurte bare på om de skal være sånn. Det er vel meningen at det er pålegget som skal gi smak:)

Areola 28-11-08 08:43

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Ja, det er det som er så genialt med de :ja: (Det høres vel veldig rart ut, men har man først blitt lei av egg, er det vanskelig å få lysta på det tilbake...)
De smaker ingenting, altså IKKE egg, også er de enkle og lage uten masse avanserte og dyre produkter. Rett og slett noe og putte pålegg på :)

matitt 28-11-08 09:31

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Ok, ja det er jo ikke så dumt å slippe å lage egg og bacon hver morgen! Og jeg gleder meg til å prøve en søøøt variant av dem :) Men det kan jeg ikke enda, fortsatt i induksjons-fasen, Håper forresten at jeg har lov å spise disse "nøytrale" i Atkins induksjons-fase...? Men det burde være lov, er jo bare ost og egg :)

Areola 28-11-08 10:08

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Det er lov ja, så lenge du teller med osten i det totale du har lov til hver dag (er det 100 gr ost?)Man bruker vel 100 gr i hele røra, så da blir det.. runt 20gr hver oops.

Mellon 28-11-08 13:23

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Jeg har bare problem med at de bli så seige, henger seg jo fast i alt jo, matboksen, talerken, ja det meste. Men de er bedre en lappen syns jeg. Uansett, hjelper av og til med en omgang i toasteren, da blir de sprøe og gode :D

Men nå har jeg bestilt lavkarbobrød, gleder meg til å teste, ønsker noe mer grvot å ha pålegget på.

Areola 28-11-08 13:49

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Ja, de blir ikke like gode når de seige...

elian 28-11-08 18:17

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Nå har jeg lest om dette flere steder, men fortsatt ikke funnet ut hva det er... Hmmm... Må lete litt til tror jeg..... :-/

elian 28-11-08 18:19

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mellon (Innlegg 584259)

Men nå har jeg bestilt lavkarbobrød, gleder meg til å teste, ønsker noe mer grvot å ha pålegget på.


Hvor fikk du bestilt det? :)

Kitt 28-11-08 18:30

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian (Innlegg 584390)
Nå har jeg lest om dette flere steder, men fortsatt ikke funnet ut hva det er... Hmmm... Må lete litt til tror jeg..... :-/

Er det denne du mener?
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=oopsie

elian 28-11-08 18:52

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 584393)


Ahhh :) Takk :p Menneh.... SMAKER DET VIRKELIG IKKE EGG NÅR DET LAGES NESTEN BARE AV EGG? :confused:

Kitt 28-11-08 18:59

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Nei, det smaker....... nesten ingen ting!:eek:
Jeg oppbevarer dem i frysseren. Etter en omgang i brødristeren smaker de fortreffelig under det meste av pålegg!:sikle:

Heksehilda 28-11-08 20:03

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian (Innlegg 584391)
Hvor fikk du bestilt det? :)

Nå skal jeg ikke svare på vegne av andre, men jeg har bestilt, fått og bakt lavkarbobrød fra www.spisdegslank.no. Det smaker veldig godt med pålegg på, og jeg er kvitt et problem når jeg er på møter og får servert snitter. To skiver brød i veska, pålegg fra snitten over på lavkarbobrødet, og vips, lunsjen er reddet for meg også.

Photobscura 28-11-08 20:22

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Det er 110 gr ost pr dag i induksjonsfasen :)

Mellon 04-12-08 11:20

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian (Innlegg 584391)
Hvor fikk du bestilt det? :)


Bestilte hos lavkarbopikene. Tror adressen er lavkarbopikene.no


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no