Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29335)

Kanutten 14-11-09 22:37

En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Det er vel mange flere enn meg som har en drøm liggende latent i kroppen..

Kanskje vi her kan oppmuntre hverandre til å gjennomføre drømmen??

MIN drøm har jeg hatt siden jeg var lita jente..
Som endel her kanskje har fått med seg er jeg hekta på Irland. Har vært der 15 ganger nå på de siste 7 åra :o. Elsker landet lenge før jeg visste hvor i verden det lå... :p Så MIN drøm er å gå i de irske høylandene i ei uke til sommern..

Pr i dag har jeg verken kondis eller vekt som skulle tilsi at det er lett gjennomførbart. Men med DERES hjelp og motivasjon håper jeg å finne det som skal til for å komme i shape til da! Jada Gerd, wiien er fremme og skal brukes hyppigere! :klem:

Hva drømmer DU om og hva kan VI gjøre for å hjelpe deg å oppnå drømmen din???

pleiadene 15-11-09 12:54

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 795440)
Det er vel mange flere enn meg som har en drøm liggende latent i kroppen..

Kanskje vi her kan oppmuntre hverandre til å gjennomføre drømmen??

MIN drøm har jeg hatt siden jeg var lita jente..
Som endel her kanskje har fått med seg er jeg hekta på Irland. Har vært der 15 ganger nå på de siste 7 åra :o. Elsker landet lenge før jeg visste hvor i verden det lå... :p Så MIN drøm er å gå i de irske høylandene i ei uke til sommern..

Pr i dag har jeg verken kondis eller vekt som skulle tilsi at det er lett gjennomførbart. Men med DERES hjelp og motivasjon håper jeg å finne det som skal til for å komme i shape til da! Jada Gerd, wiien er fremme og skal brukes hyppigere! :klem:

Hva drømmer DU om og hva kan VI gjøre for å hjelpe deg å oppnå drømmen din???

Jeg hadde en Ford Ka en gang som het KANUTTEN! Irland, jeg kan kjenne lukten ... har vært der mye. Når de snakker om "den grønne øya" så kan jeg forsikre deg om at den er enda grønnere enn du tror. De irske hedene, kysten, de små stedene på Vestkysten, Ballyferriter og andre steder! Du kommer til å elske det! Og du klarer det! Man klarer det man vil - folk er utrolig vennlige og hyggelige! Ligg bare unna ølet! Det tror jeg er stappfullt av karber, men det er mye annet å drikke. Jeg skal sende deg mange gode tanker og ønsker. Dette kommer du til å elske, og du kommer dit, det er jeg sikker på! MIN DRØM er å kunne gå i fjellet uten problemer, uten å være andpusten, uten å føle at jeg har min dobbeltgjenger på ryggen, stoppe ved et fiskevann, steke ørret på bålet, og ja ... mmm

Kanutten 15-11-09 13:00

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av pleiadene (Innlegg 795566)
Jeg hadde en Ford Ka en gang som het KANUTTEN! Irland, jeg kan kjenne lukten ... har vært der mye. Når de snakker om "den grønne øya" så kan jeg forsikre deg om at den er enda grønnere enn du tror. De irske hedene, kysten, de små stedene på Vestkysten, Ballyferriter og andre steder! Du kommer til å elske det! Og du klarer det! Man klarer det man vil - folk er utrolig vennlige og hyggelige! Ligg bare unna ølet! Det tror jeg er stappfullt av karber, men det er mye annet å drikke. Jeg skal sende deg mange gode tanker og ønsker. Dette kommer du til å elske, og du kommer dit, det er jeg sikker på! MIN DRØM er å kunne gå i fjellet uten problemer, uten å være andpusten, uten å føle at jeg har min dobbeltgjenger på ryggen, stoppe ved et fiskevann, steke ørret på bålet, og ja ... mmm

Høres herrrlig ut med fjellturer, fiske ved et vann, bålkos etc.
Ja, dette skal vi klare! :klem:

