Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Kan man forvente vektnedgang uten trening? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42000)

Loop81 17-03-11 20:06

Kan man forvente vektnedgang uten trening?
 
Jeg har nylig vært gjennom en kneoperasjon og det gjør at jeg ikke får trent på noen uker enda. Begynte på lavkarbo på mandag, og har enda ikke gått ned et gram. Vet det er tidlig, men er litt skuffet.

Hva kan jeg gjøre?

Kitsu 17-03-11 20:13

Sv: kan man forvente vektnedgang uten trening?
 
Er nok mulig ja, jeg har gått ned 30kg uten å være noe mer aktiv enn før, men er helt sikkert individuelt - på samme måten som det tar lengre tid for noen å komme i gang med nedgang, mens andre kan miste flere kilo første uken (for det meste vann).

Ser det står "usikker" under kostholdsfilosofi. Hvordan spiser du? Er sikkert lettere for folk her å gi tips om de vet hvordan ting ligger an.

Loop81 17-03-11 20:21

Sv: kan man forvente vektnedgang uten trening?
 
Følger Hexeberg og sakariassen sin bok. Pluss små tilpasninger, men ligger på rundt 30 kh om dagen

Imp 17-03-11 20:24

Sv: Kan man forvente vektnedgang uten trening?
 
Jada, jeg har gått ned mine 16 kg uten annen trening enn en tur i ny og ne.

fjanni 17-03-11 20:52

Sv: Kan man forvente vektnedgang uten trening?
 
Jada. Går helt fint det, men litt bevegelse er jo greit... For meg er hard trening ikke noen vidunderkur for å miste vekt. Faktisk stopper vekta opp når jeg trener over middels hardt og mye.

Cherry 17-03-11 20:56

Sv: Kan man forvente vektnedgang uten trening?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Loop81 (Innlegg 1059447)
Jeg har nylig vært gjennom en kneoperasjon og det gjør at jeg ikke får trent på noen uker enda. Begynte på lavkarbo på mandag, og har enda ikke gått ned et gram. Vet det er tidlig, men er litt skuffet.

Hva kan jeg gjøre?

Du kan skaffe deg tålmodighet?

sigboh 17-03-11 21:43

Sv: Kan man forvente vektnedgang uten trening?
 
Det går helt fint! Jeg raser ned i vekt og eneste treninga jeg får er (fare for too much information) på soverommet :_plystre:og de små turene jeg går til og fra skolen!

krisbæri 18-03-11 07:50

Sv: Kan man forvente vektnedgang uten trening?
 
Jeg har gått ned 18 kg på fire mnd uten å trene. Går meg tur dann og vann, men det er alt.( har en intensjon om mer trening utover våren nå) Men går på ketolyse med 15 karber om dagen, og drikker masse vann. Men vær nøye med veiing og følg med på karbene, og jeg vet jeg banner litt i kjerka her, følg med på kaloriene også. Det er ikke sånn at en kan spise uhemmet (nå sier jeg ikke at du gjør det, men vet andre gjør det og klager på dårlig vektnedgang) bare en holder seg under 15 karber om dagen. Men skaff deg masse kunnskap og unngå "fellene" så får du resultat snart! :)
Lykke til!

Krisbæri


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no