Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Takk - Støttemedlem (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1511)

guro 23-07-04 23:48

Takk - Støttemedlem
 
Tusen takk til HP og Lise (og eventuelt andre som står bak dette) for kjempeflott forum! Med et godt tema som utgangspunkt, er det skapt et godt miljø som har tiltrukket seg flotte mennesker med mye kunnskap. Det er sikkert endel jobb å holde dette rullende.

Mange tusen takk for initativ og ikke minst innsats!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
Jeg samler litt støttemedlemsinfo her :)
For å bli støttemedlem går du inn på kontrollpanelet og trykker på betalte abonnement.
Om du helst vil gjøre det manuelt, så kan du betale inn på kontonr:

Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.
samt hvilket abonnement.

--
Send PM til HP om du har betalt inn manuelt, så han ser det :)
Det er enkelt å betale i gjennom abonnementstjenesten, så det anbefales :)


MHM 23-07-04 23:59

Tiltredes!
http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_17_11.gif

Anne 24-07-04 00:14

Og jeg takker ...:stuart: :w00t: :klem: :love: :syklubb: :ohmy: :detektiv: :telefon: :_plystre: :sikle: :krangle: :_oy: :geip: :boxing: :sove:

Toppers......

cathrine 24-07-04 09:36

Jeg signerer...
 
Dette er toppers!!!!
:syklubb: :stuart: :_online2l :lol: :ja:

Cathrine

Anne 24-07-04 12:53

Bare lurer på en ting....:)

Det må jo koste noe å drive dette. Hvordan finansieres Forumet? Hvordan kan vi bidra?
Vil jo gjerne at dette skal fortsette:D

HP 24-07-04 13:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne
Bare lurer på en ting....:)

Det må jo koste noe å drive dette. Hvordan finansieres Forumet? Hvordan kan vi bidra?
Vil jo gjerne at dette skal fortsette:D

Takker for gode tilbakemeldinger! Det varmer! :ja:

Ja, det koster mye å drive dette, både penger - og ikke minst masse tid... Dette dekkes av meg og Lise... Reklamen innbringer ingenting, noen kroner har der blitt, men mye gjenstår før grensen for utbetaling nås... :p

Om noen ønsker å birda, eller har forslag til inndekning av kostnader - vennligst kontakt meg via PM eller på mail. :ja:

guro 24-07-04 19:23

HP,

Kan du ikke bare opprette en konto og offentliggjøre kontonummeret. Det er sikkert mange som vil bidra! Vi kjempefornøyde brukere kan jo enkelt sette opp en lite månedlig trekk. Det er ille om dere skal dekke dette av egen lomme!

Anne 24-07-04 20:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av guro
Det er ille om dere skal dekke dette av egen lomme!

:ja:

HP 25-07-04 22:47

Jeg har tenkt litt på et slags gull-medlemskap i forbindelse med den varslede 1000-klubben ;) Men slikt tar litt tid...

Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.

Beløpet er helt valgfritt.

--

Jeg planlegger å legge alle bidragsytende medlemmer til i en egen brukergruppe, slik at disse vil få tilgang til et forum med info om kostnader og arbeid som er involvert mm.

Tenker at dem som er støttemedlem får et ikon ved brukernavnet sitt, en stjerne eller noe ;) Det blir en mulighet for å velge å være anonym også. :p

Tilleggstjenester som IMAP epost-konto / webmail med dittnavn@karbojunkie.com (Ekte e-post, ikke kunstig som hotmail, gmail, mfl.) vil også bli tilgjengelig for medlemmer med fler enn 500 innlegg, planlegger også en blogg funksjon der en kan få sin "hjemmeside" med adressen: mittnavn.karbojunkie.com for medlemmer med mer enn 1000 innlegg. Disse tilleggstjenestene vil også bli gjort tilgjengelige for støttemedlemmer - da uten innleggskrav. ;)

Mer kommer, er kjempetakknemlig for alle som vil bidra! Alle monner drar! :ja:

guro 25-07-04 23:10

Lurt HP!


Da vil jeg oppfordre alle oss som synes dette er et nyttig, lærerrikt og trivelig tilbud, til å bidra med en liten sum, gjerne månedlig!

