Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

Biggirl 15-05-11 14:41

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Gratulerer med utmeldingen Antoinette, og gratulerer så mye med tosifret! ;)

Jeg har hatt en bra helg kostholdsmessig og har til og med fått trimmet litt. :) så da håper jeg at tickeren kan justeres i løpet av neste uke, hehe.

Antoinette6 15-05-11 14:45

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Stå på, biggirl ! Det er så deilig utenfor her !

:klem:

Hevingen 15-05-11 15:05

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg kan med glede ønske deg velkommen på utsiden Antoinette6 :cool:

Og med lettet hjerte se at jeg ikke måtte innom her som medlem igjen på tross av dårlige dager på slutten av uka. Så jeg tar heller noen visitter innom med lokkende ord for at dere skal ha noen å ekstra som hjelper på for å komme ut!

Stå på! Selv om flaggene skal heises på tirsdag, skal vekta gå ned for dere alle i uka!

Antoinette6 15-05-11 15:39

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Gode ord, Hevingen !

Og så er det så lyst og lett her ute ! Kom, kom !

Hevningen og jeg venter med et glass tørr champagne !

You go, girls !

:heia:

Iversa31 16-05-11 09:40

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Melder meg inn her .... Er nybegynner som tidligere har sverget til lavkalorier, men har endret mening nå og har laaaaang vei å gå :( Trenger all den motivasjon jeg kan få!! Er inne i mitt første døgn på egenkomponert ketolyse for å teste ut dette ... Ønsker å se hvordan kroppen min reagerer på ketolyse :) Utrolig mange flinke mennesker her! Imponert :hearts:

Antoinette6 16-05-11 09:42

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Velkommen, Iversa31. Måtte oppholdet ditt her inne i denne tråden bli kort, men hyggelig !

Iversa31 16-05-11 09:44

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1107842)
Velkommen, Iversa31. Måtte oppholdet ditt her inne i denne tråden bli kort, men hyggelig !

Tusen takk! :D Satser på det, selv om veien er lang!

Antoinette6 16-05-11 09:46

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Ja, veien er lang. Jeg vet. Men det går nedover om man bare ikke stopper å gå !

Vi leier hverandre her inne ! Et veldig fint sted å hente inspirasjon og glede !

Lykke til !

Iversa31 16-05-11 09:52

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sant,så sant!! Virker som at dere støtter og motiverer hverandre kjempegodt her :D Jeg har tatt valget å avlyse min planlagte gastric bypass og heller forsøke på egen hånd! har til nå gått ned tilsammen 40 kg på 2 år, men har møtt vekt-veggen i det siste og prøver nå å oppnå en liten kick-start ;)

Antoinette6 16-05-11 09:54

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iversa31 (Innlegg 1107855)
Sant,så sant!! Virker som at dere støtter og motiverer hverandre kjempegodt her :D Jeg har tatt valget å avlyse min planlagte gastric bypass og heller forsøke på egen hånd! har til nå gått ned tilsammen 40 kg på 2 år, men har møtt vekt-veggen i det siste og prøver nå å oppnå en liten kick-start ;)

Så bra !!! Gratulerer !!! :heia:

Her er det så mye bra å hente ! Oppskrifter, latter, inspirasjon og glede ! Om du skal lykkes med noe, så er dette forumet gull verdt ! For meg. Og mange andre.

Velkommen ! Lag deg en journal, - det er veldig hyggelig å få 'private' besøk, liksom.

:heia: til deg !!!

Cyan 16-05-11 10:07

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Velkommen, Iversa31 :blomster:

Iversa31 16-05-11 10:10

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1107867)
Velkommen, Iversa31 :blomster:

Tusn takk!! :hearts:

nilmor 18-05-11 14:21

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Slenger meg med i velkomstkomiteen og ønsker deg en kort med hyggelig opphold Iversa :)

Antoinette6 18-05-11 14:32

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
. . .og jeg hååååper ikke jeg må melde meg inn igjen på fredag ! :w00t:

Men vi står han av ! Dessuten ER det jo veldig hyggelig her, dah. Ikke det verste stedet man kan være, - forsåvidt :lol:


*bare på besøk, foreløpig*

Hevingen 19-05-11 21:40

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iversa31 (Innlegg 1107855)
Sant,så sant!! Virker som at dere støtter og motiverer hverandre kjempegodt her :D Jeg har tatt valget å avlyse min planlagte gastric bypass og heller forsøke på egen hånd! har til nå gått ned tilsammen 40 kg på 2 år, men har møtt vekt-veggen i det siste og prøver nå å oppnå en liten kick-start ;)

Som tidligere medlem ønsker jeg deg velkommen! Vi er en liten heiagjeng som sitter utenfor og heier :heia: Så flink som du har vært i to år så får du nok til dette. Du skal se at med denne nye dietten så kommer nok kick-starten til deg.

Iversa31 20-05-11 09:55

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hevingen (Innlegg 1110795)
Som tidligere medlem ønsker jeg deg velkommen! Vi er en liten heiagjeng som sitter utenfor og heier :heia: Så flink som du har vært i to år så får du nok til dette. Du skal se at med denne nye dietten så kommer nok kick-starten til deg.

