Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

Antoinette6 25-04-11 22:28

Togtråden!
 
Jaha ! Det er flere som har hatt en deilig påske, - høykarbopåske ! Men nå er den over og vi skal hive oss på 'nåskalvijaggutareviseileneoghiveosspåtasegsamment oget' slik at vi kommer tilbake på sporet igjen !

Er dere med ??? Jaaaaaa !!! Heia oss ! :heia:

Veldig heia !

Selv har jeg faktisk ikke skeiet ut i påsken bortsett fra noen glass vin, da. Men jaggu hadde jeg ikke gått opp et halvt kilo, gitt. Den skal bort ! Og enda fler ! Jeg skal nemlig under hundre på tre uker har jeg tenkt !

Heng dere på. Gerd er konduktør, tror jeg !

Hiv og hoi ! ! Toget går snaaaaart ! Og det er lov å stå på stasjonene og kaste seg på. I fart !

Gerd 25-04-11 22:30

Sv: Togtråden !!!
 
Jeg er med :D

:heia:

1. delmål: - 3 kilo. Det får ta den tiden det tar :ja:

Men nå er det ketolyse for fulle mugger :D

Antoinette6 25-04-11 22:33

Sv: Togtråden !!!
 
Fulle mugger, faktisk ! Veldig bra, Gerd !

Mine er litt lange. Og tomme ! :lol:

grotingeling 25-04-11 22:42

Sv: Togtråden !!!
 
Wiiiiiiii - her er jeg med!! Definitivt choochoo....

Har vært et par skikkelige utskjeielser de siste dagene, men nå er det absolutt definitivt uomtvistelig slutt!
Strikt ED-fase2 fra og med i morgen, dvs 2 ED-produkter pr dag + 2 måltider med rene proteinkilder/fett og litt grønnsaker.

All aboard.......http://www.smilie.dk/koeretoej/c064.gif

KimPossible 25-04-11 22:45

Sv: Togtråden !!!
 
Dag 1 på toget unnaggjort! Juhu!
Nå skal jeg sove, så ikke sulten og sukkertrollet kommer og tar meg... :p:o
Jeg har ikke veid meg, men får se da. Kan hende nysgjerrigheten tar over, men er litt redd for hvilket tall svekta kommer til å vise... men kanskje greit å vite, så jeg vet hva jeg har å jobbe med.

Lykke til alle sammen, dette klarer vi! :klem:

Bestemamma 25-04-11 22:49

Sv: Togtråden !!!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1089868)
Fulle mugger, faktisk ! Veldig bra, Gerd !

Mine er litt lange. Og tomme ! :lol:

Mine óg.....:(

Liker egentlig ikke togreiser, men for deres skyld vil jeg være med....:D

streber 25-04-11 22:49

Sv: Togtråden !!!
 
Her er jeg med vet dere, full skjerpings!

Gerd 25-04-11 22:53

Sv: Togtråden !!!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1089868)
Fulle mugger, faktisk ! Veldig bra, Gerd !

Mine er litt lange. Og tomme ! :lol:

*vrengte baklommer* :lol:


Her er dag 1 gjennomført. Og nå sitter det et sukkermonster inne i hver eneste celle og ber om lakris :o

Så da er det best å legge seg og sove ;)

Lava 25-04-11 22:56

Sv: Togtråden !!!
 
Jeg liker lange togturer, da kan man nemlig sitte og strikke og lese blader, høre på musikk og drikke kaffe og se på naturen, og se på alle folkene som går av og på :ja:

Bøtt 25-04-11 22:57

Sv: Togtråden !!!
 
Im in:D
Sitter å spiser på hvetebrødskive nå :osiste dagen i dag.Starter i morgen jeg eller hiver meg på toget :D;)

Back on track fra i morgen ja!!Hipp hurra!!

streber 25-04-11 22:59

Sv: Togtråden !!!
 
kun sunn servering på dette toget dere, slik mat vi har godt av, enjoy!

Modezty 25-04-11 23:08

Sv: Togtråden !!!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1089896)
*vrengte baklommer* :lol:


Her er dag 1 gjennomført. Og nå sitter det et sukkermonster inne i hver eneste celle og ber om lakris :o

Så da er det best å legge seg og sove ;)

Jeg har også et sukkermonster i kroppen. Jeg har gått og fyst i hele dag, selv få dager med høykarbo fører til at jeg er konstant sulten, eller kanskje rettere sagt har lyst på noe å spise. I tillegg verker kroppen, hodepine og har i tillegg sår hals. Ble nok litt kaldt på terrassen, selv om det har vært sol.

Men jeg skal klare å hoppe på toget igjen, 1 dagen må vel være den tyngste? Ved neste høytid/feiring skal jeg sørge for å ha litt "lovlig" godt, jeg lot være å kjøpe noe nå - tenkte at en liten sprekk ikke gjorde noe. Men det gidder jeg ikke neste gang (håper bare jeg husker det til "neste gang").

halkatlala 25-04-11 23:17

Sv: Togtråden !!!
 
heihei.
jeg vil også være med på togturen:)
ha blitt litt mye karbo i påsken i form av fedon brød og appelsiner og en og annen smak på soft icen til kidsa. ikke så veldig mye opp på vekta, men dårlig form. jeg skal tilbake i ketose. spiste opp siste 2 skivene av det fedonbrødet nå nettopp så det ikke ligger der og frister meg i morgen:rolleyes:

KarboVims 25-04-11 23:32

Sv: Togtråden !!!
 
