Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Spent på å høre deres erfaringer ... Noen som vil dele? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18658)

sullelulle 03-04-08 23:43

Spent på å høre deres erfaringer ... Noen som vil dele?
 
Jeg begynte så vidt på ketolysekuren for 2 måneder siden og hadde en bra start med 3 kilo ned ganske raskt. Så ble jeg syk(influensa og omgangsyke) og fikk aldri begynt igjen. var småsyk i en lengre periode og følte nesten at kuren hadde brutt imunforsvaret mitt ned.. Er dette mulig? Noen andre som har opplevd dette?

Men nå er jeg ihverfall helt klar til å begynne igjen og er i ketose på kun ett døgn:) Sitter her med dårlig ånde og prøver å finne ut hvor fort jeg kan gå ned. Vet at dette er helt individuelt, men hadde vært spennende å høre deres erfaringer. Hvor mye gikk dere ned på 2 måneder? (Sommeren nærmer seg jo raskt:))

Håper på mange svar!!!

MorStine 04-04-08 00:05

Sv: Spent på å høre deres erfaringer...Noen som vil dele?
 
Åh, det var denne hukommelsen da... I løpet av to mnd gikk jeg ned i allefall 10 kg, tror det var endel mer, men huske rikke eksakt. Skal se om jeg finner det ut... Gikk ned 25 kg fra slutten av mai til midt i november jaffal, såpass kontroll har jeg:rolleyes:

Oban 04-04-08 10:10

Sv: Spent på å høre deres erfaringer...Noen som vil dele?
 
Jeg tok av 6.9kg på mine første to måneder.

Happy H 04-04-08 11:12

Sv: Spent på å høre deres erfaringer...Noen som vil dele?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sullelulle (Innlegg 433629)
Jeg begynte så vidt på ketolysekuren for 2 måneder siden og hadde en bra start med 3 kilo ned ganske raskt. Så ble jeg syk(influensa og omgangsyke) og fikk aldri begynt igjen. var småsyk i en lengre periode og følte nesten at kuren hadde brutt imunforsvaret mitt ned.. Er dette mulig? Noen andre som har opplevd dette?

Men nå er jeg ihverfall helt klar til å begynne igjen og er i ketose på kun ett døgn:) Sitter her med dårlig ånde og prøver å finne ut hvor fort jeg kan gå ned. Vet at dette er helt individuelt, men hadde vært spennende å høre deres erfaringer. Hvor mye gikk dere ned på 2 måneder? (Sommeren nærmer seg jo raskt:))

Håper på mange svar!!!

eg begynte tirsdag og har gått ned 2.8kilo no. e suuuper fornøyd og fikk en skikkelig motivasjon til å fortsette i samme baner.
målet mitt e 22kilo, og hååååper eg greier d!!!

min kusine som gikk på ketolyse tok av 15kilo på 3mnd. ellers har eg ikkje hørt andre erfaringer.

har lest ein plass at kuren kan bryte ned immunforsvaret, så d va sikkert d som skjedde m deg sist. Håper d blir bedre denne gangen!! Lykke til!

beate 04-04-08 20:51

Sv: Spent på å høre deres erfaringer ... Noen som vil dele?
 
Jeg går ned ca. 0.5 kg i uka. Hadde aldri den pangstarten som mange skriver at de har :rolleyes: Har gått ned 5.6 kilo på 11 uker.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no