Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39058)

Idarull 01-01-11 23:28

Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Er det noen som har prøvd denne dvden? Lurer på om jeg skal kjøpe den på play.com. Koster 99 kr cirka.

Smileygirl 01-01-11 23:53

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Hei :) Eg har forsøkt 30 days shred - og merker jo at dette er effektivt :) Veldig fornøyd med treningsprogrammet der... Lasta det ner eg da ;)

Licota 02-01-11 00:06

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Mange har sixpack men de har for høy fettprosent? Får man ned fettprosenten kommer jo sixpacken til sin rett....

Min er der inne. Et eller annet sted. *trykke på magen* :D

sylwester 02-01-11 00:15

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Jeg tror det er bortkastede penger. Alle har magemusklene som skal til og de fleste har store nok. Problemet er fettlaget mellom musklene og huden. For jenter må fettprosenten mellom 17 og 14%, med noe variasjon for genetikk,i følge denne linken:
http://ezinearticles.com/?What-is-a-...bs?&id=1414162

Forklaringen på at six pack har med total fettandel å gjøre er at det ikke går an å velge et sted å miste fett. Det er gentikken som bestemmer hvor fettet skal taes av og somregel begynnes det der det er mest. Statistisk er det ikke noen fordel å være for tynn og 14% kroppsfett høres lite ut. Normalvektige jenter har 22-25% fett.

Idarull 02-01-11 00:36

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Okay, jeg aner ikke hva slags øvelser faktisk inneholder. Men, får se da. Har lasta ned 30 day shred, men ikke prøvd. TTT.

LanoGakkGakk 21-01-11 19:09

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Sjekk ut denne

http://www.nowloss.com/jillian-micha...-exercises.htm

wahaj 23-01-11 11:26

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Det fungerer, så lenge man går på en diett samtidig.

Cluet hennes er jo at hun bruker styrketrening, cardio og forskjellige mageøvelser i en og samme trening, så det blir full effekt, og forbrenner mer fett :)

Jeg har lastet de ned jeg, har ikke akkurat den til JM, men jeg har 4 andre og brukte flittig (før jeg ble gravid og null energi).

nellie 23-01-11 11:35

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Det er vel ALDRI bortkastet å styrke magemusklene.. De kommer så klart ikke frem hvis det er mye fett der, men å trene dem er jo alfa omega.

LanoGakkGakk 23-01-11 12:59

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av wahaj (Innlegg 1009127)
Det fungerer, så lenge man går på en diett samtidig.

Cluet hennes er jo at hun bruker styrketrening, cardio og forskjellige mageøvelser i en og samme trening, så det blir full effekt, og forbrenner mer fett :)

Jeg har lastet de ned jeg, har ikke akkurat den til JM, men jeg har 4 andre og brukte flittig (før jeg ble gravid og null energi).

Har du navn/eksempler på noen gode kombinasjonstrenings-videoer med fokus på mage?

nellie 23-01-11 13:15

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk (Innlegg 1009202)
Har du navn/eksempler på noen gode kombinasjonstrenings-videoer med fokus på mage?


Det du holder på med nå, 30 Days shred, er helt supert for magen, siden det kombinerer kondisjonstrening, styrketrening og mageøvelser på en gang.

LanoGakkGakk 23-01-11 13:29

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1009215)
Det du holder på med nå, 30 Days shred, er helt supert for magen, siden det kombinerer kondisjonstrening, styrketrening og mageøvelser på en gang.

Ja, det er den. Men når jeg er ferdig med den kan det hende jeg får lyst til å variere med litt annet, og da er det supert å få tak i noen titler som er utprøvde og 'godkjent' av en 'medsøster' :)

LanoGakkGakk 23-01-11 13:50

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
"Beachbody Turbo Jam" er en jeg har blitt anbefalt. Holder på å laste den ned. Har ikke sett på den enda, så jeg er spent.

nellie 23-01-11 13:55

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Ja, jeg prøvde bare hjelpe vettu;) Beachbody turbojam var ille harry i mine øyne, men er mange som liker den da. Jillian sine "Banish fat, boost metabolism", "No more trouble zones", "Shred it with weights" og The biggest winner - Win by loosing" (sistnevnte består av flere videoer som fokuserer på forskjellige muskelgrupper) er bra! Harde, men bra. Er fullkroppsprogrammer da.

LanoGakkGakk 23-01-11 14:06

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Ja, Jillian er veldig min smak som trener!! Liker veldig godt shredden :)

nellie 23-01-11 14:10

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Jeg ble litt lei av henne etter 10 dager, så jeg skrudde av lyden tilslutt:p
Men hun er motiverende! Og programmene er bare helt supre. Hun har virkelig peiling.

wahaj 23-01-11 14:32

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk (Innlegg 1009202)
Har du navn/eksempler på noen gode kombinasjonstrenings-videoer med fokus på mage?

Banish fat, boost metabolism, den går egentlig på alle musklene, inkl magemusklene.
No more trouble zones, går ut på det samme, bare her bruker man manualer i tillegg.
Så har man Yoga meltdown, yoga posisjoner med fettforbrenning, husker ikke helt om den går så mye på mage.
Men de er veldig gode alle 3, og man er veldig sliten etterpå :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no