Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Halloweenutfordringen -5kg (31. oktober) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46422)

Regret 28-07-11 22:46

Halloweenutfordringen -5kg (31. oktober)
 
Da setter jeg igang en ny utfordring siden Olsok nå er over :) Jeg satte målet til -5kg, men dere velger som alltid selv hva som er realistisk for dere selv :)

Håper flere blir med på denne 'skumle' utfordringen :p :eek:

Julie 28-07-11 23:01

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Hm... jeg lå på 73.5 kg i morges, og i og med at jeg ligger innenfor normal BMI i utgangspunktet, regner jeg med at det kommer til å gå treeegt nedover.

Tror derfor jeg satser på 3 kilo innen Halloween, så får alt annet bli ekstra. ;)

Skal også ha 1.5 kg som delmål innen bursdagen min (17. september), sånn at jeg har et slags midtveispunkt å jobbe mot.

Da blir det sånn:

Startvekt: 73.5 kg
Delmål (17. september): 72 kg
Målvekt: 70.5 kg

Det her klarer vi! :heia:

huldra99 29-07-11 01:38

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg satser litt høyere og håper på 73 kg som halvveis mål (9 sept) og 68 til halloween... bli spennende dette:) lykke til..
Endrer tickerne mine i morgen for da kommer jeg med siste oppdatering på olsok utfordringen..
er nå faktisk bare 200 g unna den og unna en bmi på 29.. dvs "bare" overvektig.. ikke lenger feit:D

GrønnPepper 29-07-11 09:17

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg er med, men regner med at 5 kilo er litt mye for meg. Så mitt mål er 3 kilo de neste 3 månedene.

LIBBA 29-07-11 11:28

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg vil også være med :)
Har gått opp og ned samme kilo en stund (irriterende ), så det er kanskje mest realistisk med et mål på 3 kilo.
Da får eventuelt mer enn 3 kilo ned bli en super bonus.

Startvekt: 70,6

Photobscura 29-07-11 11:57

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Ja! Jeg blir også med. Nå veksler vekta mi noe innmari i varmen, helt opp til to kilo pluss, men jeg veide 72,9 forrige uke, noe som er noen hundre gram over min aller minste minstenotering, så da tar jeg denne utfordringa som det samme som mitt første av to delmål, nemlig ned til søtti prikk. :)

annex 29-07-11 13:05

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg blir med.
Gjorde det elendig på Olsokutfordringen, men er nå inne i en periode med gode matvaner igjen. Håper jeg holder meg på skinnene fremover.

Rin 29-07-11 13:06

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg vil også være med. :) Som Photo har jeg veldig vekslende vekt i dette været, så jeg legger meg også litt over dagens(!) minstenotering som startpunkt... sånn, tja, 65.5, tenker jeg. Da blir målet 60.5 - så fort går det nok ikke, men godt med følge på veien likevel!

Photobscura 29-07-11 13:54

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Det står ikke på flinkheten her, men jeg har i grunn lagt merke til over flere år nå at på sommeren så er vekttapet heller marginalt, om noe i det hele tatt. Men biologisk sett er jo sommeren "fetetid" her i nord, så mulig det ligger noe der også. ;) Ja, jeg har spist litt mer bær nå og da, og det har gått noen flasker tørr cava, men sånn helt av meg selv, spiser jeg bær kun i sesong. Det er litt ok! :) Det er stort sett vinter og mot vår jeg går ned mest, har jeg merket. Men jeg fortsetter i samme relativt strikte dont som jeg har gjort så langt, hadde vært utrolig ålreit å gå ned de siste sju åtte kiloene (om så mye), og bare være ferdig! :D For er det noe jeg kan, så er det å vedlikeholde.

Rin 29-07-11 14:03

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1169968)
Det står ikke på flinkheten her, men jeg har i grunn lagt merke til over flere år nå at på sommeren så er vekttapet heller marginalt, om noe i det hele tatt. Men biologisk sett er jo sommeren "fetetid" her i nord, så mulig det ligger noe der også. ;) Ja, jeg har spist litt mer bær nå og da, og det har gått noen flasker tørr cava, men sånn helt av meg selv, spiser jeg bær kun i sesong. Det er litt ok! :) Det er stort sett vinter og mot vår jeg går ned mest, har jeg merket. Men jeg fortsetter i samme relativt strikte dont som jeg har gjort så langt, hadde vært utrolig ålreit å gå ned de siste sju åtte kiloene (om så mye), og bare være ferdig! :D For er det noe jeg kan, så er det å vedlikeholde.

