Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Noen undervektige her? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50790)

Angeliqa 05-02-12 15:43

Noen undervektige her?
 
Noen som er undervektige her som har opplevd å få mere muskler etter å ha gått over til lavkarbo?

Jeg begynte å trene for noen uker siden, og har kun trent 3 til 2 ganger pr. uke, og så fra første stund at musklene begynte å bygge seg opp.

Kan jo også bare være det at musklene i det siste har fått mere næring etter spiseforstyrrelsen, og at den bygger seg opp igjen nå, men.

Yrla 05-02-12 16:59

Sv: Noen undervektige her?
 
så bra at du bygger opp muskelmassen! Jeg trenger også det og håper å begynne å trene styrke tre ganger i uka fra og med mandag om 8 dager. Jeg mistet muskler på lavkarbo fordi jeg bare trente yoga og gikk turer og spiste litt lite. Blir enda mer motivert til å trene nå som du også gjør det. Vi er flinke. Jeg har ikke noe rompe igjen, den vil jeg gjerne få muskler i:) Merker du det på vekta?

kamp 05-02-12 17:02

Sv: Noen undervektige her?
 
Jeg veide 44 kg (165høy) og er nå oppe på 58 kg igjen som er min normale vekt..
Mistet mye vekt pga mat intoleranse og spiste i en periode et høy protein middels karbohydrat lav fett, men kunne alikevel spise "nok" kcal til å i teorien skulle legge på meg. Men mistet bare vekt..
Etter å ha startet med medisiner så kunne jeg tåle fett og kokosolje er en fett kilde jeg tålte bra har jeg nå lagt på meg ;) Både fett og muskler.

Nerthus 05-02-12 18:10

Sv: Noen undervektige her?
 
Så bra! Veldig glad på dine vegne! :klem:

Angeliqa 11-02-12 14:26

Sv: Noen undervektige her?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Yrla (Innlegg 1296901)
så bra at du bygger opp muskelmassen! Jeg trenger også det og håper å begynne å trene styrke tre ganger i uka fra og med mandag om 8 dager. Jeg mistet muskler på lavkarbo fordi jeg bare trente yoga og gikk turer og spiste litt lite. Blir enda mer motivert til å trene nå som du også gjør det. Vi er flinke. Jeg har ikke noe rompe igjen, den vil jeg gjerne få muskler i:) Merker du det på vekta?

Har ikke fått trent på et par dager nå pga. forkjølelse... æsj. Begynner å trene igjen fra og med mandag!

Nei, har ikke merket noe spesielt. Veier det samme som tidligere. Vi får heller være litt flinke med å oppdatere hverandre om hvordan det går, kanskje, slik at det blir enda mere motiverende! :D

Yrla 11-02-12 15:05

Sv: Noen undervektige her?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Angeliqa (Innlegg 1300597)
Har ikke fått trent på et par dager nå pga. forkjølelse... æsj. Begynner å trene igjen fra og med mandag!

Nei, har ikke merket noe spesielt. Veier det samme som tidligere. Vi får heller være litt flinke med å oppdatere hverandre om hvordan det går, kanskje, slik at det blir enda mere motiverende! :D

Jeg og står på samme vekt. Men jeg synes det er beroligende å ha stabilitet. Jeg vurderte idag om jeg skulle begynne på treningssenter og trene styrke 3 ganger i uka og betale 350 i mnd eller betale 250 pr år og trene 1 gang i uka og heller trene yoga hjemme. Tror jeg gjør det siste, for jeg liker egentlig ikke for mye treningsfokus, det blir så anstrengt, så treningsnarkomant:)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no