Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

Antoinette6 23-05-11 16:58

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ekenna (Innlegg 1114343)
Så flinke alle sammen er! Heier på dere, alle og en hver! ;)

:stuart:

Du slår ikke meg. Jeg var ute på byen 5 av 7 dager i forrige uke! Og 4 av de 5 gangene drakk jeg høykarbo (ikke maten da, bare drikke (øl, ikke light-brus, vanlig redbull osv.) Og så ble jeg fristet av badevekten, selv om jeg ikke skulle veie meg før på fredag, nå nettopp. Og tro det eller ei, den viste 102,7 kg! :eek::D Men sånn er det når en ikke har vært ute på 9 måneder.

Og en ting til, i morgen skal jeg på DATE! :D Tihi

Sååå spennende ! :love:

Hold oss oppdatert, ekenna !!!

Vi venter på deg her utenfor ! :klem:

ekenna 23-05-11 19:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1114419)
Sååå spennende ! :love:

Hold oss oppdatert, ekenna !!!

Vi venter på deg her utenfor ! :klem:

Jaaa! Gleder meg sånn :)

Skal holde dere oppdatert ja.

Jippi, gleder meg til den dagen jeg kan melde meg ut av klubben! Selv om jeg merker at jeg blir mer og mer fornøyd med meg selv, for hver dag som går! Herlig følelse å få livet tilbake, bit for bit. Heia lavkarbo! ;)

Snorkfroken76 23-05-11 22:55

Tusen takk! Superkoselig med oppmuntring! :-)
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1114416)
Åh ! GRATULERER, snorkfroken ! Er det ikke deilig !!! :heia:

Og vi sitter her og venter på deg ! Ikke stress !

:klem:

Biggirl 24-05-11 07:57

Heisann

Er så inspirert av dere alle he inne og den innsatsen og det gode humøret som preger tråden. får fortsatt hakeslepp når jeg ser flere med kjempestore nedganger!! :) får meg virkelig motivert. :D

trådde på vekten i dag, og det er akkurat 10 kg til jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben.. føles som en lang vei fortsatt men er vel bare å ta dag for dag, kilo for kilo..

ha en fin dag alle sammen. :)

Antoinette6 24-05-11 23:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Biggirl (Innlegg 1115022)
Heisann

Er så inspirert av dere alle he inne og den innsatsen og det gode humøret som preger tråden. får fortsatt hakeslepp når jeg ser flere med kjempestore nedganger!! :) får meg virkelig motivert. :D

trådde på vekten i dag, og det er akkurat 10 kg til jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben.. føles som en lang vei fortsatt men er vel bare å ta dag for dag, kilo for kilo..

ha en fin dag alle sammen. :)

Det beste rådet på hele forumet !

:heia:

Vi står like utenfor og venter på deg !

:blomster:

Iversa31 25-05-11 19:10

Jiiippi!!! Var på vekta i dag og har faktisk gått ned 3 kg på 6 dager!! Er rimelig fornøyd med meg selv :D

Cyan 25-05-11 19:32

Jeg har faktisk gått ned 700 gramser de siste 2-3 ukene. Hurra :D Bare 300 gram til babykiloene er borte og 4.3 kilo til jeg er under 100 :)

Cyan 25-05-11 19:33

Velkommen Biggirl :blomster:
Kjempebra jobba, Iversa :heia:

Er du på date enda, ekenna? ;)

Anos 25-05-11 19:37

Så flinke dere er!! Jeg er kjempe imponert.

Jeg er sikker på at om ikke så alt for lenge kan vi alle melde oss ut av 0,1 klubben :D

Biggirl 25-05-11 19:50

Takk for velkomsten, selv om jeg gleder meg til å komme på utsiden til Antoinett og de andre på tosifret. :)

er i ketose på andre dagen og håper på å snart komme under 110 kg.. i dag vippet vekten mellom 110 og 109,9..så det er neeesten. :)

har dere forresten sett den postordresiden www.onestopplus.no ?? mye fint der faktisk ;)

Cyan 26-05-11 08:49

I morges veide jeg 103.9 kilo og jeg har nådd mitt første delmål: Babykiloene er endelig borte :heia: So long, hope I never see you again :D

Men snodige greier da: Har stått mer eller mindre stille på vekta i noen uker, selv om jeg tidvis har spist ganske lite (matlei.com :o). SÅ har jeg en skikkelig matorgie i helgen med bacongull, sjokkis, krem, bær, rømmedip, kemboporsjoner ... you name it ... Og så finner kroppen det for godt å slippe nesten 2 kilo i løpet av bare noen få dager. Veldig rart men også veldig moro :ja:

Antoinette6 26-05-11 09:03

GRATTIS, Cyan !!!

Ja, noe mønster i dette er vanskelig å finne, syns jeg. Vi får ta det som det kommer !

Selv har jeg en sterk følelse av å ha lagt på meg igjen. . . Gudene vet hvorfor.

Ha en god dag, alle sammen !

Denna klubben er no' dritt ! :lol: På en måte, dah ! :lol:

ekenna 26-05-11 14:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1116984)

Er du på date enda, ekenna? ;)

Tihi, neida. Nå eg jeg akkurat kommet hjem. (Vært på jobb i dag også da, men kjørte til jobben fra han i dag da...) ;) Daten gikk over all forventning, og vi har avtalt å møtes igjen. Når, vet jeg ikke enda, men ÅÅ så jeg gleder meg! :D ^^

Antoinette6 26-05-11 16:26

Åh ! :love:

Takk for oppdatering, ekenna ! Fortsett med det ! :klem:

. . .og snart er du ute av klubben !

ekenna 27-05-11 18:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1118019)
Åh ! :love:

Takk for oppdatering, ekenna ! Fortsett med det ! :klem:

. . .og snart er du ute av klubben !

