Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Ferdige lavkarbobrød i Oslo? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=55355)

Nupsida 31-01-14 13:59

Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Hei!

Jeg og kjæresten reiser til Oslo i natt og vi blir der til mandag.
Vi skal bo på et hotell uten muligheter for frokost og for å unngå og måtte bruke masse penger på å kjøpe alle måltider ute lurte jeg på om noen har forslag til et lavkarbobrød man kan kjøpe som er ferdig stekt?

Siden jeg går på ketolyse er det greit om det er minst mulig karber i :)
Kommer til å spise dette til frokost så blir ikke bare brød løpet av dagen hehe!

Vet at Rimi (her hjemme ihvertfall) har et brød med veldig lite karbohydrater i, men hvor kan jeg finne en Rimi i Oslo? Helst så sentralt som mulig da jeg ikke er alt for godt kjent der :P

Hadde vært supert med andre tips som omhandler lavkarbo, alt fra resturanter til butikker der de selger lavkarboting:)

Rin 31-01-14 14:32

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nupsida (Innlegg 1476170)
Hei!

Jeg og kjæresten reiser til Oslo i natt og vi blir der til mandag.
Vi skal bo på et hotell uten muligheter for frokost og for å unngå og måtte bruke masse penger på å kjøpe alle måltider ute lurte jeg på om noen har forslag til et lavkarbobrød man kan kjøpe som er ferdig stekt?

Siden jeg går på ketolyse er det greit om det er minst mulig karber i :)
Kommer til å spise dette til frokost så blir ikke bare brød løpet av dagen hehe!

Vet at Rimi (her hjemme ihvertfall) har et brød med veldig lite karbohydrater i, men hvor kan jeg finne en Rimi i Oslo? Helst så sentralt som mulig da jeg ikke er alt for godt kjent der :P

Hadde vært supert med andre tips som omhandler lavkarbo, alt fra resturanter til butikker der de selger lavkarboting:)

Det er en rimi på oslo s, sånn, øh, ved siden av togsporene.

Nupsida 31-01-14 14:35

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Det stemmer! Vi kommer jo inn med tog tidlig morgen så da er det jo perfekt :)

Photobscura 31-01-14 14:36

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Kan du ikke kjøpe med deg/bake og ta med? Ellers vet jeg Baker Hansen selger lavkarbobrød. De har filial både i Lille Grensen og i Stortingsgaten. Rimien som Rin snakker om ligger vel rett innenfor inngangen til Oslo S. når man kommer fra bruen mellom der og Galleriet.

index 31-01-14 15:06

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Ellers så pleier jo ofte Spar, Meny etc. har varmmatdisker med kyllingvinger, lår, nakkekoteletter etc. Godt å spise kaldt eller lunkent denslags også.

Carisma 02-02-14 21:11

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Det hos baker Hansen er ca tusen ganger bedre enn det hos Rimi...

smoothieboy 02-02-14 22:10

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Hva med å lage en wrap med kinakål med grønnsaker og litt kjøtt inni? Du kan bruke seterrømme som dressing med f.eks. en god chilisaus i.

Venelite 02-02-14 22:39

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1476476)
Det hos baker Hansen er ca tusen ganger bedre enn det hos Rimi...

Er det ikke hvetemel i det karboreduserte brødet hos Baker Hansen?

Nupsida 02-02-14 23:29

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?
 
Kjøpte meg det på Rimi og har holdt seg godt :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no