Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Informasjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Trening (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22931)

Trulte42 06-01-09 09:42

Trening
 
Hei alle, og godt nytt år.

Nå har jeg gått ketolyse noen uker, og som tidligere nevnt, så har jeg ingen vekt å gå ut fra, men merker det på klærne, det går sakte men sikkert nedover. Tester meg på kveldene (tisser på pinnen ;o)) og den slår ut på ca. 50.. Vet ikke hvordan jeg skal få den i 100, eller om det har noe å si.
Men, over til saken. Jeg var på spinning i går, og aldri har det vært så tungt på treningen. Pulsen var skyhøy, og en stund var jeg virkelig bekymret for å "stupe" i utmattelse. Er det farlig å spinne/trene hardt med så lite karbo i kroppen?
Noen som vet?

Trulte

Megvel 06-01-09 09:44

Sv: Trening
 
Jeg anbefaler en ss med Cocsa (virgin) før trening! 15 min etter inntak er energien på topp!

Kitt 06-01-09 10:00

Sv: Trening
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Trulte42 (Innlegg 605713)
Hei alle, og godt nytt år.

Nå har jeg gått ketolyse noen uker, og som tidligere nevnt, så har jeg ingen vekt å gå ut fra, men merker det på klærne, det går sakte men sikkert nedover. Tester meg på kveldene (tisser på pinnen ;o)) og den slår ut på ca. 50.. Vet ikke hvordan jeg skal få den i 100, eller om det har noe å si.
Fargen på sticksen har ingenting å si. Utslag er utslag!:)
Men, dersom fargen er på det aller mørkeste, kan det bety at du drikke litt i minste laget!:eek:

Men, over til saken. Jeg var på spinning i går, og aldri har det vært så tungt på treningen. Pulsen var skyhøy, og en stund var jeg virkelig bekymret for å "stupe" i utmattelse. Er det farlig å spinne/trene hardt med så lite karbo i kroppen?
Noen som vet?

Det er ikke farlig, bare et tegn på at kroppen forbrenne fett og ikke karber. Megvel har et godt tips og ellers må du huske å drikke nok under og etter trening. Jeg fikk vondt i/rundt nyrene om jeg ikke drakk nok på trening i begynnelsen.

Trulte

Masse lykke til videre!:heia:

Trulte42 06-01-09 13:28

Sv: Trening
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Megvel (Innlegg 605715)
Jeg anbefaler en ss med Cocsa (virgin) før trening! 15 min etter inntak er energien på topp!

Cocsa - hva i all verden er det, og hvor får jeg tak i det?

På forhånd takk

Trulte42 06-01-09 13:30

Sv: Trening
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 605732)
Masse lykke til videre!:heia:

Det beste med denne kuren er å være så heldig å treffe alle disse hjelpsomme menneskene. Tusen takk for god hjelp på langt.

Kitt 06-01-09 14:07

Sv: Trening
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Trulte42 (Innlegg 605888)
Cocsa - hva i all verden er det, og hvor får jeg tak i det?

På forhånd takk

Cocosa er kokosfett. Du får kjøpt det i de fleste helsekost- butikker. Bare pass på å kjøpe den som er grønn og heter Extra Virgin Coconut Oil.
Kan være vanskelig å spise til å begynne med, men den smaker som Bounty- sjokoladen og er bare en vanesak.
Vet mange har den i kaffen eller kakaoen.

Er et fint tilskudd for å få i seg nok fett.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no