Jo, bare hyggelig :)

Og ja, nå er det ikke lenge til. I dag er det jo fredag, og min faste veiedag. Da jeg gikk på vekten, fikk jeg sjokk! :eek:

Den viste nemlig 101,5! O hjelpe meg, for en herlig følelse jeg fikk! Og jeg som var sikker på at jeg hadde gått opp. (før jeg kjørte på jobb i går, hadde han laget frokost :love: Nystekte rundstykker og greier. Og jeg ville ikke være frekk, så jeg hadde meg et ;) )

Så da kunne jeg kjøpe meg bikini med god samvittighet i dag, og så bærer det til Spanien på mandag!

Cyan 27-05-11 19:06

Åh, vektnedgang og vellykket date :heia:

Antoinette6 27-05-11 19:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ekenna (Innlegg 1119585)
Jo, bare hyggelig :)

Og ja, nå er det ikke lenge til. I dag er det jo fredag, og min faste veiedag. Da jeg gikk på vekten, fikk jeg sjokk! :eek:

Den viste nemlig 101,5! O hjelpe meg, for en herlig følelse jeg fikk! Og jeg som var sikker på at jeg hadde gått opp. (før jeg kjørte på jobb i går, hadde han laget frokost :love: Nystekte rundstykker og greier. Og jeg ville ikke være frekk, så jeg hadde meg et ;) )

Så da kunne jeg kjøpe meg bikini med god samvittighet i dag, og så bærer det til Spanien på mandag!

Hvah ??? MED date'n til Spanien ???

Så deiligdeiligdeilig, ekenna ! jeg hadde også gått ned 900 gram denne uka. Nå: 97,4

Nå er'u snart uuuute herfra og kan komme igjen som gjest ! DET er stas, det !

Klausen 28-05-11 16:49

Hei...

Melder meg inn her jeg da...

På det meste var jeg oppe i 123.9 kg :eek:

Nå veier jeg ca. 117,8 kg...

Var hos legen på mandag og fikk diagnosen PSOC...

Har nå begynnt på ketolyse (Onsdag 120kg) og veildig fornøyd på at jeg allerede har gått ned 2,2 kg...

Men noe jeg lurer på! :rolleyes:

Hva spiser dere til mat?
Er helt ny og begynner og bli lei av egg!
Det spiser jeg hver dag, for det er det jeg hvet er bra.
Hva annet er godt til mat? :o

ekenna 29-05-11 13:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1119694)
Hvah ??? MED date'n til Spanien ???

Så deiligdeiligdeilig, ekenna ! jeg hadde også gått ned 900 gram denne uka. Nå: 97,4

Nå er'u snart uuuute herfra og kan komme igjen som gjest ! DET er stas, det !

Hehe, neinei! Jeg og mamma skal reise og kose oss ;) Så nå er jeg spent på hvordan det går med maten i utlandet. Men kjenner jeg meg rett, går det bra. Har jeg først bestemt meg for å holde meg til noe, gjennomfører jeg det også! Gleder/gruer meg litt til å gå på vekten når jeg kommer hjem da.

ekenna 29-05-11 13:25

og ja, det er ikke lenge til jeg kan melde meg ut nå! Gleder meg til å kunne komme på besøk bare ;) Her før helga var jeg på en klesbutikk og tenkte at jeg skulle kjøpe meg et par topper til jeg reiser. Bukser på den butikken var det ikke håp å finne, trodde jeg hvertfall. Men så så jeg en kjempefin bukse, som jeg bare måtte prøve. Holdt på å dette i bakken da jeg fikk den på meg uten problemer! :eek: Det er så herlig! ^^

Antoinette6 29-05-11 22:19

Åh ! Det der er en såååå fantastisk opplevelse. Og så gir det ekstra motivasjon, tenker jeg, når du er på ferie. Slapp godt av, - det hjelper også.

Jeg prøvde bikinien min her om dagen, jeg. . . . :w00t:

Snorkfroken76 30-05-11 09:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76 (Innlegg 1114085)
17.1: 131,5 -startvekt
23.5: 111,3 :D - en vektklasse ned til fedme kl.2!
20 kilo ned og 11,4 kilo til jeg er under 100! Planen er å komme dit i juli/august:)

30.5: 110,3kg - 110,5 til jeg er under 100!

Heier på dere alle!

Kathja 30-05-11 12:09

Melder meg inn jeg også!

Startvekt 106 (tror jeg ) veid på fredag 104,4.
4,4 kilo til jeg er under 100!

Antoinette6 30-05-11 15:24

Go, go, goooo ! :heia:

Jeg og Hevingen står fremdeles utenfor med iskald champagne ! Kom, kom !

Og her er kassevis ! Og lekker, lekker vinavkjøler i vakkert sølv og krystallstetteglass. Høye !

( - og stoooore ! ) :lol:

Klausen 30-05-11 18:50

17 kg til jeg er under 100 kg... :)

Håper og klare dette i løpet av sommeren,:D må bare passe litt på når jeg er i Tyrkia i 1 uke. :rolleyes:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.