Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   1. september og ny start (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47477)

Zalto 01-09-11 10:58

1. september og ny start
 
ok jenter og gutter?!
da er sommeren og alt som heter utskeielser over for min del.
sitter i skrivende stund og "nyter" 2 hardkokte egg med salat og majones. Nam nam.... :hungry:

Hvem føler for å hoppe på?
Tenkte kanskje lage en egen faceside hvis noen er intr?
Synes det er litt lettere å logge inn der og prate, enn innpå her...

Målet er ned 10-12 kg.
Forrige gang klarte jeg 14 kg på 4 mnd, så nå er målet å klare det før jul :D


Nå ble det veldig mange PM'er...

De som vil være med på Face, søk opp KETOKLUBBEN og spør om medlemskap...

cola 01-09-11 11:07

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg er med! Startet i dag:-)
JA, for faceside:D

Jeg vil prøve å gå ned 15 kilo innen utgangen av dette året.

KrympMeg 01-09-11 15:21

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg slenger meg på her! Målet mitt er ned ti kilo til midten av desember!
Har egentlig jukset litt ettersom jeg startet i går, men føler jeg passer mer inn i en september start enn en august start siden jeg startet siste dagen i august!

Det her blir min fjerde slankekur start i løpet av sommeren, for mange ferieturer ødela all nedgangen min, men denne gangen skal jeg klare det!

Mėnulis 03-09-11 16:00

Sv: 1. september og ny start
 
Kan jeg få bli med selv om det er 3. sept?
Trenger virkelig noen til å pushe meg, og noen å prate med som er i samme situasjon.

Stemmer forresten for en lukket gruppe på face. :)

akrini 04-09-11 16:29

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg startet også 1. september. Og det ville være kjekt å kunne følge noen andre som holder på med det samme. Jeg skal ned 20 kg, og har startet med friskt mot.. Blir gjerne med på fb-gruppe..

linkn 04-09-11 20:50

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg tjuvastarta den 28.august men jeg blir gjerne med. Lukket facebook gruppe er toppen

Krepsejenta 04-09-11 21:20

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg blir gjerne med på FB-gruppe!
Akkurat starta på ny frisk, og trenger motivasjon og noen å nå målet sammen med! :love:

Viggien 04-09-11 21:54

Sv: 1. september og ny start
 
Vil gjerne være med her jeg og, begynte 1 september og trenger å ta av minst 20, helst 25 kg, vet ikke hvor mye jeg veier nå, for vekten har vært boikottet en stund, men får vel ta meg sammen og gå opp på den imorgen tidlig, uff :o

nisse 04-09-11 22:30

Sv: 1. september og ny start
 
jeg vil være med :)

Trin 04-09-11 23:09

Sv: 1. september og ny start
 
Hallo :)
Jeg vil gjerne være med - både her og på FB!
Gikk ned 10 kg med Ketolyse for halvannet år siden. Gått opp noe igjen, og sommeren har vært kriiise. Motivert og klar til start i morgen!
Første delmål -7, neste delmål -8. På den tiden det tar... Forhåpentligvis -7 på 7 uker i første omgang! Wish me luck :)

abc 04-09-11 23:18

Sv: 1. september og ny start
 
jeg har lyst å bli med...

maylinn89 05-09-11 07:44

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg er med, skal ned totalt 27 kg.. Målet før jul er 13 kg.. Jeg klarte 14 kg før jul i fjor fra 1 sept og skal klare det nå også!

