Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Start august (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27162)

Elinengelen 03-08-09 19:07

Start august
 
Jeg startet 1 aug, og syns det hadde vært fint å sett hvem andre som starter ca samtidig med meg.

Novisa 03-08-09 20:11

Sv: Start august
 
Sambo og jeg er med! (Men bare jeg er på forumet).

Elinengelen 03-08-09 20:19

Sv: Start august
 
supert. når starta dere?

ccgirl1982 03-08-09 21:04

Sv: Start august
 
Jeg starter og nå i august og kommer til å ha veiedag på mandager:) Har god erfaring med ketolysedietten:) Før ferien gikk jeg ned 10 kg og ska nå ta fatt på di 5 siste:)

Mayaya 03-08-09 22:34

Sv: Start august
 
Starter også nå i august. Men må nok vente til 10. august siden jeg fortsatt er på ferie.

Abbe 04-08-09 00:07

Sv: Start august
 
Jeg prøver meg litt frem, helt ny her... Har spist mindre brød og potet enn "normalen" i løpet av helga og enda mindre i dag, så er spent på hva som skjer med vekta... I dag morges var jeg faktisk 1kg under det som har vært minste normalvekt (har variert +/- 2kg fra en fast vekt), er spent på om det holder seg :)

Novisa 04-08-09 09:05

Sv: Start august
 
Her er det først og fremst sambo som skal ned, jeg er i utgangspunktet med på ketolyse i solidaritet med han som ikke greier å gå ned bare ved å spise litt mindre og trene mer.

Han skal ha av 15 kg som har sneket seg på de siste to årene.

Jeg er litt usikker på hva som er et fornuftig mål for min del. Vekta mi har svingt mellom 60 og 70 kg de siste årene. Ligger nå på 66 kg. Lurer egentlig bare på å følge han på kuren (ellers greier han det nok ikke) og se hva som skjer.

Viktor4u 04-08-09 15:26

Sv: Start august
 
Jeg er med fra August ( Ketolysekuren), kjøpte boka i går, må leses, legger opp til start på mandag den 10 August. Har ambisjoner om å trene oxo.

Meatscience 04-08-09 17:28

Sv: Start august
 
Bra med en sånn tråd! Jeg har ventet på det, turde ikke å starte en selv. :p

Jeg startet på kuren i går, mandag 3. august. Jeg er 164 cm høy, veier 78 kilo og skal prøve å komme meg ned på 63. (Trives best når vekta ligger rundt 62-67 kg. (Jeg er kvinne, 34 år)

Jeg har ikke fått boka enda, selv om det er en uke siden den ble bestilt. Men har kjøpt vitaminene, bakemix, soyaprotein og ketostix. Har ikke begynt å bruke dette enda, siden jeg ikke har boka.

Hvor mye håper dere andre auguststartere å gå ned?

Rin 04-08-09 17:35

Sv: Start august
 
Planlegger å begynne i morgen/overimorgen, må bare få handlet inn og evt snekret en ukeplan først. ;)

buddharub 04-08-09 17:52

Sv: Start august
 
Hei, jeg begynner også nå i august. Har vært karb-fri før, og gikk da ned ca 10 kg på 3 uker, men grunnet eksamensrushet før sommerferien, og de evinnelige grillkveldene med pils i selve ferien har de tapte kiloene sneket seg sakte men sikkert på igjen. Har siden lørdag komt meg fra 113 til 109, men håpet er å greie 100 til slutten av august, selv om dette kanskje ikke er helt realistisk :D

Fantorangen 04-08-09 18:30

Sv: Start august
 
Jeg hiver meg også med her.

Jeg har tidligere fulgt ketolysekuren, med gode resultater.
Etter en sommer med massiv utskeielse har jeg nå bestemt meg for å fortsette.
Jeg er 1.60 høy, og veide i dag tidlig 81 kg.

