Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

Bønna200 08-08-11 14:04

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Nå er jeg frustrert asså!! Gått opp to kg de siste to ukene:hylgrine: Så oppdaget jeg plutselig på lørdag, da jeg omsider leste pakningsvedlegget.., at allergimedisinen jeg har gått på de siste to-tre ukene har vektøkning som en bivirkning:mad: Så da har vi kanskje synderen der... Men ikke lett å velge mellom vekt og akutt elveblest. Hoppet over medisinen i går og våknet i dag med "herligheten" i full blomst:(

Antoinette6 08-08-11 14:05

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Neiiiii ! Såååå dumt ! Må du ta denne medisinen lenge ?

Bønna200 08-08-11 14:16

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1176802)
Neiiiii ! Såååå dumt ! Må du ta denne medisinen lenge ?

Vet ikke. Det heter seg at hvis elveblesten ikke har gått over etter seks uker er den kronisk. Og jeg er jo selvfølgelig en av dem...
Men de fleste som får kronisk går det over på etter et halvt år. Mens andre får det resten av livet. Er jeg heldig, så har jeg vel bare tre måneder igjen:o

Cyan 08-08-11 14:17

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Ånei, så utrolig kjipt da, Bønna :klem:

Bønna200 08-08-11 14:28

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1176810)
Ånei, så utrolig kjipt da, Bønna :klem:

Å,takk! Den varma:)
Jeg vil jo også gjerne ut av denne klubben snart, sånn som deg og alle de andre superflinke her:spent:

ekenna 08-08-11 15:54

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1176824)
Å,takk! Den varma:)
Jeg vil jo også gjerne ut av denne klubben snart, sånn som deg og alle de andre superflinke her:spent:

Å det kommer for en dag! Man må bare ta tiden til hjelp. :) Men disse medisinene, er du sikker på at det ikke bare kroppen som samler litt mer vann når du går på disse tablettene? Det har hvertfall jeg opplevd ved flere anledninger. :)

renmar 08-08-11 19:12

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg slenger meg med her. Gleder meg til å komme meg under 100. Hadde vært gøy og klart det før jul:D Eller forresten, det SKAL være et mål!!!

Antoinette6 08-08-11 19:23

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Ja, det er svært bra med mål !

GRATULERER, renmar ! :blomster:

Bønna200 08-08-11 21:17

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ekenna (Innlegg 1176866)
Å det kommer for en dag! Man må bare ta tiden til hjelp. :) Men disse medisinene, er du sikker på at det ikke bare kroppen som samler litt mer vann når du går på disse tablettene? Det har hvertfall jeg opplevd ved flere anledninger. :)

jeg håper det kommer med tidenja:D Vann, ja... Jeg veit sannelig ikke, men det er jo ikke helt umulig det heller. Nå skal jeg hvertfall prøve uten medisin, kun ta ved akutt utbrudd, så får man se:)

LittForTung 08-08-11 21:28

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Velkommen og grattis, Renmar :)

Bønna - håper det er bare vann - men oppgang gjør noe med motivasjon og humør, og det er IKKE gøy... :( Håper det går bra om du dropper medisinene litt, både med vekt og med årsak til medisinene...

:klem:

romolomo 08-08-11 23:27

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Da har jeg også hevet meg på. Begynte i dag, og håper at dette skal gå rette veien. Skal fra 128 kilo til 80 kilo.. Hadde vært en drøm og sett vekta under 100 kilo! :)

Lykke til alle sammen :)

Cyan 09-08-11 06:35

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Pst! Jeg var 99.7 i morges :D Tør ikke helt å melde meg ut før jeg har sett 90-tallet flere dager på rad, men jeg danser litt jenka i mellomtiden og lukter på sjampanjekorken :)

Biola 09-08-11 10:15

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Cyan!! Grattis! :heia:

Antoinette6 09-08-11 10:20

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
CYAN !!!? :heia:

Endelig, endelig, endelig !!! Så utrolig flink du har vært ! Jeg har beundret din faste vilje fra første stund. :ja: Og så grundig du har gått til verks ! Det betaler seg ! :klem:

Juhuuuuu !

