Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33618)

wollafruen 13-05-10 21:27

Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Og ønske om å beholde LITT melder seg, sterker og sterkere for hver hekto jeg går ned. Det er snart bare små lefser igjen.... Jeg har alltid sagt at silikon skal jeg i hvertfall ALDRI ha, men nå kan det hende jeg må svelge i meg de ordene. Jeg mener ikke all verdens, jeg vet ikke hva som er mye eller lite, men jeg ønsker meg bare noe som fyller ut huden så det ikke ser ut som vrengte baklommer.... Huff...dette var det rart å plutselig ytre, jeg som har vært motstander lenge.

Jeg ønsker meg ikke pupper som ser ut som silikonpupper. Jeg ønsker meg ikke noen glamourmodell-look - gud bedre! Jeg ønsker meg fasongen tilbake, og at jeg ikke kan løfte 5 cm hud uten at puppen i seg selv rikker seg en milimeter...

ChristineSixteen 13-05-10 21:48

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..
 
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier. Har slanket meg så mange ganger at puppene er skikkelig slappe. Regner med at når jeg er ferdig med å slanke meg så er det bare skinnfiller igjen. Og det er ikke mye lekkert! Som du sier så ønsker jeg ikke store glamour pupper, men å fylle ut "skinnfillene" og ha pupper som står i stil til kroppen min :) Så hvis jeg når målvekta mi må jeg nok spandere på meg "nye" pupper.

Victory 13-05-10 21:52

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..
 
Eeeeenig!!! Har alltid hatt store pupper og hata de! Hata de så mye at jeg har også tatt reduksjon på de, men nå er det nok føler jeg... Man kan jo ta løft også da, men om det ikke er noe og løfte er det jo ikke så enkelt.. :confused: Pupper er generelt en uting! :)

Bæret 13-05-10 22:00

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..
 
Mine har også alltid forsvunnet ved "vanlig" slanking, men denne gangen så har de ikke krympet noe. Enda...
De kan godt krympe litt, har nok å ta av...

Kanskje du kan overta noe? *Gavmild*

wollafruen 13-05-10 22:07

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bæret (Innlegg 876519)
Kanskje du kan overta noe? *Gavmild*

Haha!! Yes please :snill:

Victory 13-05-10 22:12

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..
 
Sharing is caring!!!

:D

Cherry 13-05-10 22:21

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Mine har krympa, men ikke blitt slappe ;)

Bæret 13-05-10 22:51

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Den er grei, hvor mange cuper vil du ha da?

Jeg har 75 E, greier meg fint med en C cup egentlig. :nikker:

Ferskenbeinet 13-05-10 23:35

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
kjenner meg så godt igjen! Har aldri hatt store bryst, men med 3 års amming fordelt på to barn og nå noen kilo lettere er det bare flusser igjen... Jeg har sagt til min mann at jeg vil gjøre noe med det, jeg vil ha "normale" bryst som jeg kan føle meg vel med. Vil absolutt ikke ha noen gigapupper som ser unaturlige ut, men noe som passer til kroppen min... Her har jeg funnet mange bilder med før/etter, ganske spennende! http://www.qvinne.info/

plastbox 14-05-10 04:07

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Nå er jeg kanskje litt feil kjønn for denne tråden men våger meg til en liten kommentar alikevel..

Om du etter nøye omtanke velger å "etterfylle" litt finnes det klinikker som bruker fett flyttet fra andre deler av kroppen i stedenfor kunstige innlegg. Fordelene er klare, det er null risiko for lekkasje eller avvisning og de "nye" puppene er faktisk like naturlige som de gamle. Ulempene har vært at fettvevet som sprøytes inn kan bli klumpete, men er flere år siden jeg hørte om dette sist så er godt mulig noen kloke hoder har løst dette også.

Uansett hva du velger, lykke til videre!

