Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   12 kg magefett på en måned! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54206)

Vibeke-67 30-03-13 12:30

12 kg magefett på en måned!
 
jeg bare MÅ få dele denne lenken med dere, en spesialrapport fra Womens's diet - for å få fram sanneheten som de skriver.
her er lenken:spesialrapport!

Og hvorfor skal vi tro på dette?
Jo, skriver rapporten: "Mange norske og amerikanske kjendiser har kvittet seg med betydelige mengder kroppsfett kun ved hjelp av disse to rensende slankekurene. De to detox-produktene har blitt klinisk testet og funnet å skylle ut alle de skadelige stoffene i kroppen din og øke forbrenningen, uten å skade immunsystemet. Fortsett å lese, så får du vite hvorfor vi har laget denne spesialrapporten."

Og videre om produktene: "Du har kanskje hørt om den enormt populære Rawburn på nyhetene. Dette diettilskuddet har fått stor internasjonal oppmerksomhet. Rawburn gir for seg selv en rekke fordeler, spesielt takket være et høyt innhold av antioksidanter. Når du kombinerer dette med en kraftig tarmskyller, har du laget en maskin som rett og slett brenner fett. Hvis du er skeptisk, er du ikke den eneste. Da vi først hørte om denne diettkombinasjonen, tenkte vi med en gang på andre forbigående vekttaptrender."

Vi snakker her altså om to produkter. Den ene pillen har masse antioksydanter, den andre er en kraftig tarmskyller.

Så folkens, løp og kjøp! På en måned er du 12 kg lettere, uten å ha endret på noe av din livsstil. Bortsett fra å ta to tabletter. Men vent....kraftig tarmskyll? Vil ikke det å sitte på do være en ganske begrensning for livskvaliteten?



Georgine 30-03-13 15:21

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67 (Innlegg 1435117)
På en måned er du 12 kg lettere, uten å ha endret på noe av din livsstil. Bortsett fra å ta to tabletter. Men vent....kraftig tarmskyll? Vil ikke det å sitte på do være en ganske begrensning for livskvaliteten?

:lol: :lol:

Dette nærmer seg vel noe av det dummeste jeg har lest om, men fikk jo en god latter da!

Chamomilla 30-03-13 15:27

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Wow.... :)

krokodillen 30-03-13 21:42

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67 (Innlegg 1435117)
Men vent....kraftig tarmskyll? Vil ikke det å sitte på do være en ganske begrensning for livskvaliteten?

Den må jo være kraftig vøtt, når det er 12 kg som skal skylles ut :p

Og ja, :D, men det er sikkert mange nok som kjøper det.

Vibeke-67 30-03-13 23:29

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av krokodillen (Innlegg 1435140)
Den må jo være kraftig vøtt, når det er 12 kg som skal skylles ut :p

Og ja, :D, men det er sikkert mange nok som kjøper det.

Det er jo det værste, at mange kjøper det. (Selv om jeg faktisk har litt vondt for å tro det, at folk kan være så lettlurte)

Photobscura 31-03-13 00:22

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Haha!
Digger at Anna fra Oslo som poserer i reklamen både har endret hårsveis, farge på toppen sin og avstand til kamera i løpet av vekttapet sitt (som ellers er temmelig umerkelig. :cool:), og mannen "Kjellfrid" i kommentarfeltet som vil gå ned et par kilo. :lol:

Lava 31-03-13 01:59

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Virker det å være for godt til å være sant, er det ofte det...

JenJen 31-03-13 08:06

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Så hun veide altså mindre enn 40 kg etter 4 uker..? :spisesnak

Lillemy71 01-04-13 17:15

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67 (Innlegg 1435117)

Men vent....kraftig tarmskyll? Vil ikke det å sitte på do være en ganske begrensning for livskvaliteten?


Ha ha ha :D:D:D
Jeg får den effekten av ost og rødvin jeg - tarmskyll altså, så det er nok like effektivt tenker jeg og smaker bedre :lol:

Blubbernot 08-07-13 17:29

Sv: 12 kg magefett på en måned!
 
Haha! Alltid artig med litt underholdning. Og om det faktisk funker litt av hva de påstår så sier de noe viktig ang det også. "Slanke-kur" Ta pillene, drit tarmen tom. mist vekt også går du opp igjen.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no