Anne 26-07-04 12:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.

Beløpet er helt valgfritt.

--
:ja:

Fint dette, HP...synes du skal ha det fast ett eller annet sted...for tråden kan fort komme lang ned på lista og da er det ingen som ser det :cool:

Anne 26-07-04 12:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av guro
Lurt HP!


Da vil jeg oppfordre alle oss som synes dette er et nyttig, lærerrikt og trivelig tilbud, til å bidra med en liten sum, gjerne månedlig!

:_punk::ja:

HP 26-07-04 12:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne
Fint dette, HP...synes du skal ha det fast ett eller annet sted...for tråden kan fort komme lang ned på lista og da er det ingen som ser det :cool:

Det kommer fast ;)

Men det er slikt som tar litt tid å ordne... :p

HP 02-08-04 12:19

Banken er foreløpig eneste metode til å bli støttemedlem:

Sitat:

Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.

Beløpet er helt valgfritt.

--
Da er noen støttemedlem goder på plass.


  • Navn med FET skrift
  • En annen farge på navn
  • Ny tittel - "Støttemedlem"
    • Eller egendefinert tittel! Du kan kalle deg hva du vil, uten om andre sine roller da. (For å velgen egen tittel gå til Kontrollpanel --> "Endre profil" --> Så finner du egendefinert tittel i boks nummer 2.)
  • Større avatar: 125x125/50kB
  • Større profilbilde: 250x250/100kB
  • Utvidede visningsfunksjoner i forumet
  • Utvidet visning i "hvem er aktive"
  • Utvidede redigeringsmuligheter for egne tråder/innlegg
  • Større PM innboks
  • Du unngår reklame (Ny!)
Mer kommer! :D

Om flere ønsker å bidra, så finner dere kontaktinfo lengre opp på siden, eller du kan sende meg en pm (alternativt bruke "kontakt oss" skjemaet som dere finner via linken nederst på hver side.)

Ønsker deg en strålende sommerdag! :snill:

MHM 02-08-04 22:18

Jeg vil også ha brunt brukernavn... :D
Men ikke derfor jeg i kveld skal somle meg til å betale altså...:rolleyes:
Jeg er veldig takknemlig for at dere orker legge ned så mye tid, penger og arbeid i at vi skal ha en nettside!

HP 02-08-04 22:24

Og egendefinert tittel: Don't mess with the PIG! ? :p

HP 19-08-04 23:16

Har fått spm angående brune brukernavn, så derfor dytter jeg denne opp igjen. :snill:

Huldr 20-08-04 15:35

Flott HP - jeg har også lurt på den økonomiske siden av dette og vil gjerne bidra! Dette er et så utrolig bra nettsted!!! :_punk:

Klem Scilla

Nille 20-08-04 20:59

Så fikk jeg endelig lønn og hadde penger på konto :D :snill:

Anne 03-10-04 00:03

Det er sikkert fortsatt noen som lurer på hvordan dette driftes osv...så jeg henter den opp igjen jeg:D

Kjekt å være støttemedlem, får noen ekstra goder da:cool:

Karin 03-10-04 04:55

Men hør da, folkens - jeg er nettopp blitt medlem her (få timer siden!). Kan vi ikke ha en oppskriftsside? Med tips og sånt?

Det hadde i alle fall jeg likt ekstremt godt. Og jeg har masse å bidra med. Kan vi få det til, eller?

guro 03-10-04 11:08

Karin - Det er oppskiftsider her! Masse oppskrifter - men ikke for mange. Vi gleder oss til dine også. Velkommen foresten!

Fedonisten 27-10-04 14:22

Noen spør litt om størrelser på avatar osv...... så da dytter jeg denne opp igjen jeg!


......og nå har endelig Fedonisten somla seg til å betale litt også..... :rodme:

elian 02-11-04 14:23

Jeg viste ikke om dette jeg.... Fikk akkurat tips av Anne....


Så nå "tar jeg en tur" i nettbanken, og håper bidraget kan hjelpe bittelitte-grann :p

Albertine 02-11-04 15:15

Da har jeg klistra denne, og bidrag kommer så snart jeg husker å ta med nettbankkortet på jobb.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no