Photobscura 15-11-09 13:01

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Klart du skal klare det! :heia:! Jeg har aldri vært i Irland, men synes det virker som et vakkert og tradisjonsrikt land!
Min drøm akkurat nå er ikke sånn kjempestor, men jeg stiller ikke så store krav til livet om dagen :o. Jeg drømmer om å kunne skrape sammen ca åtte tusen kr sånn at jeg har penger nok til depositum til en leilighet jeg kan bo i HELT for meg selv (har fått tilbud om en). Jeg er ikke arbeidsfør om dagen, så det blir en utfordring. Men jeg skal klare det! Blir vel mye sokkestrikking framover for å sanke penger, tipper jeg!

Kanutten 15-11-09 13:03

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 795573)
Klart du skal klare det! :heia:! Jeg har aldri vært i Irland, men synes det virker som et vakkert og tradisjonsrikt land!
Min drøm akkurat nå er ikke sånn kjempestor, men jeg stiller ikke så store krav til livet om dagen :o. Jeg drømmer om å kunne skrape sammen ca åtte tusen kr sånn at jeg har penger nok til depositum til en leilighet jeg kan bo i HELT for meg selv (har fått tilbud om en). Jeg er ikke arbeidsfør om dagen, så det blir en utfordring. Men jeg skal klare det! Blir vel mye sokkestrikking framover for å sanke penger, tipper jeg!

Har sett bilder av sokkene din, de er nyyydelige! Jeg kjøper gjerne sokker av deg. Hvis du har noen ferdigstrikka.

Carisma 15-11-09 13:19

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 795440)
Så MIN drøm er å gå i de irske høylandene i ei uke til sommern..

Pr i dag har jeg verken kondis eller vekt som skulle tilsi at det er lett gjennomførbart.

Du trenger jo ikke gå så langt da... :D

Photobscura 15-11-09 13:26

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 795578)
Har sett bilder av sokkene din, de er nyyydelige! Jeg kjøper gjerne sokker av deg. Hvis du har noen ferdigstrikka.

Har ingen som er ferdige, mener du bosniatøflene? (De tofargede med prikkemønster og vinger?) Men det er bare å sende meg en PM!
(Nå skal jeg ikke gjøre dette til en salgsside for meg selv, altså, så om noen er interessert i strikkingsen min er det bare å sende en pm, så kan jeg sende en link til strikkebloggen min :))

Margrethe 15-11-09 21:01

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 795587)
Har ingen som er ferdige, mener du bosniatøflene? (De tofargede med prikkemønster og vinger?) Men det er bare å sende meg en PM!
(Nå skal jeg ikke gjøre dette til en salgsside for meg selv, altså, så om noen er interessert i strikkingsen min er det bare å sende en pm, så kan jeg sende en link til strikkebloggen min :))

(jeg har ikke tenkt å kjøpe tøfler, men er bare strikkenerd og nysgjerrig og titter gjerne i andres strikkeblogger :D)

Photobscura 15-11-09 21:11

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Margrethe (Innlegg 795730)
(jeg har ikke tenkt å kjøpe tøfler, men er bare strikkenerd og nysgjerrig og titter gjerne i andres strikkeblogger :D)

Ser nå at jeg faktisk har strikkebloggen min som hjemmeside på profilsida mi her :)

Biola 15-11-09 23:23

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Jeg har også en drøm...

Jeg har en drøm om at en dag skal jeg ha vekt, kropp og kondis som gjør det mulig å komme meg til toppen av Gaustadtoppen. Drømmen er å gjøre det en frisk, klar høstdag, slik at utsikten er så bra som den kan bli, og jeg skal nyte den sammen med min mann. DET blir fint, det.

Kanutten 02-12-09 21:54

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Wiiiii, en gammel drøm har gått i oppfyllelse! Jeg søkte bare for moro skyld på sykepleierutdannelsen og i dag fikk jeg jaggu svar, jeg er kommet inn!! :heia: Nå er det store spørsmålet om jeg skal si ja eller ikke. :p

Kanutten 02-12-09 22:10

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Biola (Innlegg 795796)
Jeg har også en drøm...

