Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Takk - Støttemedlem (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1511)

Grethe 26-04-06 10:18

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Jeg ble egentlig litt forvirra av dette jeg...kan man ikke bare betale til det kontonummeret som står 1503.75.56553 fra nettbanken? Hvor mye skal man eventuelt betale ? Føles nokså urettferdig at jeg skal ha så mye hjelp og nytte av disse sidene også er det ingen som får betalt .
Hilsen Grethe

guro 26-04-06 11:27

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Grethe
Jeg ble egentlig litt forvirra av dette jeg...kan man ikke bare betale til det kontonummeret som står 1503.75.56553 fra nettbanken? Hvor mye skal man eventuelt betale ?

Jeg betaler rett på konto jeg. :o Og har valgt å betale et lite månedlig beløp (50) på fast trekk, forde dette er lettest for meg. Men jeg er ikke helt sikker på om det er den måten mottaker helst ønsker det på ...

Anne 26-04-06 11:37

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Me too...:o Betaler til kto..., men jeg er jo så gammel at jeg er unnskyldt for ikke å skjønne disse nymotens greiene:D :_plystre: Eller er det at jeg ikke gidder å forandre meg...fydda!:o

Mumle mumle mumle...:p

Fjonken 26-04-06 14:37

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Til målet finnes mange veier.. Det er samma hvilken en velger, bare det kommer fra.. ;)

Grethe 26-04-06 14:46

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Godt å se at det er flere som meg, trodde jeg var den siste i hele verden som ikke forsto noe her jeg.
Ha en fin dag alle sammen :-)

Mum 4 2 21-06-06 21:02

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Fant ikke igjen den "make a donation"-lenken i kveld jeg, nå som jeg endelig summet meg til å betale på nytt. Men brukte den andre lenken da.
Så nå har jeg betalt igjen.

Anne 24-08-06 21:29

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Ville bare hente opp denne igjen jeg, for jeg ser det har kommet mange nye aktive medlemmer:) Veldig hyggelig!

Kanskje noen som har lyst til å bli støttemedlem nå som dere ser hvor fint det er her inne?

Ingen som må, men kjekt for de som driver Forumet å slippe å ta kostnader av egen lomme?:)

Dolly 29-03-07 09:45

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Funker det ennå å bruke kontonummeret

synes det er greiere med et beløp i mnd enn en gang i året

Summer 29-03-07 10:05

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Ja, det funker fint det. :)

Gerd 29-03-07 11:19

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Må man bruke visa for å være støttemedlem??? Eller kan man betale det som giro? Har ikke visakort jeg. Og skulle gjerne fått betalt noe til dette flotte forumet...

Dolly 29-03-07 13:00

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 250691)
Må man bruke visa for å være støttemedlem??? Eller kan man betale det som giro? Har ikke visakort jeg. Og skulle gjerne fått betalt noe til dette flotte forumet...

Neida trenger ikke det:)

er bare å betale med nettbank/sikkert giro også.. husker ikke koss det fungerer helt

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.

Beløpet er helt valgfritt.


Gerd 29-03-07 14:50

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Må ha adresse for å kunne betale i nettbank.:o

Summer 29-03-07 15:10

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 250839)
Må ha adresse for å kunne betale i nettbank.:o

Det er vel bare dersom du skal legge det til i kontoregisteret. Det holder å skrive lavkarbo.no feks. :)

Gerd 29-03-07 15:50

Sv: Takk - Støttemedlem
 
får bare beskjed om ugyldig kontonr...

Gerd 29-03-07 15:52

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 250886)
får bare beskjed om ugyldig kontonr...

Sorry, min feil.

Nå er det gjort i allefall

Gerd 19-04-07 16:46

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Hvor lang tid går det fra man betaler og til man blir støttemedlem?? Betalte 30.3 , men er ikke blitt støttemedlem ...

HP 19-04-07 17:02

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 261782)
Hvor lang tid går det fra man betaler og til man blir støttemedlem?? Betalte 30.3 , men er ikke blitt støttemedlem ...

Jeg trodde Lise hadde ordnet, jeg fikser nå. Det går automatisk om en bruker paypal via kontrollpanelet.

Gerd 19-04-07 17:09

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP (Innlegg 261791)
Jeg trodde Lise hadde ordnet, jeg fikser nå. Det går automatisk om en bruker paypal via kontrollpanelet.

Oki... Thanks.. :D

stinasol 19-04-07 22:02

Sv: Takk - Støttemedlem
 
hvor mye er vanlig å gi ? gir dere fast eller kan en gi en gang i blandt,eller en gang for den saks skyld?:o

Lemen 19-04-07 22:04

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Hvis du går inn på kontrollpanelet, og ser langt nede, under ymse, på menyen til høyre. Så står der et valg om betal abbonnement. Der kan du selv velge hva som passer for deg. :)

HP 19-04-07 23:08

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lemen (Innlegg 261955)
Hvis du går inn på kontrollpanelet, og ser langt nede, under ymse, på menyen til høyre. Så står der et valg om betal abbonnement. Der kan du selv velge hva som passer for deg. :)

Direkte link

stinasol 20-04-07 17:28

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sånn,nå har jeg og meldt meg som støttemedlem
lurer litt på hva som forandrer seg jeg?
leste tidligere noen som sa at man hadde litt
fordeler som støtte medlem? :p (forventer lavkarbo
kake hver bursdag nå altså :D )

Summer 20-04-07 18:57

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Hehe, kanskje en virtuell en.

Takk for støtten. :)

stinasol 20-04-07 19:29

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise (Innlegg 262513)
Hehe, kanskje en virtuell en.

Takk for støtten. :)

Neida,er stor fornøyd med dette forumet,det er nok ganske sikkert at jeg ikke hadde klart meg så bra uten dere :klem:

Summer 20-04-07 21:36

Sv: Takk - Støttemedlem
 
Veldig godt å høre. Jeg blir så glad for å høre om alle som forumet er en støtte og hjelp for. :stortsmil


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no