Lill-B 14-05-10 08:38

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Puppene er det aller første som blir "slanket" her i gården. Og etter mye
jojo vekt så har jeg mange forskjellige BH'er. For de som var perfekte når
jeg begynte, passer plutselig ikke lenger, og jeg må ta dypdykk i skuffen
igjen. Og etter etpar unger og 40 års alderen er passert er det nesten som
å bare "rulle opp" og "stappe inn" for tyngdekraften vinner. Skjønner frustrasjonen din. :dulte:

sunroad 14-05-10 08:42

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Jeg er av de barmfagre(DD cup), og er sååå glad for at de har blitt mindre ettersom kiloene har forsvunnet:)de har blitt litt slappe men altfor store synes jeg,ønsker meg små pupper som ikke alltid kommer i fokus og misunner de på treningen som ikke har altfor mye når de trener:)
Men forstår jo at det er kjedelig å være nesten flat :confused:
Jeg vurderer og minske og løfte:o

lifejack 14-05-10 09:58

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sunroad (Innlegg 876632)
Jeg er av de barmfagre(DD cup), og er sååå glad for at de har blitt mindre ettersom kiloene har forsvunnet:)de har blitt litt slappe men altfor store synes jeg,ønsker meg små pupper som ikke alltid kommer i fokus og misunner de på treningen som ikke har altfor mye når de trener:)
Men forstår jo at det er kjedelig å være nesten flat :confused:
Jeg vurderer og minske og løfte:o

Wow, det var rart å lese dette, for det var akkurat som om jeg skulle ha skrevet det:eek: Helt identisk med meg i alt fra cup til tankene rundt. Merkelig opplevelse...

wollafruen 14-05-10 18:13

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Takk for mange fine svar. Og takk for link, du som la ut det. Kanskje jeg må inn og kikke. Kan godt hende det egentlig er et løft jeg trenger, og ikke "fyll", i og med at jeg ikke ønsker meg PUPPER-pupper. Jeg ønsker meg bare noe som fyller ut huden og noe som ikke ser ut som om jeg har blitt 69 år, når jeg lener meg framover..uten bh.

Er det noen som har noen prisoversikter? Eller finnes det på de forskjellige klinikkenes nettsider? Skjønner at det selvfølgelig vil variere etter hva man skal gjøre, løfte, fylle osv. Kanskje jeg må lage meg en spareplan, og om jeg har nok penger og fortsatt holder vekta (et gulrot til meg selv) en gang, så skal jeg vurdere å kontakte en klinikk?...hm...

stormfull 14-05-10 23:11

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av wollafruen (Innlegg 876898)
Takk for mange fine svar. Og takk for link, du som la ut det. Kanskje jeg må inn og kikke. Kan godt hende det egentlig er et løft jeg trenger, og ikke "fyll", i og med at jeg ikke ønsker meg PUPPER-pupper. Jeg ønsker meg bare noe som fyller ut huden og noe som ikke ser ut som om jeg har blitt 69 år, når jeg lener meg framover..uten bh.

Er det noen som har noen prisoversikter? Eller finnes det på de forskjellige klinikkenes nettsider? Skjønner at det selvfølgelig vil variere etter hva man skal gjøre, løfte, fylle osv. Kanskje jeg må lage meg en spareplan, og om jeg har nok penger og fortsatt holder vekta (et gulrot til meg selv) en gang, så skal jeg vurdere å kontakte en klinikk?...hm...

Jeg har silikonpupper :D
Har 2 tette barn, og 1 år etter at jeg var ferdig med å amme minstemann så la jeg inn 350CC i hvert bryst - det høres kanskje sykt mye ut, men jeg er jo en stor jente, så det ser ikke stort ut i det hele tatt.
Aldri har noen spurt om jeg har silikon, men er ikke noe flau over å ha lagt det inn så hele omgangskretsen vet det jo :rolleyes: Min mor trodde at jeg tullet da jeg fortalte det, for hun så ingen forskjell med klærne på.
Mine er såkalt "lavprofil" - akkurat som dekk, hehe. DVS at jeg har INGEN protesekant som synes på de, ikke når jeg bruker push-up bh engang. De henger normalt og faller ned til siden når jeg ligger på ryggen f.eks, men det sier kanskje litt om hvor mye det var å rulle opp her før de fikk påfyll :ku:
Hvis du mistrives nå og har økonomi til det, så hadde jeg ikke nølt.
Betalte 28`for 3 år siden.

sunroad 15-05-10 07:20

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lifejack (Innlegg 876662)
Wow, det var rart å lese dette, for det var akkurat som om jeg skulle ha skrevet det:eek: Helt identisk med meg i alt fra cup til tankene rundt. Merkelig opplevelse...

