Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbobøker (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=76)
-   -   Har noen prøvd Fristende Lavkarbo? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=51653)

Imp 08-04-12 18:19

Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Syns den ser så fristende (!) ut, noen som kan si noe om hvor bra/dårlig den er?

Hamster59 10-04-12 22:29

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Hvis du er ute etter oppskrifter på kaker eller andre søte godsaker, er boka midt i blinken! Den er super hvis man ønsker å servere gode lavkarbo-alternativer, enten det gjelder barneselskap eller andre selskap. (Bortsett fra aksje-selskap da..) :D

Men ikke bare godsaker til selskap, her er også alternativer til ettermiddagskaffen.

streber 11-04-12 13:50

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
ELSKER boken!!!

Bønna200 11-04-12 16:52

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Har også lurt på denne. Men så lurer jeg også på om oppskriftene der er mye like de på forumet her?

streber 11-04-12 16:55

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Vet ikke:confused: jeg hadde aldri laget noe som ligner herfra, altså det var iallefall nytt for meg det jeg har laget derfra:)

Bønna200 11-04-12 16:59

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Kanskje det er en grei investering, da. :)

Qlio 11-04-12 17:50

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Jeg trenger IKKE flere oppskrifter på godsaker! jeg har blitt hekta på alt jeg har prøvd, siste er Fun Light gele (takk, nellie baby for den).

senka 11-04-12 17:50

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Flott med masse kake oppskrifter på et sted :Dvet noen hva den koster?

Hege-mor 11-04-12 19:07

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senka (Innlegg 1328801)
Flott med masse kake oppskrifter på et sted :Dvet noen hva den koster?

Boka koster 399,-
Jeg er strålende fornøyd med boka, synes den har mange og varierte oppskrifter.

Modezty 11-04-12 19:45

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Jeg kjøpte boka når den kom ut og har prøvd noen av oppskriftene. Kommer til å lage mer etterhvert når jeg trenger litt inspirasjon.

Den er godt skrevet, med gode fotografier og oppskrifter. Viktig for min del i allefall.

Kjøper ofte bøker, selv om noen av oppskriftene kan finnes på nett. Liker å lese kokebøker :)

Hamster59 11-04-12 20:00

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Modezty (Innlegg 1328846)
Kjøper ofte bøker, selv om noen av oppskriftene kan finnes på nett. Liker å lese kokebøker :)

Enig. Dessuten finner man mange oppskrifter i denne boka som man ikke finner på bloggen hennes.

Jeg kan anbefale de "vennlige knekkebrødene" i boka. Har bakt dem flere ganger, og de forsvinner alltid raskt fra boksen. De inneholder både gresskarkjerner og solsikkefrø og smaker godt tilsatt urter, og med smøreost oppå!

Modezty 11-04-12 20:16

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hamster59 (Innlegg 1328858)
Enig. Dessuten finner man mange oppskrifter i denne boka som man ikke finner på bloggen hennes.

Jeg kan anbefale de "vennlige knekkebrødene" i boka. Har bakt dem flere ganger, og de forsvinner alltid raskt fra boksen. De inneholder både gresskarkjerner og solsikkefrø og smaker godt tilsatt urter, og med smøreost oppå!

Da skal jeg prøve knekkebrødene i løpet av uka!

smgj 11-04-12 20:54

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Er det disse som er vennlige?
http://fristendelavkarbo.no/2010/11/...ekkebr%C3%B8d/

Makat 12-04-12 16:48

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Ja jeg har også funnet mye godt i Fristende Lavkarbo. Både muffins/boller/rundstykker, gulrotkaka, brød og godter. Cecilie har skrevet en flott bok! Jeg er enig i at det er godt å ha boka der, med alt samlet. Ellers har jeg jo prøvd å ta ut og samle gode greier jeg har prøvd, etter oppskrifter fra nettet, i en perm:)
Denne boka er iallfall en investering jeg ikke angrer på!

Imp 12-04-12 23:01

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Dette høres jo supert ut! Skal bestille boka ASAP. Det er plenty av oppskrifter her, men hadde vært fint med en bok med alt på et sted ja :)

Dietta 13-04-12 07:58

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1328761)
Har også lurt på denne. Men så lurer jeg også på om oppskriftene der er mye like de på forumet her?

Jeg har den, så du kan ta en kikk i den når vi treffes :)
Masse fine bilder og oppskrifter, men har ikke prøvd å lage noe enda :eek:

KiB 19-04-12 15:21

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Kjempe bra bok:-) Det som er særlig godt er at man ikke behøver mange ingredienser for at få fantastiske resultater. MUMS

Imp 23-04-12 22:46

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Ja, det syns jeg også er et STORT pluss KiB, også det at ingrediensene er å få tak i på Kiwi, liksom.

Jeg er forelsket i boka jeg, har prøvd noen ting allerede, og snuppa og jeg har sittet og pekt ut ting vi skal prøve til bursdagen til fjokken, som er til helgen. Da blir det makroner og kokosboller i tillegg til to høykarbosjokoladekaker og lavkarbogelê.

Pune 26-04-12 11:50

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hege-mor (Innlegg 1328825)
Boka koster 399,-
Jeg er strålende fornøyd med boka, synes den har mange og varierte oppskrifter.

Boken er kjempefin! Koster 349,- på nett. Ok... 50 kroner spart er ikke en gullgruve, men alle monner drar. http://www.tanum.no/tanum/product/pr...=9788292605882


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no