Å så godt å vite at dere heier på meg :D Ja,jeg klapper meg på skuldra for den jobben jeg har klart iløpet av disse årene, også det å ta den avgjørelsen om å avlyse operasjonen... Men nå trenger jeg en kickstart og merker allerede at dette funker!! Tusen takk :D

Hevingen 20-05-11 10:18

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Veldig viktig med klapp på egen skulder og! :cool:

ekenna 20-05-11 11:53

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
I dag er det fredag, og det vil si veiedag for min del. Da jeg gikk på vekten viste den 103,2 :O BARE 3,2 kilo igjen! Det er helt utrolig! :D

Hvordan går det med dere da folkens?

God helg til alle herlige mennesker her inne! :)

Cyan 20-05-11 22:23

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ekenna (Innlegg 1111148)
I dag er det fredag, og det vil si veiedag for min del. Da jeg gikk på vekten viste den 103,2 :O BARE 3,2 kilo igjen! Det er helt utrolig! :D

Hvordan går det med dere da folkens?

God helg til alle herlige mennesker her inne! :)

Yay! :heia:

Her er det fortsatt 5 kilo igjen :rolleyes:

Anos 20-05-11 22:55

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg blir gærn, vipper mellom 3-4 kg unna 100kg.

Nå har vekten stått stille denne mnd, aner ikke hva det kan være.
Kanskje jeg burde kutte ut pepsien? :( Drikker alt for mye nå, nesten 1,5l daglig.

Hevingen 21-05-11 12:02

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Stå på alle sammen! Dere gjør en fantastisk innsats for dere selv og kroppen deres :)

Antoinette6 21-05-11 14:35

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hurraaaa for oss ! :heia: :heia: :heia:

Og jeg var jo liiiivredd for at lavkarbois - og-kake på 17. mai skulle gjøre at jeg rett og slett måtte søke om nytt medlemskap.

Men neida. Tror dere jaggu ikke jeg var 98,3, dah !!??? Nå kan jeg puste LITT ut og ikke være så redd, føler jeg. Men ikke sånn 'puste-og-tenke-at-det-ikke-er-no'-farlig-å-spise-høykarbo' nei !

I'll be in touch, guys !

Og vi trenger er større heiagjeng på utsiden her. Ikke sant, Hevningen ? Vi sitter like utafor her. Ikke langt unna !

Kom, kom ! Vi stiller med tørr sjampanje og nye, hårfine vekter !

:klem:

Iversa31 22-05-11 18:17

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1112297)
Hurraaaa for oss ! :heia: :heia: :heia:

Og jeg var jo liiiivredd for at lavkarbois - og-kake på 17. mai skulle gjøre at jeg rett og slett måtte søke om nytt medlemskap.

Men neida. Tror dere jaggu ikke jeg var 98,3, dah !!??? Nå kan jeg puste LITT ut og ikke være så redd, føler jeg. Men ikke sånn 'puste-og-tenke-at-det-ikke-er-no'-farlig-å-spise-høykarbo' nei !

I'll be in touch, guys !

Og vi trenger er større heiagjeng på utsiden her. Ikke sant, Hevningen ? Vi sitter like utafor her. Ikke langt unna !

Kom, kom ! Vi stiller med tørr sjampanje og nye, hårfine vekter !

:klem:


HURRA førr deg!!! :heia:

Antoinette6 22-05-11 19:04

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Åh ! :love: takk, Iversa !

Og jaggu hurra for deg også ! :blomster:

Vi venter, som sagt, utafor !

:klem:

Snorkfroken76 23-05-11 09:30

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
17.1: 131,5 -startvekt
23.5: 111,3 :D - en vektklasse ned til fedme kl.2!
20 kilo ned og 11,4 kilo til jeg er under 100! Planen er å komme dit i juli/august:)

Edla 23-05-11 11:40

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hei hopp!

Jeg håper at jeg kan melde meg ut av denne klubben før ferien begynner!

Ligger på 103,1 kg nå og har tatt av over 14kg på 2 måneder! :) Håper det fortsetter i samme takt nedover!

Og heiaheiaheia til alle dere andre og!

Cyan 23-05-11 14:14

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Kjempe flotte resultater til nå på dere :heia:

Selv håper jeg at jeg slipper å melde meg inn i 0.2 tonnsklubben etter de mengdene jeg spiste i helgen av semilovlig mat :_plystre:

ekenna 23-05-11 15:45

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Så flinke alle sammen er! Heier på dere, alle og en hver! ;)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1114291)

Selv håper jeg at jeg slipper å melde meg inn i 0.2 tonnsklubben etter de mengdene jeg spiste i helgen av semilovlig mat :_plystre:

:stuart:

Du slår ikke meg. Jeg var ute på byen 5 av 7 dager i forrige uke! Og 4 av de 5 gangene drakk jeg høykarbo (ikke maten da, bare drikke (øl, ikke light-brus, vanlig redbull osv.) Og så ble jeg fristet av badevekten, selv om jeg ikke skulle veie meg før på fredag, nå nettopp. Og tro det eller ei, den viste 102,7 kg! :eek::D Men sånn er det når en ikke har vært ute på 9 måneder.