*smeller sjampanjekorker i været og drysser jordbær over flinke, flinke, Cyan*

Her er'e kjempefest i dag !!! :full: og :syklubb:

ekenna 09-08-11 14:32

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1177364)
Pst! Jeg var 99.7 i morges :D Tør ikke helt å melde meg ut før jeg har sett 90-tallet flere dager på rad, men jeg danser litt jenka i mellomtiden og lukter på sjampanjekorken :)

FANTASTISK bra jobbet! Gratulerer Cyan! Er det ikke en herlig følelse? :D

Cyan 09-08-11 15:00

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jo, det er kjempedeilig :D

LittForTung 09-08-11 18:22

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av romolomo (Innlegg 1177282)
Da har jeg også hevet meg på. Begynte i dag, og håper at dette skal gå rette veien. Skal fra 128 kilo til 80 kilo.. Hadde vært en drøm og sett vekta under 100 kilo!

Lykke til alle sammen :)

Velkommen!!! Jeg begynte på 120 kg for fem og en halv uke siden, og kan melde om ny vekt på 109,4 :) Kommentarer fra venner, kollegaer og kjente på mindre meg - det er herlig :D Lykke til :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1177364)
Pst! Jeg var 99.7 i morges :D Tør ikke helt å melde meg ut før jeg har sett 90-tallet flere dager på rad, men jeg danser litt jenka i mellomtiden og lukter på sjampanjekorken :)

HURRAAAA!!!!! Gratulerer Cyan - vel fortjent!!! :) :klem:

Ellep 09-08-11 18:22

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1177364)
Pst! Jeg var 99.7 i morges :D Tør ikke helt å melde meg ut før jeg har sett 90-tallet flere dager på rad, men jeg danser litt jenka i mellomtiden og lukter på sjampanjekorken :)

Gratulere :)
Har sett mye på menyene dine, kjempelott lærdom for en fersking

Antoinette6 10-08-11 07:37

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Go, go, go !!!

:heia:

Edla 10-08-11 08:47

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Idag så jeg 98-tallet på vekta!!! :D:D:D

Cyan 10-08-11 09:11

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Takk LittForTung og Ellep! Jeg veide meg inn til 99.7 i dag også, så da regner jeg med at det ikke bare er et blaff og at jeg dermed kan si opp mitt faste medlemskap i denne klubben. Men jeg kommer innom for å heie på alle der fantastiske flinke mennesker som snart skal ligge og slenge seg på solsenger langs ei sydhavsstrand og nippe til sjampanjen og spise jordbær sammen med oss :)

Megvel 10-08-11 09:37

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Bønna - hvilken allergimedisin tar du? Jeg går fast på allergimedisin.
Jeg går opp på Cetirizin men ikke opp på Telfast! Jeg tror det f*kker med blodsukkeret og det hjelper med krom og, forresten.

Antoinette6 10-08-11 14:42

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
SKÅL !!!

:full:

Bønna200 10-08-11 14:43

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
[quote=LittForTung;1177161

Bønna - håper det er bare vann - men oppgang gjør noe med motivasjon og humør, og det er IKKE gøy... :( Håper det går bra om du dropper medisinene litt, både med vekt og med årsak til medisinene...

:klem:[/quote]
Takk:) Har ikke turt å veie meg siden jeg kuttet ut midisinene, så hvordan det funker veit jeg ikke. Men det jeg veit er at kroppen ikke er glad for det... I går hadde jeg et gigantisk ansikt og digre utslett over hele meg. I dag har jeg "bare" utslett. Så spørs hvor lenge det går:rolleyes:

Bønna200 10-08-11 14:45

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Megvel (Innlegg 1178514)
Bønna - hvilken allergimedisin tar du? Jeg går fast på allergimedisin.
Jeg går opp på Cetirizin men ikke opp på Telfast! Jeg tror det f*kker med blodsukkeret og det hjelper med krom og, forresten.

Det er helt vanlig zyrtec...
Vektoppgang er sånn 1 av 10.000 eller noe sånt. Men det er jo typisk meg å få de skjeldne bivirkningene. Får bestandig det:eek:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no