Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Ferie (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16677)

hvitlilje 11-01-08 12:40

Ferie
 
Hei!

Noen av dere som har reist på ferie i noen dager når dere har vært på ketolyse kuren, og spist normalt på ferien for så å gå tilbake til kuren? Skal på ferie i 5 dager i slutten av februar, og vil helst slippe å tenke på kuren da.

Forresten noen som har peiling på tyggis så går an å bruke? Er skikkelig tyggis avhengig. :)

Marilyn 11-01-08 13:21

Sv: ferie
 
Hei!

Jeg har ikke vært på ferie mens jeg har vært på ketolysekuren enda.. har akkurat begynt kuren. Jeg skal en helg til Dublin i slutten av Januar, og er litt usikker enda på om jeg skal "hoppe over" kuren den helgen eller ikke. Jeg tror jeg skal prøve å holde meg hvertfall sånn nogenlunde til kuren..

Når det gjelder tyggis, så vet jeg ikke om noen som ikke har zylitol i seg. Det er jo zylitol vi ikke skal ha. Hvis det er noen uten zylitol, som kanskje hubba bubba o.l., så er jo de istedetfor stappet med sukker.. noe som heller ikke er bra.. så jeg lurer egentlig på det samme som deg :P

MorStine 11-01-08 14:33

Sv: Ferie
 
Tyggis som passer sammen med ketolyse finnes ikke så vidt meg bekjent, dessverre. Vi får ikke spise sorbitol eller xylitol...

Når det gjelder ferie, så har jeg erfaring der, ja... Legger ved link til oppsummering av min sommerferie:)
Gikk opp 5 kg, men 6 dager etter vi kom hjem var 6 kg borte;)

Smula 11-01-08 14:53

Sv: Ferie
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hvitlilje (Innlegg 385311)
Skal på ferie i 5 dager i slutten av februar, og vil helst slippe å tenke på kuren da.

Personlig synes jeg du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å tenke sånn.
Ettersom du går på denne kuren, betyr vel det at du har tenkt å kjøre lavkarbo som en fortsettende livsstil? Da kan du like godt venne deg til det på ferie også.
Jeg dro på ferie til syden i høst og kjørte lavkarbo der. Det lar seg absolutt gjøre.

Ludviginne 11-01-08 16:50

Sv: Ferie
 
Jeg var en uke i Syden før jul, spiste normalt da, gikk vel opp et par kilo, men de er borte igjen nå :)

MorStine 11-01-08 17:31

Sv: Ferie
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Smula (Innlegg 385352)
Personlig synes jeg du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å tenke sånn.
Ettersom du går på denne kuren, betyr vel det at du har tenkt å kjøre lavkarbo som en fortsettende livsstil? Da kan du like godt venne deg til det på ferie også.
Jeg dro på ferie til syden i høst og kjørte lavkarbo der. Det lar seg absolutt gjøre.

Så enig, så enig... La ut link til ferien min fordi det var jo en sprekk ala stor... Og formen blir så bedriten når man plutselig bare tar helt av. For man blir helt karbokoko når man setter i gang, jeg gjør i allefall det. Så jeg kommer ikke til å skeie ut slik igjen, ikke imens jeg er på kur i allefall. Er neimen ikke verdt det. Og slik det ble i julen skal det heller ikke bli igjen. Jeg lever lavkarbo nå, og det er min MYE LIVSTIL! Å kose seg med både kake og godt INNIMELLOM etter ENDT kur er noe annet. Det er jo slik livet skal være. Å kunne klare å spise ett stykke i stede for ti...

hvitlilje 12-01-08 17:17

Sv: Ferie
 
Ja det er jo sant...får se hva jeg gjør. Faktisk så er det brød/rundstykke jeg har lyst å spise i ferien...men men får prøve å motivere meg opp til å la vær...tror ikke jeg har nådd målet til da, men kan jo ønske det ;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no