Lilius 05-09-11 07:49

Sv: 1. september og ny start
 
Jaaa jeg begynte igår og ønsker å bli med. Jaaa til Facebook side

Jorkla 05-09-11 18:55

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg vil også joine Septemberstartere! :D Etter en alt for høykarbosommer har det krabbet på 7kg jeg ikke ønsker.. Så jeg er med!

chine2011 05-09-11 21:19

Sv: 1. september og ny start
 
Kan jeg også være med? Startet i august, men ønsker gjerne å være med her:))

Mamma-til-Adrian 05-09-11 23:42

Sv: 1. september og ny start
 
Slenger meg med fra i dag jeg. :)

Viggien 06-09-11 09:59

Sv: 1. september og ny start
 
Har da vært på vekten, og det var vel akkurat så deprimerende som ventet...men nå er jeg igang, og har satt 10 kg ned som delmål, men håper på litt mer før det blir sydentur på nyåret med min sylslanke fotomodellsøster...


trønderjente 07-09-11 00:05

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg meldte meg inn her for to år siden, da gikk jeg på ketolyse.. Så skulle jeg ha en liten pause..da jeg skulle på en lengre tur til utlandet.. Det var feil:( Jeg har nok gått opp igjen! Jeg vet at ketolyse funker på meg! Nå har jeg i tillegg startet å trene også, og da har det jo mer effekt! Jeg må av helsemessige årsaker ned endel kg! Jeg bare syns det er veldig vanskelig å starte..finner ikke helt motivasjonen til å telle alt jeg spiser..selv om jeg har så og si kutta ut godterier og andre "godsaker"..

Teller dere alltid hva dere spiser, og hvor mye?! Det er det som er så stressende syns jeg..

Jeg blir iallefall med her! Og sier ifra så fort jeg starter på kuren! :D

littleme 07-09-11 05:43

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg vil gjerne være med! Trenger en ny start etter lang tid mer utskeielser!! :) Har dere laget facebookside?

lårannediskon 07-09-11 11:38

Sv: 1. september og ny start
 
Jeg vil og gjerne være med! Startet forrige mandag og har planer om å gå ned 10 kg innen året her er omme :)

Zalto 07-09-11 12:53

Sv: 1. september og ny start
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trønderjente (Innlegg 1201298)
Jeg meldte meg inn her for to år siden, da gikk jeg på ketolyse.. Så skulle jeg ha en liten pause..da jeg skulle på en lengre tur til utlandet.. Det var feil:( Jeg har nok gått opp igjen! Jeg vet at ketolyse funker på meg! Nå har jeg i tillegg startet å trene også, og da har det jo mer effekt! Jeg må av helsemessige årsaker ned endel kg! Jeg bare syns det er veldig vanskelig å starte..finner ikke helt motivasjonen til å telle alt jeg spiser..selv om jeg har så og si kutta ut godterier og andre "godsaker"..

Teller dere alltid hva dere spiser, og hvor mye?! Det er det som er så stressende syns jeg..

Jeg blir iallefall med her! Og sier ifra så fort jeg starter på kuren! :D


Hei.
Jeg gikk på ketolyse for 3 år siden og gikk ned 14 kg. så jeg også vet at det funker. Men nå vet jeg hva mat jeg kan bruke, og er mer oppfinnsom. Ergo ikke like lett å holde seg til antal KBH. Nå teller jeg Ingen karber, men tar alt på feelingen. Går vel derfor egentlig ikke på ketolyse, men generell lavkarbp. Det tar nok litt lenger tid å nå målet, men jeg trives bedre og har mer lyst på mat nå, enn når jeg gikk på rein ketolyse kur.

Zalto 07-09-11 12:54

Sv: 1. september og ny start
 
Hovedinnlegget er oppdatert med info om Face...

Viggien 12-09-11 17:57

Sv: 1. september og ny start
 
Da er jeg ferdig med første uke, resultat - 0,9 kg :o, litt skuffet når jeg ser på innleggene her inne at det er mange som går ned flere kg første uken, men jeg trøster meg med ta jeg gikk på lavkarbo noen dager før jeg gikk på vekten, så forhåpentligvis er resultatet mer...jaja, ny uke, nye muligheter :rolleyes:

Labdalrot 20-09-11 20:14

Sv: 1. september og ny start
 
Håper jeg kan slenge meg med her?
Jeg begynte på torsdagen, 15.09. Helt fersk med andre ord...
Søkte medlemskap på FB :)

Zalto 20-09-11 21:00

Sv: 1. september og ny start
 
har svart på face :D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no