Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Dagen etter dårlig mat-dagen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28183)

Amagetha 14-09-09 16:21

Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Ja, så var det det da, at jeg lurer på hva gjør dere folkens, som er litt sånn som meg og faller av lasset/tar seg en fridag/hva du enn kaller det innimellom, da med hel-karbo iform av de aller største verstingene (kake, pizza, godterier osv) for en dag..

Hva gjør dere dagen(e) etterpå? Da tenker jeg på om dere endrer måten dere vanligvis spiser lavkarbo på, for dagen(e) etter. Altså spiser dere mindre fett eller mindre mat (siden man nå har masse sukker i kroppen?), eller gjør dere andre endringer i dagene etter for at dårlig mat-dagen skal ha minst mulig effekt?

:)

Alyssa 14-09-09 16:59

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Bare fortsetter akkurat som før :)

SunnhetMedSirrup 14-09-09 17:39

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Amagetha (Innlegg 769837)
Hva gjør dere dagen(e) etterpå?
:)


er dette et hint-hint, eller? :D :D

Kitt 14-09-09 18:01

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Prøver å få vært litt mer fysisk aktiv og fortsetter ellers som før!:)

Amagetha 14-09-09 18:37

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
hint? huh? er jeg treg? haha. :D

SunnhetMedSirrup 14-09-09 18:45

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
neida, bare en liten spøk :D:D

Amagetha 14-09-09 21:00

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Som jeg ikke tok : D haha.

Vel, greit å høre at andre gjør det samme som meg, spiser bare som vanlig dagen etter her og. Hadde en synes synd på meg selv-dag i går (influensa) og orka ikke lage mat så ble lat og vi hadde pizza.. :S Men jeg stod stille på vekta (samme vekt som i går). Så da ble jeg litt overrasket. Og ville ikke ødelegge videre.. hehe.

Det ble lavkarbo-moussaka i dag (er så nydelig!!!) - går ned utrolig raskt når jeg spiser mye av det. Tror det er den perfekte lavkarbomat med grønnsaker som aubergine og tomat, og proteiner i kjøtt og ost. Namnam :)

trollmamma 14-09-09 21:03

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Jeg har noen "karbodager" innimellom, skal tross alt leve med dette over lang tid og orker ikke være fantastisk. Jeg fortsetter som før jeg, enten det har vært karbo i form av øl, søtsaker eller mat. Det har stort sett gått greit, vektnedgangen bremses litt, men i det lange løp går det nedover.

Amagetha 14-09-09 21:38

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Hei trollmamma. :) Ja, det er det jeg tenker og, de gangene jeg gjør det. Forandringen hos meg skjer sakte men jeg merker at tankemåtene mine endrer seg fra når jeg var på fullkarbokost og spiste akkurat hva jeg ville, hver dag! Meningene er jo forskjellige, men man må nesten finne det som FUNGERER for seg selv..

Celine 14-09-09 22:35

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trollmamma (Innlegg 769952)
Jeg har noen "karbodager" innimellom, skal tross alt leve med dette over lang tid og orker ikke være fantastisk. Jeg fortsetter som før jeg, enten det har vært karbo i form av øl, søtsaker eller mat. Det har stort sett gått greit, vektnedgangen bremses litt, men i det lange løp går det nedover.

Akkurat som med meg.

Carisma 14-09-09 22:54

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trollmamma (Innlegg 769952)
vektnedgangen bremses litt, men i det lange løp går det nedover.

Da er dere heldige, for meg stopper det helt opp i både dager og uker med utskeielser. Bare husk at det kan være veldig slitsomt for kroppen med slike topper.... ;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no