Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Oppsummering etter seks måneder lavkarbo (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31666)

Sungrazer 03-03-10 18:47

Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
2 Vedlegg
Hei,

Nå har jeg vært på lavkarbo i 6 måneder og resultatene er rett og slett overveldene. At vekten har gått ned er bare en positiv bivirkning, selv om det var ønsket om å gå ned i vekt som gjorde at jeg startet med LCHF.

Fordelene med kostholdet er bare så uendelig mye mer enn vektnedgang. Jeg har fått bedre hud, sterkere negler, klarere øyne - jeg så meg selv i speilet og studerte øynene mine. Hviten i øynene er ikke lenger gulaktig som de var, men har fått et skinn av blåfarge og er mindre blodskutt. Kommentarer som at jeg ser 5 - 10 år yngre ut er også veldig tilfredsstillende. Gubbemagen er borte, og når jeg ser ned kan jeg se beltespennen min. Det var det ikke snakk om for bare 6 måneder siden.

Jeg har fått mer muskler, og hardere kropp. Vektnedgangen har flatet ut, og jeg ligger nå på rundt 82-83 kg fordelt på 176 cm. Jeg veide 99,7 kg når jeg startet og hadde et magemål på 112,5 cm. Nå har ungene stjelt målbåndet så jeg aner ikke hvor det er, men for en måned siden var jeg 92 cm rundt magen.

Jeg har heller ikke behov for å stoppe å ta meg en blund på veien hjem fra jobb, da jeg ikke er trøtt om ettermiddagen lenger. Jeg snorker ikke lenger, og har mye bedre mage enn jeg hadde før. En annen ting jeg også har lagt merke til er at jeg ikke er så grinete og oppfarende som jeg var, og at det føles som en bomullsdott har forsvunnet fra hjernen min. Jeg tenker bedre og raskere.

Kommentarer som "når skal du begynne å spise normalt igjen da?" blir bare smilt og avfeid med et "jeg spiser normalt, men har kuttet ut karboydrater".

Legger ved to bilder. Det første er tatt i juli 2009, det andre tatt i desember 2009.

Charlott 03-03-10 18:58

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo
 
Dritbra! (var det mest beskrivende og poetiske jeg kom på i farta ;) )

Kitt 03-03-10 19:01

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo
 
WOW, var vel det som dukke topp i hodet mitt!:D

Gerd 03-03-10 19:13

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo
 
Ja, WOW :heia:

Du ser råbra ut og mye yngre nå ja :D

Gratulerer!!!

Vettel 03-03-10 19:15

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo
 
Utrolig!!

Du ser definitivt mye yngre ut ja! Bra jobba! :D

Sungrazer 05-03-10 12:42

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo
 
Tusen takk alle sammen. :D

BlirFjong 05-03-10 12:49

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo
 
Kjempebra jobba :) Du er flink!

Viclin 05-03-10 13:07

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo
 
Grattis!

grotingeling 05-03-10 14:39

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo
 
Fantastisk http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/positive/4.gif

Fungirl 05-03-10 15:00

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Fantastisk :heia:

Gracella 05-03-10 16:15

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Imponerende forskjell!!:)

Kjempebra :cool:

frifuggel 05-03-10 16:35

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Bare hiver meg på her; Wow!!

Jabba 05-03-10 22:15

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Flott innlegg! For det er som du skriver - det dreier seg ikke bare om vekta!!!

Lotta 05-03-10 22:30

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Så fint å lese. Ble kjempeglad. Nå fortsetter jeg kuren med stor optimisme.
L

tangoto 08-03-10 15:03

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Gratulerer!!:heia:

Så fint at du deler dette med oss! Det hjelper alltid å leseom så gode resultater. Lykke til videre med din nye helse og kropp:D

Sungrazer 19-03-10 09:49

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Oppdatering: Jeg målte omkretsen rundt magen i navlehøyde i går, og jeg har nå blitt 25 cm mindre i omkrets, eller hele 22% mindre i omkrets rundt magen! Vekten er stabil, men jeg ser at kroppsfasongen endrer seg og jeg får mer og mer muskler på kroppen. Dette er jo helt sykt bra! :D Over all forventing og fatteevne. :D

Kitt 19-03-10 09:57

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Så kult!:heia:

tangoto 19-03-10 11:33

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Så utrolig bra - da blir det jo bare bedre og bedre. Kroppen din er i ferd med å finne tilbake til seg selv og fylles akkurat slik som den skal:D

screwball 19-03-10 11:41

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Knallbra jobba!!!

Licota 19-03-10 11:45

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Så flink du har vært! Og du har endret deg veldig, du har jo blitt den hunken jo! :D

Lene:) 19-03-10 12:44

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Gratulerer, virkelig imponerende:heia:Synes også det var kjempe motiverende for meg som er helt i startfasen:)

Sungrazer 19-03-10 12:47

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Licota (Innlegg 850371)
Så flink du har vært! Og du har endret deg veldig, du har jo blitt den hunken jo! :D

Heh! Så da er det kanskje ikke bare innbildning at babes har begynt å sende meg skrå blikk? ;) Takk skal du ha. :D

Sungrazer 19-03-10 12:51

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lene:) (Innlegg 850409)
Gratulerer, virkelig imponerende:heia:Synes også det var kjempe motiverende for meg som er helt i startfasen:)

Hold deg til kostholdet og jeg kan love deg at du vil få samme resultater. :)

Det er så sykt tilfredsstillende at jeg endelig lykkes med et kosthold som gir resultater i bedre helse og bedre form. Uten anstrengelser og uten å gå sulten.

Det er bare morro å trene nå, før var det et slit. Jeg bruker ca. 15 minutter på treningsstudioet. Da har jeg gått igjennom de øvelsene jeg skal, og 45 minutter i bastu og dusj pluss litt solarium av og til. :D

Modezty 21-03-10 15:17

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
WOW - du har vært flink! Takk for at du deler før og etter bilder. Det er til inspirasjon og motivasjon for oss andre som ikke helt har kommet så langt som deg enda :)

Wiki 21-03-10 15:55

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
 
Wow!!! Kjempebra jobba!!!

:D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no