Og en ting til, i morgen skal jeg på DATE! :D Tihi

Antoinette6 23-05-11 16:57

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76 (Innlegg 1114085)
17.1: 131,5 -startvekt
23.5: 111,3 :D - en vektklasse ned til fedme kl.2!
20 kilo ned og 11,4 kilo til jeg er under 100! Planen er å komme dit i juli/august:)

Åh ! GRATULERER, snorkfroken ! Er det ikke deilig !!! :heia:

Og vi sitter her og venter på deg ! Ikke stress !

:klem:

Antoinette6 23-05-11 16:57

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1114291)
Kjempe flotte resultater til nå på dere :heia:

Selv håper jeg at jeg slipper å melde meg inn i 0.2 tonnsklubben etter de mengdene jeg spiste i helgen av semilovlig mat :_plystre:

:lol:

Antoinette6 23-05-11 16:58

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ekenna (Innlegg 1114343)
Så flinke alle sammen er! Heier på dere, alle og en hver! ;)



:stuart:

Du slår ikke meg. Jeg var ute på byen 5 av 7 dager i forrige uke! Og 4 av de 5 gangene drakk jeg høykarbo (ikke maten da, bare drikke (øl, ikke light-brus, vanlig redbull osv.) Og så ble jeg fristet av badevekten, selv om jeg ikke skulle veie meg før på fredag, nå nettopp. Og tro det eller ei, den viste 102,7 kg! :eek::D Men sånn er det når en ikke har vært ute på 9 måneder.

Og en ting til, i morgen skal jeg på DATE! :D Tihi

Sååå spennende ! :love:

Hold oss oppdatert, ekenna !!!

Vi venter på deg her utenfor ! :klem:

ekenna 23-05-11 19:18

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1114419)
Sååå spennende ! :love:

Hold oss oppdatert, ekenna !!!

Vi venter på deg her utenfor ! :klem:

Jaaa! Gleder meg sånn :)

Skal holde dere oppdatert ja.

Jippi, gleder meg til den dagen jeg kan melde meg ut av klubben! Selv om jeg merker at jeg blir mer og mer fornøyd med meg selv, for hver dag som går! Herlig følelse å få livet tilbake, bit for bit. Heia lavkarbo! ;)

Snorkfroken76 23-05-11 22:55

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Tusen takk! Superkoselig med oppmuntring! :-)
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1114416)
Åh ! GRATULERER, snorkfroken ! Er det ikke deilig !!! :heia:

Og vi sitter her og venter på deg ! Ikke stress !

:klem:


Biggirl 24-05-11 07:57

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Heisann

Er så inspirert av dere alle he inne og den innsatsen og det gode humøret som preger tråden. får fortsatt hakeslepp når jeg ser flere med kjempestore nedganger!! :) får meg virkelig motivert. :D

trådde på vekten i dag, og det er akkurat 10 kg til jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben.. føles som en lang vei fortsatt men er vel bare å ta dag for dag, kilo for kilo..

ha en fin dag alle sammen. :)

Antoinette6 24-05-11 23:12

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Biggirl (Innlegg 1115022)
Heisann

Er så inspirert av dere alle he inne og den innsatsen og det gode humøret som preger tråden. får fortsatt hakeslepp når jeg ser flere med kjempestore nedganger!! :) får meg virkelig motivert. :D

trådde på vekten i dag, og det er akkurat 10 kg til jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben.. føles som en lang vei fortsatt men er vel bare å ta dag for dag, kilo for kilo..

ha en fin dag alle sammen. :)

Det beste rådet på hele forumet !

:heia:

Vi står like utenfor og venter på deg !

:blomster:

Iversa31 25-05-11 19:10

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jiiippi!!! Var på vekta i dag og har faktisk gått ned 3 kg på 6 dager!! Er rimelig fornøyd med meg selv :D

Cyan 25-05-11 19:32

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg har faktisk gått ned 700 gramser de siste 2-3 ukene. Hurra :D Bare 300 gram til babykiloene er borte og 4.3 kilo til jeg er under 100 :)

Cyan 25-05-11 19:33

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Velkommen Biggirl :blomster:
Kjempebra jobba, Iversa :heia:

Er du på date enda, ekenna? ;)

Anos 25-05-11 19:37

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Så flinke dere er!! Jeg er kjempe imponert.

Jeg er sikker på at om ikke så alt for lenge kan vi alle melde oss ut av 0,1 klubben :D

Biggirl 25-05-11 19:50

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Takk for velkomsten, selv om jeg gleder meg til å komme på utsiden til Antoinett og de andre på tosifret. :)

er i ketose på andre dagen og håper på å snart komme under 110 kg.. i dag vippet vekten mellom 110 og 109,9..så det er neeesten. :)

har dere forresten sett den postordresiden www.onestopplus.no ?? mye fint der faktisk ;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no