Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Når slutter dere å drikke vann om kvelden? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18235)

Pearl 16-03-08 10:11

Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Jeg har gjort en innsats og øket vanninntaket mitt betydelig, med det resultat at jeg måtte opp og late det ut igjen 4 ganger i natt. Nå lurer jeg selvfølgelig på når jeg bør stoppe å drikke for å slippe å stå opp om natten.

Smurfine 16-03-08 10:26

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Jeg prøver å drikke siste glasset sånn rundt 6-7 elllers går jeg på do hele natten.

Tuppen 16-03-08 12:05

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Smurfine (Innlegg 420957)
Jeg prøver å drikke siste glasset sånn rundt 6-7 elllers går jeg på do hele natten.

samme her.....

Gerd 16-03-08 12:09

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Jeg drikker vann omtrent til jeg legger meg. I starten var jeg oppe om natta, men nå har det gått seg til :ja: ( Men har det travelt på morran da ;) )

Pearl 16-03-08 12:39

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Smurfine (Innlegg 420957)
Jeg prøver å drikke siste glasset sånn rundt 6-7 elllers går jeg på do hele natten.

Åååå. Jeg tror jeg hadde ca. halve vanninntaket etter 6-7. Jeg skjønner at innsatsen må legges inn tidligere. Det er bare det at da er det ofte så travelt på formiddagen at jeg glemmer det. Tror det var Paprika en gang som skrev at at hun ville legge inn drikketider som alarm på mobilen. Kanskje jeg skal prøve det. Iallefall trives jeg best når jeg får sove om natten. Så får jeg se om jeg klarer å sove igjennom senere inntak etterhvert sånn som Gerd.

Georgine 16-03-08 12:43

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 421032)
Jeg drikker vann omtrent til jeg legger meg. I starten var jeg oppe om natta, men nå har det gått seg til :ja: ( Men har det travelt på morran da ;) )

Samma her :D

Photobscura 16-03-08 14:03

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Sånt tenker jeg ikke på. Jeg drikker vann når jeg føler for å drikke vann. Det går seg til som de her over sier. Ikke minst er det en eminent vekkerklokke! Om du har lyst til å snooze å dra deg om morran, så sier kroppen fint fra at "nei, sorry, du må nok opp og tisse, gitt!"

Linn H 16-03-08 20:46

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
drikker siste glasset før jeg legger meg:D
Må jo ta den siste ketolyse pillen:p

Pearl 17-03-08 09:12

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Sluttet med vann i 6 - tiden bortsett fra småtteri til tablettene. Det gikk bra. Har sovet sammenhengende hele natten. Takk for innspill. Skal prøve meg litt frem når jeg har fri.

Smula 17-03-08 09:43

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Linn H (Innlegg 421247)
drikker siste glasset før jeg legger meg:D
Må jo ta den siste ketolyse pillen:p

Samme her.
Det er veldig skjelden jeg må på do midt på natta, heldigvis.

Linn H 17-03-08 11:16

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
hadde noen uker istarten der jeg måtte opp, men det går over :heia:

blåbær 17-03-08 15:01

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 421076)
Sånt tenker jeg ikke på. Jeg drikker vann når jeg føler for å drikke vann. Det går seg til som de her over sier. Ikke minst er det en eminent vekkerklokke! Om du har lyst til å snooze å dra deg om morran, så sier kroppen fint fra at "nei, sorry, du må nok opp og tisse, gitt!"

Det med vekkerklokke skriver jeg under på! Suverent!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no