Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   VGs vektklubb? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54821)

Tetra 14-08-13 00:01

VGs vektklubb?
 
Noen som er med i VG sin vektklubb?
Er det verdt å melde seg inn i? Er det noe hjelp i dette?

Lillemy71 14-08-13 08:26

Sv: VGs vektklubb?
 
Jeg var med i Vektklubben en periode før jeg begynte med lavkarbo, syntes ikke det var noe vits i det hele tatt den gangen. Vektklubben er rettet mot lavKALORI og alle greiene der inne bærer preg av det. Finnes sikkert lavkarbere der inne nå for det er tross alt noen år siden jeg rota rundt der inne.

Vil heller anbefale deg og bruke forumet her og dersom du føler at du trenger en oversikt over hva du spiser hver dag (næringsinnhold, fett/protein fordeling osv) bruk diett.no (er nå dessverre blitt betaling for den tjenesten) om du synes det er greit å betale. Ellers finnes det også gratis nettsider du kan bruke for å legge inn det du spiser, men jeg vet ikke hva de heter men det har andre her inne oversikten på.

nellie 14-08-13 09:04

Sv: VGs vektklubb?
 
På appen shape up club kan du logge maten, sette "mål" for næringsstoffene selv, gram eller prosent osv. Gratis er det og!:)

synsegulla 14-08-13 11:43

Sv: VGs vektklubb?
 
Enig med Nellie. Har akkurat oppdaget den appen og er veldig fornøyd.

index 14-08-13 12:24

Sv: VGs vektklubb?
 
VG's vektklubb er i bunn og grunn en dyr notisbok, der du kan skrive inn hva du spiser og hva du gjør. Ut fra dette får du automatiserte tilbakemeldinger om hvor "flink" du har vært. Jeg var medlem ett år for flere år siden, men kuttet ut når jeg innså hvor lite jeg egentlig fikk for pengene. Lavkarbo derimot har gitt meg et helt nytt syn på kosthold og trening, så nå er jeg i stand til å tenke og resonnere selv....:rolleyes:

Jean1986 14-08-13 14:46

Sv: VGs vektklubb?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av index (Innlegg 1454417)
VG's vektklubb er i bunn og grunn en dyr notisbok, der du kan skrive inn hva du spiser og hva du gjør. Ut fra dette får du automatiserte tilbakemeldinger om hvor "flink" du har vært. Jeg var medlem ett år for flere år siden, men kuttet ut når jeg innså hvor lite jeg egentlig fikk for pengene. Lavkarbo derimot har gitt meg et helt nytt syn på kosthold og trening, så nå er jeg i stand til å tenke og resonnere selv....:rolleyes:

Har vært medlem der selv, og lavkalori var ikke noe for meg. Konstant sulten:p
Kjøpte ett abo for 3 månder, og etter det gikk ut fortsatte de å trekke kontoen min i flere måneder før jeg fant det ut!! :mad:
Blei rimelig forbanna for å si det mildt!!

Festina lente 14-08-13 23:23

Sv: VGs vektklubb?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1454393)
På appen shape up club kan du logge maten, sette "mål" for næringsstoffene selv, gram eller prosent osv. Gratis er det og!:)

Lastet ned i dag - ser veldig lovende ut. Takk for tips! :)

Tetra 14-08-13 23:44

Re: VGs vektklubb?
 
Jeg lastet også ned appen, ser ikke så værst ut :) Takk for tips.
Noen som har betalt for den, er det noe vits eller får man nok på gratisversjonen?

Og det er jo kjempegenialt av man kan scanne strek-koder!

sylwester 15-08-13 02:02

Sv: VGs vektklubb?
 
Jeg sluttet å bruke vektklubb og kom hit da de endret design en stund tilbake. Syns det ble vanskeligere. Her så brukte jeg diett.no til de begynte med betaling og jeg er ikke så aktiv til å registrere at det er verdt pengene. Har shapeup, men syns den har høye karbverdier på enkelte matvarer.. Sikkert fordi de bryr seg mer om kcal enn karber der, men har ikke avinstallert den heller :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no