Ja det er godt det er flere av oss:)og sikker mange flere også......

wollafruen 15-05-10 11:37

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stormfull (Innlegg 877042)
Jeg har silikonpupper :D
Har 2 tette barn, og 1 år etter at jeg var ferdig med å amme minstemann så la jeg inn 350CC i hvert bryst - det høres kanskje sykt mye ut, men jeg er jo en stor jente, så det ser ikke stort ut i det hele tatt.
Aldri har noen spurt om jeg har silikon, men er ikke noe flau over å ha lagt det inn så hele omgangskretsen vet det jo :rolleyes: Min mor trodde at jeg tullet da jeg fortalte det, for hun så ingen forskjell med klærne på.
Mine er såkalt "lavprofil" - akkurat som dekk, hehe. DVS at jeg har INGEN protesekant som synes på de, ikke når jeg bruker push-up bh engang. De henger normalt og faller ned til siden når jeg ligger på ryggen f.eks, men det sier kanskje litt om hvor mye det var å rulle opp her før de fikk påfyll :ku:
Hvis du mistrives nå og har økonomi til det, så hadde jeg ikke nølt.
Betalte 28`for 3 år siden.

Takk for ditt innlegg. Jeg tenker meg også at det egentlig ikke skal synes med klærne på. En push-up bh nå er enten nesten helt tom :rolleyes: når cupen er riktig (da tenker jeg spilen som omslutter brystet i underkant er riktig str.) eller om jeg prøver en mindre str så tyter det lille som finnes ut over kantene og jeg får "dobbeltpupp" pga at innholdet/huden er så tøyelig og "formbart" (..??) at det ikke blir noen fin effekt av en det!... :(

Jeg har prøvd sånne geleinnlegg i bhen, men de er jo litt ekle å gå rundt med...har følelsen av at de skal schvuppe ut og over kanten av bhen en gang... :o Men de gir den beste effekten av ulike ting jeg har prøvd så langt, for greia er jo faktisk den at det er ingen bher som egentlig passer meg. De som egentlig passer meg fyller jeg ikke ut! :mad: Så det er jo størrelsen det er noe feil med her...!

pleiadene 15-05-10 19:32

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Herregud, ikke gjør det! Gå på biblioteket og lån SILIKONRAPPORTEN! I hvert fall før du gjør noe drastisk! Det er ikke bedre i dag enn for 10- 15 -20 år siden, det er bare produsentene og markedsføringen som har forandret seg. PENGER avler PENGER uanset hvem det går ut over! Og det er ingen andre enn DEG ...

RitaBo 15-05-10 23:54

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Hei.

Jeg la inn silikon for 13 år siden. Etter 2 svangerskap hvor puppene vokste ett par str, ble det en stor overgang å få slappe og tomme bryst etterpå. Jeg husker ikke hvor mye jeg la inn, men sa til kirurgen at jeg ønsker at det skal se naturlig ut. Ingen har noen gang spurt om jeg har uekte pupper, og jeg vil påstå at de ser helt ut som ekte. Jeg fikk bedre selvtillitt, er 181 cm høy, og med flate pupper og for stor mage ble det veldig uproposjonert:p. Jeg vil bare advare om at følelsen i brystene (lystfølelse ved sex) ble helt borte, og er det fortsatt, nesten som en litt brennende følelse ved berøring. Så de er mest til pynt:o.
Jeg har tenkt å stramme opp flere ting når jeg er ved målet mitt. Har sjekka opp priser i Tyrkia, Istanbul. Flere klinikker der som har topp standard med høy ekspertise. De er høyt annerkjent i verden når det gjelder plastisk kirurgi. De ligger langt under i pris, og du bor på luksushotell rett ved klinikken, med tilgang på lege og sykepleier hele døgnet etter operasjonen. Vel, lykke til hva du enn bestemmer deg for:).

wollafruen 16-05-10 21:20

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Jeg aner ikke om jeg noen gang kommer til å gjøre dette jeg nå fabler om. Har ikke sagt noe til kjæresten min heller, for jeg syns det er litt...ja...flaut.