Er med!! :) men jeg starter da på ny etter et opphold, men liker tog og vil gjerne være med :)

Ada/80 25-04-11 23:38

Sv: Togtråden !!!
 
Jeg er med!!! Lykke til alle sammen:)

Anne 26-04-11 06:48

Sv: Togtråden !!!
 
Tøff,tøff, tøff, tøfff....jeg er med:)

Første stopp for meg blir Malta 19.mai. Og målet er -3 kg til da.

Ha en fin dag alle sammen:klem:

Antoinette6 26-04-11 07:04

Sv: Togtråden !!!
 
Juhuuuu, så mange passasjerer ! :heia:

Jeg går gjennom toget med den gammeldagse serveringsvognen min og her er det noe for enhver smak. Bare ikke brød. Ei heller lakris. Vi har noen sukkerfrie sjokolader, men de er kjempedyre. Kaker med sukkererstatning likeså ! For ikke å snakke om vinen ! Uha ! Og konjakken ! Koster det hvite ut av øyet, faktisk ! :D

Min første stopp er 10 juni. Da skal jeg på hyttetur med noen kjente og noen ukjente venner. Tynne og slanke alle sammen. Blæh ! Og så driver de og kler av seg hvis det er fint vær. :hylgrine: Det er FOR teit å satse på øsende regn, liksom . . .

Min første stopp er altså litt sånn inn i skogen den 10. juni :ja: Da MÅ jeg være under hundre, i alle fall !

Fantastisk at så mange har hevet seg på. Kanskje vi må ha flere vogner etterhvert. Lava sitter liksom i 'stillevognen' dah. Men vi kommer og forstyrrer deg, må du tro ! :klem:

*nynner* : "Bare klem på, bare dytt på . . . "

KimPossible 26-04-11 07:33

Sv: Togtråden !!!
 
God morgen! For meg er dag 2 i gang. :D
Sitter med dagens frokost: 2 egg og 2 skiver bacon (var bare 2 skiver igjen, så).
Veide meg da jeg sto opp, og er litt oppgidd over tallet altså. Jeg er nesten tilbake der hvor jeg var da jeg begynte med ketolyse i oktober!! :eek:
84,1 kg... så jeg har lagt på meg ganske mye på den måneden jeg har spist høykarbo nå. huff :_oppgitt::blinke:

Men nå er jeg i gang igjen, første mål er altså -4(,1) kg, mål to er -3 kg, så tar jeg det videre derfra etterpå. :)

Nå må jeg spise opp og komme meg på jobb.

Orkide 26-04-11 07:40

Sv: Togtråden !!!
 
Jeg hiver meg på jeg også.

Setter mål på 5 og 5 kg, men ikke tidspunkt på når det skal være borte.
Nå har jeg nemelig skeiet ut nok, har vel snart gått opp alt jeg har gått ned.
Men jeg skal sydover i juli så håper at jeg er merkbart ned i vekt, kanskje kommet inn i noe jeg kjøpte i fjord.

Jeg :heia::heia::heia: på alle her inne.

Sunroad78 26-04-11 08:05

Sv: Togtråden !!!
 
Dette vil eg vere med på :D Har eigentleg ikkje skeia ut så veldig mykje i påska, men det har blitt nokon øl (ikkje lavkarboøl ein gong).

Steig på vekta og den viste opp 300 gr, så det var ikkje så gale. 1. delmål er minus 5 kg til 23. juli (skal i bryllup) og sidan eg har mykje å ta av endå, så bør det vere eit realistisk mål.

"Nede på stasjonen, tidlig en morgen. Står alle togene så fint på rad. Mann på lokomotivet sveiver på et håndtak; TUT TUT TUT, toget går"!!!!

Dolsi 26-04-11 08:49

Sv: Togtråden !!!
 
:D Jeg er med, hopper om bord og blir med toget jeg også.
Hadde 3 dager med utskeielse i påsken, men kom igang igjen i går. Vekta i dag viste 1 kg opp og det skal av med en gang og mere til.
Har bakt meg nytt lavkarbobrød og i dag er det på,n igjen med trening.

Bøtt 26-04-11 08:56

Sv: Togtråden !!!
 
:heia: alle sammen !!Dette klarer vi!!

Hadde nydelig frokost på toget i dag frøknekkis med ost:D;)

Ha en nydelig dag alle sammen,nå er hverdagen tilbake igjen så da starter vi med friskt mot igjen:)

http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203FB.gif








http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1

mocc@ 26-04-11 09:13

Sv: Togtråden !!!
 
Je å hopper ombord på toget... :) Har skeia ut litt i påsken. Vekta har holdt seg stabil.

1 delmål her å må bli 3 kg... satser på at de er borte til sommerferien. alt over er en bonus.. :)

jegerjenta 26-04-11 09:49

Sv: Togtråden !!!
 
Vil være med jeg også:) Dette har vært en god gammeldags høykarbopåske med lite trim:o

Men fra i dag er jeg med på toget, egg og bacon til frokost nam-nam
Skal ha kyllinglår til lunch og fiskesuppe til middag, så får vi se hva som blir kveldsmat.......

halkatlala 26-04-11 09:57

Sv: Togtråden !!!
 
tut-tuuut!
deilig kaffe med fløte på dette toget :)
gleder meg til matserveringen og håper det blir koteletter med soppstuing;)
når dattera mi er ferdig på skolen skal vi tusle en tur til svømmekupeen, der vanker både svømming og boblebad:D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no