Jeg har en drøm om at en dag skal jeg ha vekt, kropp og kondis som gjør det mulig å komme meg til toppen av Gaustadtoppen. Drømmen er å gjøre det en frisk, klar høstdag, slik at utsikten er så bra som den kan bli, og jeg skal nyte den sammen med min mann. DET blir fint, det.

Det klarer du! :heia: Du har jo kommet knalllangt allerede!! :heia:

bondetuppa 06-12-09 15:10

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 802169)
Wiiiii, en gammel drøm har gått i oppfyllelse! Jeg søkte bare for moro skyld på sykepleierutdannelsen og i dag fikk jeg jaggu svar, jeg er kommet inn!! :heia: Nå er det store spørsmålet om jeg skal si ja eller ikke. :p

Benytt sjansen og oppfyll din gamle drøm!:heia:Å jobbe i helsevesenet er knallkjekt. En arbeidsplass som virkelig gir noe tilbake:)

Kanutten 05-01-10 19:32

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 802169)
Wiiiii, en gammel drøm har gått i oppfyllelse! Jeg søkte bare for moro skyld på sykepleierutdannelsen og i dag fikk jeg jaggu svar, jeg er kommet inn!! :heia: Nå er det store spørsmålet om jeg skal si ja eller ikke. :p

Jeg sa nei til plassen... :p Jeg trives for godt på jobben til at jeg kunne forlate for 4 år.. :o Jeg elsker hver dag på jobb! Jeg ER faktisk så heldig!

I morgen er en av de dagene jeg bare ELSKER! Vi fotograferer kroppen mens den er tilsatt kontrastvæske, og jeg er fotografen :ja: :lol:.. Det er bare fabelaktig å se hva som skjer i skrotten ...:love:

søt uten sukker 08-01-10 21:05

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 802169)
Wiiiii, en gammel drøm har gått i oppfyllelse! Jeg søkte bare for moro skyld på sykepleierutdannelsen og i dag fikk jeg jaggu svar, jeg er kommet inn!! :heia: Nå er det store spørsmålet om jeg skal si ja eller ikke. :p

Klart du kan! Så vidt vi vet, lever vi bare en gang! Begynn på skolen! Det er ALDRI forsent. Da jeg begynte på vernepleier utdanningen for en del år tilbake var min eldste med elev 56 år. Gikk ut med topp karakterer. Livserfaring er inget å kimse av...men nå vet jo ikke jeg hvir gammel du er da:p

Kanutten 08-01-10 23:05

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av søt uten sukker (Innlegg 812992)
Klart du kan! Så vidt vi vet, lever vi bare en gang! Begynn på skolen! Det er ALDRI forsent. Da jeg begynte på vernepleier utdanningen for en del år tilbake var min eldste med elev 56 år. Gikk ut med topp karakterer. Livserfaring er inget å kimse av...men nå vet jo ikke jeg hvir gammel du er da:p

:love: Megaflink du!!! Jeg takket nei ene og alene av den grunn at jeg trives såååå utrolig godt på jobb og ville ikke at de skulle gå videre uten meg.... :o
Jeg er "frimerke" på en av legene og lærer på den måten utrolig mye. Kunne sikkert lært mye mer ved å gå på skole, men som sagt, jeg trives for godt. :D

søt uten sukker 09-01-10 20:25

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤
 
:DDet viktigste er at du ikke takker nei til noe du vil angre på resten av livet:rolleyes:
Ikke ha misforstått lojalitet til jobben heller..ingen som takker deg for det vettu.. og deltids studiet er ikke å forakte...fortsette jobben mens du går på skole er meget bra... når man er ferdig utdannet så får man bedre lønn men aller viktigst er nok større medbestemmelse, og morsommere oppgaver . Uansett..gjør det som er viktigst for deg..og rett for deg:p


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no