Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Mageproblemer av ED-produkter? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=55584)

Cyan 10-04-14 10:40

Mageproblemer av ED-produkter?
 
Jeg forsøkte meg på ED for drøyt 5 år siden. Den gang måtte jeg dessverre avbryte fordi jeg ikke tålte produktene - jeg fikk diare, luft og luftsmerter/kramper. Jeg har lyst til å prøve meg på ED igjen, men har vært avventende fordi jeg ikke tålte produktene sist. Har fulgt litt med i trådene her i det siste siden og ser jo at produktene har utviklet seg en del siden jeg brukte dem, og tenker at kanskje jeg tåler dem bedre også. Lurer derfor på om det er noen av dere som bruker produktene som har reagert negativt på dem, særlig med tanke på mageproblemer?

Carisma 10-04-14 10:50

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?
 
Nja... Det bobler og bråker ganske bra til tider :o men noen er verre enn andre. Og det er bedre etterhvert enn i starten.

Vibeke-67 10-04-14 21:22

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?
 
Ja, kjenner litt mer luft nå ja, enn før jeg startet. Men jeg reagerte mye mer på produktene forrige gang jeg prøvde faktisk.

Cyan 11-04-14 08:12

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?
 
Litt mer luft kan jeg forsåvidt takle, men behovet for å alltid måtte være i nærheten av en do er slitsomt.

Vibeke-67 11-04-14 10:52

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1483720)
Litt mer luft kan jeg forsåvidt takle, men behovet for å alltid måtte være i nærheten av en do er slitsomt.

det opplever jeg overhode ikke, faktisk. :)

Carisma 11-04-14 11:02

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?
 
Jeg har nok noen flere doturer enn på ketogen kost f.eks,men ikke sånn påtrengende. Merket det litt da jeg gikk over til fase 2, med litt mer vanlig mat. Også tåler jeg ikke isbergsalat når jeg spiser produktene.

Pearl 11-04-14 14:36

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?
 
Jeg hadde mageproblemer begge ganger i oppstartfasen. Det hjalp med fiberhusk. Blandet fiberhusk inn i pannekakerøra. Jeg fikk mer problemer med de søte produktene, så jeg måtte være litt forsiktig med barer og kjeks +++. Kroppen vennet seg til produktene etterhvert, men jeg får fremdeles litt problemer hvis det blir for mye søte produkter.
Det er en veldig effektiv diett, så jeg håper det gåt bedre for deg denne gangen. Lykke til :klem:

Hedda:) 12-04-14 14:31

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?
 
Ja, får mageproblemer. Men det går seg litt til etterhvert. Verst i starten.

Cyan 13-04-14 16:07

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?
 
Da spørs det vel om dette er noe poeng i for min del. Hvis så mange opplever mageproblemer nå også, så har de vel neppe endret den ingediensen jeg reagerte på (som jeg antar må ha vært søtstoff...).


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no