Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Ketodiett har stagnert etter 3 uker (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42484)

Creasy 30-03-11 14:44

Ketodiett har stagnert etter 3 uker
 
hei alle sammen.

Jeg er ny her men fulgt dette forumet en liten stund nå.

Jeg har begynt på en keto diett.

dette resulterte i 2 kg per uke cirka +- d ajeg har holdt meg under 15g kh

i 3 uka stoppet det helt har ikke godt ned et gram snarere godt opp nærmere en halv kilo (0.3) på en uke . har hatt utslag på sticksa og holdt dietten

Dette er fryktlig frustrerende da jeg regnet med hvertfall 1 kilo.

da jeg har 30+ og ta av .

Jeg må innrøme at jeg ikke er stor fan av grønt som brokoli osv , og har fått beskjed om at det skal hjelpe forbrening.
Jeg har heller ikke tatt noe form for tilskuds tabeletter.

Men dette funket fint de første 2 ukene .
rett før jeg startet denne kuren kjørte jeg en 1.5 uker med nutri lett schakcs mistet 3 kilo på det.

Er det noen som har opplevd og stoppe opp i vekt tapp etter bare 3 uker ???? eventuelt er det noen som har noe råd / forslag da dette ødelegger min motivasjon fullstendig.

Setter stor pris på alle tilbake meldinger .


Ps Beklager alle skrive feil .(jeg vet det er en del )

nellie 30-03-11 14:46

Sv: keto diett har stagnert etter 3 uker :(
 
en liten vektstopp i 3. uke er ingen stagnering og ingen grunn til å begynne å forandre på ting:) Det skjer med maaaaange. Gi det noen uker, så løsner det sikkert:)

Furine 30-03-11 14:54

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker
 
:ja: Er enig med Nellie.

Eg går ned ULTRATREGT sjølv. Har brukt 2 år på 15kg. Men med min hormonville kropp så er dette vegen å gå, sjølv om det går tregt.

arnakristin 30-03-11 15:00

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker
 
Hei,
Det er helt normalt at det stopper litt opp i uke 3, man vil aldri ha en jevn vektnedgang for de aller fleste går det i rykk og napp.

Charlott 30-03-11 15:30

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av arnakristin (Innlegg 1070446)
Hei,
Det er helt normalt at det stopper litt opp i uke 3, man vil aldri ha en jevn vektnedgang for de aller fleste går det i rykk og napp.

:ja:

Furine 30-03-11 15:48

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker
 
Og så er det lurt å slappe av og ikkje stresse. Hjelper også på! :)

Nerthus 30-03-11 16:13

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker
 
Anbefaler at du tar tilskuddene nevnt i ketolyse-boka, passer på at du drikker nok vann og prøver å få i deg rundt 15 gram karbo i grønnsaker hver dag. Fordel det på flere måltid da blir det ikke så overveldende :)

Jeg vet ikke om du trener el er i aktivitet, 30 kg er tungt - I know - men kanskje du kan få kommet i gang med en gåtur hver dag? Trenger ikke begynne på 30 minutt - begynn med en runde rundt kvartalet og øk på etterhvert :) Evt sykle om det foretrekkes :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no