Målet mitt er 65kg, og en gravidmage:-) Jeg og samberen har prøvd i to år på å bli gravide, og jeg håper at en endring av livsstilen og vektnedgang kan hjelpe på.

Lykke til til alle dere adre!

Feelgood 04-08-09 20:44

Sv: Start august
 
Er i gang igjen etter ferien. Hadde gode resultater fra januar til mai, så har vekta stått ganske stille fram til ferien. Registrerte i dag 1 kg i +, men er egentlig kjempefornøyd med meg selv. :D Planen fram til jul er å kvitte meg med 5-6 kg.

Deilig å komme tilbake til skikkelig mat, uten søtsug og insulinnivå som leker jo-jo!

Lykke til alle sammen, dette klarer vi sammen:)

amiga 04-08-09 20:51

Sv: Start august
 
Heisann!
Jeg startet 2. august etter ei uke med litt karboavvenning.... Kjempefint at denne tråden er startet! Savnet det fra Vektklubb hvor jeg har vært medlem i 2 år.... Nå er jeg optimistisk. 2 dag med utslag på sticks, og hodepina er borte:)

Lykke til allesammen!

JEG ER ALTSÅ PÅ KETOLYSE IKKE LINDBERG...

Tusta85 04-08-09 20:59

Sv: Start august
 
Startet sånn ca i går. :D

Novisa 04-08-09 21:03

Sv: Start august
 
Hm. Null utslag på stixen i dag, selv om jeg har holdt meg under 15 karber. Utslag i går, som var første gjennomførte dag på kuren. Hva skjer?

amiga 04-08-09 21:09

Sv: Start august
 
Har du drukket veldig mye? Det kan visst ha noe å si.

Novisa 04-08-09 21:11

Sv: Start august
 
Har ikke det, nei. Prøver igjen om noen timer, kanskje det var for raskt etter mat...

amiga 04-08-09 21:22

Sv: Start august
 
Lykke til!

Meatscience 04-08-09 21:28

Sv: Start august
 
Jeg (som altså er på min 2. dag) fikk utslag da jeg testet i stad, det var jo flott for meg som aldri har prøvd dette før. Da må jeg jo gjøre ting riktig, eller hva? Fikk sånn midt på skalaen-utslag, mellom 10 og 50 iflg. boksen, og jeg har drukket en god del vann i dag.

Men jeg har veldig vondt i hodet og er skikkelig slapp, kjennes nesten ut som om jeg har feber. Prøvde å gå en tur på 45 minutter for å klarne hodet, men det hjalp ikke. Hvor lenge må man regne med at dette varer? Håper jeg føler meg bedre i morgen...

Og så glemte jeg å ønske alle lykke til da jeg postet i tråden tidligere! Så da sier jeg det herved: Lykke til, og stå på!! :)

Elinengelen 04-08-09 21:33

Sv: Start august
 
Jeg sliter med litt hodepine også, har ikke fått fullt utslag på stix enda.

Fantorangen 04-08-09 22:03

Sv: Start august
 
Hodepinen gir seg som regel etter noen dager. Sist gang var jeg plaget i de tre-fire første dagene med hodepine.
Denne gangen avtok den etter bare to dager:)

martina 04-08-09 22:11

Sv: Start august
 
Jeg er også forholdsvis ny i gamet, har holdt på en uke. Det er første gang jeg VIRKELIG forsøker et basisk kosthold. Denne uken har vært ganske rigid, men jeg har et håp om at fibromyalgien etterhvert skal bli bedre, og noen kilo ned skader heller ikke.:)

skravla 04-08-09 22:23

Sv: Start august
 
jeg er helt ny her!
skal starte i morgen, så prøver å lese for harde livet!:)

bamsemums 04-08-09 22:26

Sv: Start august
 
Jeg har også startet på igjen na 1. aug. Gikk lett ned en del kilo i vinter, som har sneket seg på igjen nå i sommer..... Men nå er motivasjonen på topp så da er det bare og vente på at vektnåla går nedover igjen:-)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no