Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Baconsnacks (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38472)

sæterjenta 26-11-10 20:38

Baconsnacks
 
Er sikkert mange her som allerede vet det, men jeg ble i allefall glad når jeg fant ut at Euroshopper har en egen baconsnacks. Kostet bare 17,90 på Rimi :) og har 0,2 g karb pr 100.

Sugarmom 26-11-10 23:10

Sv: baconsnacks
 
åhhhhhh... :) Hvor får man kjøpt dette merket da da? Hva er egentlig baconsnacks laget av? ikke becon vel?

*løper og kjøper i morgen*

nellie 26-11-10 23:16

Sv: baconsnacks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sugarmom (Innlegg 974033)
åhhhhhh... :) Hvor får man kjøpt dette merket da da? Hva er egentlig baconsnacks laget av? ikke becon vel?

*løper og kjøper i morgen*

Baconsnacks er vel grisehuden:)

Sugarmom 26-11-10 23:23

Sv: baconsnacks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 974036)
Baconsnacks er vel grisehuden:)

seriøst?
Men har sett de har sånn baconsvor i små poser.. trodde det var de som var gris jeg.. trodde ikke vanlig backonsnaks var grisehud! Altså alla den man får kjøpt på Kinoen... Usj!!...

Men det er jo ganske godt da....
:spisesnak

sæterjenta 26-11-10 23:24

Sv: baconsnacks
 
Jeg kjøpte den på Rimi :)

nellie 26-11-10 23:26

Sv: baconsnacks
 
Den Baconsnacken du får kjøpt på kino er lagd av mais eller noko sånt og er stappfull med karbohydrater:)

Sugarmom 26-11-10 23:36

Sv: baconsnacks
 
hmmm.. har alltid trodd at alle baconsnakser var laget av noe lurt.. men ikke grisehud iallefall!

nellie 26-11-10 23:38

Sv: baconsnacks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sugarmom (Innlegg 974052)
hmmm.. har alltid trodd at alle baconsnakser var laget av noe lurt.. men ikke grisehud iallefall!


Kan hende begrepene blir brukt litt om hverandre:p den typen som du får kjøpt på kino, den er ikke lavkarbovennlig. Men den typen i de små posene og den typen som hovedinnleggeren snakker om, det er ekte gris.

Kitt 26-11-10 23:45

Sv: baconsnacks
 
Bacongull, baconsnacks, baconsvor......

Kjært barn har mange navn, bare man passer på at man ikke blir lurt!

Baconsnacks er godt med rømmedipp feks, og kan brukes til å lage kyllingnuggets eller ostekuler osv.:sikle:

Sugarmom 26-11-10 23:52

Sv: baconsnacks
 
mm.. jeg har alltig elsket baconsnaks.. men at det var laget av grisehud visste jeg ikke! Jaja.. ganske masse rart vi mennesker spiser i grunn!

burgerzombie 27-11-10 00:42

Sv: baconsnacks
 
baconsvor er best!

Imp 27-11-10 00:54

Sv: baconsnacks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sugarmom (Innlegg 974067)
mm.. jeg har alltig elsket baconsnaks.. men at det var laget av grisehud visste jeg ikke! Jaja.. ganske masse rart vi mennesker spiser i grunn!

Jeg ville heller si at å proppe i seg godteri som enten er kunstig eller bearbeidet til det ugjenkjennelige og til noe veldig usunt er mere rart enn å spise litt sprøstekt grisehud. (Bare lurer, spiser du ikke ribbe til jul siden du ikke visste det?) Jo mere av dyret vi kan sette til livs og/eller bruke, jo bedre er det.

nellie 27-11-10 01:12

Sv: baconsnacks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imp (Innlegg 974090)
Jeg ville heller si at å proppe i seg godteri som enten er kunstig eller bearbeidet til det ugjenkjennelige og til noe veldig usunt er mere rart enn å spise litt sprøstekt grisehud. (Bare lurer, spiser du ikke ribbe til jul siden du ikke visste det?) Jo mere av dyret vi kan sette til livs og/eller bruke, jo bedre er det.

Er det ikke lov å tenke litt over sånne ting, og å bli litt overrasket når man finner ut ting man ikke har tenkt på før, uten å få den moralske leksa?

Benedictee 27-11-10 08:35

Sv: baconsnacks
 
Hvaaaaah? Jeg har pleid å bruke euroshopper sin baconsnacks, men sluttet med det da jeg startet lavkarbo for posene jeg har funnet har like mye karbs som vanlig pottis! Ka du poste bilde av posen din i tilfelle det er en helt annen?

sæterjenta 27-11-10 10:00

Sv: Baconsnacks
 
3 Vedlegg
Her er den jeg kjøpte :)

Helene M 27-11-10 11:22

Sv: Baconsnacks
 
oooh!

Alle Rimi her i byen er borte! Erstattet av Ica. Mulig Ica har dem da? :)

Sugarmom 27-11-10 11:55

Sv: Baconsnacks
 
Takk sæterjenta :) Tror ikke jeg har smakt den typen før! Skal prøves i kveld! Håper det er gost :) Ja her er også de fleste Rema butikkene erstattet med ICA.. hmmm.. men kan jo hende de kjører såmme merket da?

Sykepleierstudine 27-11-10 17:17

Sv: Baconsnacks
 
Palmeolje?? Det holder jeg meg hvertfall langt unna!

Luca 27-11-10 17:40

Sv: Baconsnacks
 
Jeg er veldig glad i Maarud sin Bacongull. Syns den smaker bedre enn Euroshopper sin. Der er det vel og merke 2kh pr 100g, men posen inneholder 135 gram, og den har jeg hatt i en uke nå. Der er det forøvrig ikke noe palmeolje, men god gammaldags solsikkeolje:)

torgn 27-11-10 17:41

Sv: baconsnacks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sugarmom (Innlegg 974039)
seriøst?
Men har sett de har sånn baconsvor i små poser.. trodde det var de som var gris jeg.. trodde ikke vanlig backonsnaks var grisehud! Altså alla den man får kjøpt på Kinoen... Usj!!...

Men det er jo ganske godt da....
:spisesnak

hmmm....dere har tydligvis ikke juleribbe med sprø svor i jula....eller noensinne ?

Benedictee 27-11-10 18:40

Sv: Baconsnacks
 
Åååhja, takk for bilde..det er ikke den gode :P

snitzel68 27-11-10 18:57

Sv: Baconsnacks
 
Palmeolje er vel ikke nå særlig å spise nei.....

Sugarmom 27-11-10 21:45

Sv: baconsnacks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av torgn (Innlegg 974419)
hmmm....dere har tydligvis ikke juleribbe med sprø svor i jula....eller noensinne ?

hehe.. her i Bergen er det pinnekjøtt som er tingen ;) Men har gjerne ribbe 1 eller 2 dag.. men da piller jeg av svoren! Men resten av familien sluker det!

Var på Rimi idag.. fant ikke den Euoshopper sin.. men fant Maarud sin bacongull.. så nå har jeg smakt litt på den og er egentlig ganske godt :) Har spist en liten hånd og er stappmett.. Mektige saker!

Tøsa! 28-11-10 00:30

Sv: Baconsnacks
 
Den har jeg faktisk ikke tenkt på... Visste jo om den.
Synes Kims og Maaruds er for krydret og harde.
Den gode gamle Kims Fillers er best, men den har de jo nesten ingen steder.
Kjøpte den i dag da:p På Meny.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no