Carisma 16-05-10 21:49

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Jeg syns det er utrolig trist at vi blir så opphengt i det ytre at vi ikke klarer å definere oss på noen annen måte enn gjennom silikonpupper.... :o

Momse 16-05-10 21:51

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Jeg har silicon ;)
Fikk lagt inn for ca 10-11 år siden. Etter amming av 2 barn var puppene som brukte te-poser :eek: Aner ikke hvor mye jeg fikk lagt inn, men det så iallefall naturlig ut ;) Ingen som kan se det, eller kjenne det - ikke jeg selv en gang kjenner siliconen!
Arrene under puppene er knapt synlig, må være veldig nærgående for å se de, hehe :rolleyes:
Har ikke angret et sekund!!!!

Nå har jeg nettopp fått nr 3, - en liten attpåklatt :)
Var veeeldig bekymret for om jeg kunne amme, men det går kjempefint - heldigvis!
Eneste er at puppene ble schwææære :eek:
Har kommet seg litt nå, da :D Spent på hvordan de blir når jeg er ferdig å amme....:veitikke:

Momse 16-05-10 21:53

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 877742)
Jeg syns det er utrolig trist at vi blir så opphengt i det ytre at vi ikke klarer å definere oss på noen annen måte enn gjennom silikonpupper.... :o

Og jeg er helt enig med deg... ;)

plastbox 16-05-10 21:59

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
Carisma: Det synes jeg er dårlig gjort av deg å si. Selvfølgelig hadde det vært veldig all right fra et filosofisk ståsted om alle kunne være fornøyde med seg selv uansett hvordan de så ut, men forsøk å se det fra f.eks. naturens ståsted. Evolusjon er drevet av sexuell utvelgelse, de beste partnerene velges og de svakeste velges bort (veldig, veldig simplistisk fremstilt). Hadde alle dyr (og vi er jo dyr) vært fullstendig likegyldige når det kom til det overfladiske hadde vi fortsatt vært en-cellede organismer som fløt rundt i havet. :P

Er kanskje en kynisk måte å se på ting, men pupper og hofter sies å være tegn på gode gener akkurat som symmetri i ansiktet og kroppen generelt tilsier god (genetisk) helse statistisk sett. Dermed anser jeg det som meget spesielt at mange i Statene har denne "BIG IS BEAUTIFUL"-mentalismen, for damer har alltid villet ha menn som ser sunne ut (da det å se sunn ut faktisk statistisk sett betyr at man er sunn) og menn har alltid villet ha kvinner som ser "kvinnelige" ut da hofter, rumpe, pupper, lår, fyldige lepper ol. alle er indikatorer på gener som gjør en (fysiologisk) god, sunn mor.

Vitenskap til side, jeg synes folk bør få lov til å gjøre det de selv føler må til for å føle seg vel. Jeg trener og spiser lavkarbo, kanskje fordi media har fortalt meg at jeg bør være slank og sterk, kanskje fordi millioner av år med evolusjon har gjort at slanke, sterke menn oppfattes som sunne, sterke, gode lederemner osv. men mest av alt fordi jeg ikke føler meg vel når magen henger over beltet, jeg har "fettbrett-merker" etter å ha sittet en stund og ting smådisser om jeg skulle finne på å bevege meg noe større.

Dersom trådstarter føler puppene hennes forhindrer henne i å føle seg bra og hun har gitt saken mye omtanke ser jeg absolutt ingenting i veien med at hun foretar et kirurgisk inngrep for å fylle opp, stramme på eller rette opp ting som ellers ville vært umulig å forrandre. :)

RitaBo 16-05-10 22:05

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
 
:oKanskje noen gjør det, men jeg definerer ikke meg selv gjennom puppene mine:p. Men etter 20 år med overvekt, som gjør noe med huden, synes jeg det er lov å restaurere seg selv. Man bruker ganske mye penger for eks på service på bilen sin, men hvis det er noe en vil fikse på på seg selv, er det sært eller flaut. Jeg synes det handler om å føle seg vel:).
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 877742)
Jeg syns det er utrolig trist at vi blir så opphengt i det ytre at vi ikke klarer å definere oss på noen annen måte enn gjennom silikonpupper.... :o



Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no