Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Frokost og kveldsmat (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=116)
-   -   Hva har du spist til frokost i dag? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2494)

magdalena 09-02-05 00:12

Min frokost bestod av: 1 stk taco løvbiff med salat laget av hjertesalat,paprika,purre,agurk og cherry tomater,med Udo's i.To glass iskald vann med presset Lime i.

mofe 09-02-05 21:44

Jeg kjørte litt kesam og halvt beger cottage cheese i blender, og hadde oppi en ss med kanel... masse proteiner og fett og antioksidanter!! :)

luringen 09-02-05 22:22

Urk...frokost...det går da enda an nå når jeg er hjemme med baby og ikke må stresse ut om morran...men jeg får ikke ned noe når jeg går påjobb nei-.

Nå går det i lindbergbrød med div pålegg; ost, makrell, egg, salami osv
eller en youplait med soyaflakes og nøtter

Marianne 10-02-05 09:18

150 g cottage cheese med kanel og ett lite grønt eple

1 glass grønnsakjuice

1 fibberrik med solsikkefrø og tomatost

1 koffeinfri kaffe med kanel og Sans sjokolademelk (Cappuccino)

elian 10-02-05 09:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marianne
Sans sjokolademelk

:confused: Det har jeg ikke hørt om... Bare SANS kesam, cottage chese, yoghurt..... Hmm...... Hvor kjøper du det? Er det ikke sukker i den?

MHM 10-02-05 09:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofedilla
Jeg kjørte litt kesam og halvt beger cottage cheese i blender, og hadde oppi en ss med kanel... masse proteiner og fett og antioksidanter!! :)

Fett??? :confused:

Aline 10-02-05 09:47

smoothie:
egg, proteinpulver sjokolade, cottage cheese, yoghurt naturell, kesam vanilje, peanøttsmør, valnøtter, kanel, søtstoff.

mmmmmm

Marianne 10-02-05 10:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian
:confused: Det har jeg ikke hørt om... Bare SANS kesam, cottage chese, yoghurt..... Hmm...... Hvor kjøper du det? Er det ikke sukker i den?

Har du ikke? De har på kiwi og Rimi og alle de kjipe butikkene! :ja:

Inneholder pr.100 g: 3,3g p/5,6g k/0,7g f

Er søtet med fruktose, maltose, galaktose, laktose!, sukrose, glukose. Det er ikke veldig mye sukker i den, den smaker ikke så søtt, synes jeg. Den er laktoseredusert og når melkesukkeret blir spaltet, får melken en naturlig søtsmak. Passer oss utmerket som ikke drikker vanlig melk, men laktoseredusert.

Onga synes den er god, men de har aldri drukket o'boy og lignende. Den smaker bare svakt sjokolade. Finnes også i bringebær og kaffe - og begge har veldig svak smak. Og svak søtsmak.

elian 10-02-05 10:09

Er det ikke TINE MELK SMAK da? Eller er det Tine som har SANS produktene kanskje? For hvis det er "SMAK" med sjokolade, så har de den i butikken her.....



Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marianne
Har du ikke? De har på kiwi og Rimi og alle de kjipe butikkene! :ja:

Inneholder pr.100 g: 3,3g p/5,6g k/0,7g f

Er søtet med fruktose, maltose, galaktose, laktose!, sukrose, glukose. Det er ikke veldig mye sukker i den, den smaker ikke så søtt, synes jeg. Den er laktoseredusert og når melkesukkeret blir spaltet, får melken en naturlig søtsmak. Passer oss utmerket som ikke drikker vanlig melk, men laktoseredusert.

Onga synes den er god, men de har aldri drukket o'boy og lignende. Den smaker bare svakt sjokolade. Finnes også i bringebær og kaffe - og begge har veldig svak smak. Og svak søtsmak.


elian 10-02-05 10:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marianne



Er søtet med fruktose, maltose, galaktose, laktose!, sukrose, glukose. .

Hvorfor i all verden har de så mange forskjellige søtstoffer?? :confused: Hadde det ikke holdt med en da? Eller to.....

Marianne 10-02-05 10:14

Eh...Smak ja :o

Aline 10-02-05 10:14

det er smak, ja :)

elian 10-02-05 10:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
det er smak, ja :)

Er det et SANS produkt det altså?? Hmm...

Jeg har smakt bringebær og kaffe, og de synes jeg var fæle!

Det smaker nesten ingenting synes jeg... Da er melk bedre.....

Men det kan hende jeg synes sjokoladen er god da, for jeg HATER sterk sjokolade melk! Før, når jeg drakk O'Boy å sånn, hadde jeg 2 ts. i 5dl. melk. Mens bror min hadde minst 8 ss !!!!!!

Aline 10-02-05 10:22

jeg smakte smak sjokolade engang og da blandet jeg i nesquick... :o da ble den god ;)
kremt,
ellers kan jeg nevne at jeg også har spist en gulrot til frokost idag. ved siden av shaken ;)

Huldr 10-02-05 10:44

Jeg sitter og spiser nå... omelett med tre egg, broccoli, paprika og noen grønne oliven. Rooibos-te til. Blir god og varm :) Skulle egentlig ha smoothie med frosne bær, men brrrr....:)

snoopygirl 10-02-05 14:31

eter stort sett omelett til frokost jeg...pleier å ha oppi norvegia ost,skinke eller bacon,salami.eller noe anna kjøttpålegg,.og purra da..jam-jam..bruker 3 egg jeg..og ofte spiser ejg den både til frokost og lunsh.

i perioder har jeg vært drit lei omelett så da har jeg eti egg og bacon

mofe 10-02-05 14:55

En bolle i kantina før forelesning :o

luringen 11-02-05 10:53

Prøver å unngå Marianne FrokostDiktators vrede...men dette holder vel ikke;

1 neve store havregryn, 2 ss 5 kornsblanding 8solsikkefrø, knuste rugkorn, linfrø etc), 2 ss soyaflakes, valnøtter og hasselnøtter, Cultura naturell. Godt faktisk. Lot det stå litt..

Aline 11-02-05 11:00

psst. det er MHM ;) ikke Marianne ;) :)
min frokost: smoothie med 2 eggg litt cottage cheese, litt kesam vanilje, litt yoghurt naturell, litt kanel, en ss olivenolje, noen hasselnøtter, og en scoop proteinpulver.
:D

Huldr 11-02-05 11:04

Nå er jeg trøtt... leste SATANS sjokolademelk helt øverst her... :p

Men... serriøst: hadde tunfisk, squash, løk og paprika surret i panne til frokost. Snart blir det frokost nr to ( før jeg legger meg :stuart: ) : smoothie (Lises) med bringebær, olje, egg og stevia - min absolutte favorittfrokost!! :)

Mila 11-02-05 11:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Scilla
Nå er jeg trøtt... leste SATANS sjokolademelk helt øverst her... :p

Åssen i allverden....? :confused: :p :p :p

gå å legge seg? ble det for mye i natt?:D

elian 11-02-05 11:14

Frokost kl. 7.30: 1 Rugsprø m/ ost og skinke

Frokost kl.09.30: 1 sjokolade Protein delight shake

Mila 11-02-05 11:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian
Frokost kl. 7.30: 1 Rugsprø m/ ost og skinke

Frokost kl.09.30: 1 sjokolade Protein delight shake

TO frokoster..?

hadde bare en jeg.. en kjappe n... en eurodiettbar for tenkt...:)

Huldr 11-02-05 11:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mila
Åssen i allverden....? :confused: :p :p :p

gå å legge seg? ble det for mye i natt?:D

Nei... si det... :veitikke: "Sans" ble "satans"... :p

:ja: Har jo bare sovet to timer i natt vøtt... :cool:

HP 11-02-05 11:28

Jeg sto opp og gikk direkte til barnehagen med poden, så dagens frokost ble 2 stk advantage bars fra REMA1000 :o

MHM's pannekake - som skulle være dagens frokost - skal testes til lunsj ;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no