Jeg har akkurat det samme mønsteret som deg, tror jeg. :p Når det blir høst, og når det blir vår - da går det av noen kilo om gangen. Nå er jeg bare sjeleglad for å ha en vannsamle-fri sommerdag, hehe. Meen med dette mønsteret i tankene er det jo slett ikke umulig at det går noen kilo til hallowe'en! :heia:

Photobscura 29-07-11 14:11

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 157cm (Innlegg 1169973)
Jeg har akkurat det samme mønsteret som deg, tror jeg. :p Når det blir høst, og når det blir vår - da går det av noen kilo om gangen. Nå er jeg bare sjeleglad for å ha en vannsamle-fri sommerdag, hehe. Meen med dette mønsteret i tankene er det jo slett ikke umulig at det går noen kilo til hallowe'en! :heia:

Ja, nemlig! Når høsten og vinteren kommer skal det tæres på reservene!
Å, vi er så i ett med naturen, 157! :D

grotingeling 29-07-11 14:23

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Slenger meg med her, og setter meg -5kg som mål = 82kg.

VSB 29-07-11 21:19

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Godt å høre at det e flere som sliter om sommeren. Synes jeg har gått opp og ned 1 kg de siste 6-8 ukene jeg. Tror 5 kg blir for mye, så satser på 4! Utgangspunktet i dag er 80,3 litt over minstenotering.




http://tickers.TickerFactory.com/ezt...oLB/weight.png

Albertina 29-07-11 21:30

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Helt ny her, men dette er det akkurat det jeg trenger. En utfordring!

Jeg slenger med meg, biter i det sure eplet og sier -5 kg 31.oktober!

Heia alle!!


Startvekt: 120,3 kg
Mål (pr 31.10): 115,3 kg

Lindemor 29-07-11 23:12

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg er med! Bruker siste veiedag (sist onsdag) sin vekt som utgangspunkt.

Utgangsvekt: 86,5 kg.

Etter å ha tatt av drøye 6 kilo på drøye 5 uker, går det veldig sakte nedover nå og det har det gjort de siste to, tre ukene. 5 kilo på 3 måneder måååå jeg bare klare! :D

huldra99 30-07-11 01:18

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Syntes der er litt heldige dere som sliter me sommervekt pga varmen;)
her har vi ikke hatt nok varme til at det har blitt et problem............ :p
hadde det flott i mai og bynnelsen av juni.. juli har vært fin men ikke særlig varmt akkorat....

Photobscura 30-07-11 01:41

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av huldra99 (Innlegg 1170255)
Syntes der er litt heldige dere som sliter me sommervekt pga varmen;)
her har vi ikke hatt nok varme til at det har blitt et problem............ :p
hadde det flott i mai og bynnelsen av juni.. juli har vært fin men ikke særlig varmt akkorat....

Ikke bare varme, men mye fukt i lufta drar også gjerne vann. ;)

MissPivotal 30-07-11 12:20

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg slenger meg med! :D Men siden jeg har som mål å gå ned mellom en halv og en kg i uka, legger jeg meg litt høyere. Min utfordring til meg selv blir derfor -10 til 31. oktober :) Lykke til, alle sammen!

Start: 133 kg
Mål: 123 kg

nypålavkarb 30-07-11 12:40

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg er med..
Nåværende vekt (med menstrasjon vel og merke) = 76,5 kg
Delmål 31.oktober= 71 kg blank!
Mål 24.12.2011= 60 kg (ganske sikker på at dette mest sannsynlig ikke går, men har det nå hvertfall som mål..)

Jeg har nå gått ned 5 kg første uken jeg gikk på lavkarb, men har vært litt slakk denne uken som har vært siden vi rett og slett var blakke, ja helt 100% blakke :( og derfor ikke hadde råd til en agurk en gang.
Men jeg spiste så godt jeg kunne på lavkarb selvom, å lå på ca 50 karb om dagen (skal egentlig ligge på 20 for å ha det best i kroppen min) men gikk heldigvis bare opp 1 kg noe som nok også er mensen som er med på da jeg alltid får mye vann ol i kroppen...

Men som jeg babler nå da hehe, nei jeg gir meg her jeg :D

Men herregud det er jo 3 mnd til jo :O hehe da setter jeg mål litt høyere jeg..

Vekt nå= 76,5
Delmål 31.10= 66,5
Mål 24.12.2011= 60 kg... (Nå ser det jo mulig ut jo :D )

Albertina 30-07-11 12:53

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Albertina (Innlegg 1170169)
Helt ny her, men dette er det akkurat det jeg trenger. En utfordring!

Jeg slenger med meg, biter i det sure eplet og sier -5 kg 31.oktober!

Heia alle!!


Startvekt: 120,3 kg
Mål (pr 31.10): 115,3 kg

Siterer meg selv her.. Og med det så høyner jeg vekta til -8 kilo 31.oktober!
Ny vekt blir da:
Start: 120,3 kg
Mål (pr 31.10): 112,3 kg.
Wish me luck!

Photobscura 31-07-11 11:49

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Ser at for å nå målet jeg har satt meg så må jeg gå ned omtrent akkurat 200 gram i uka. Det føltes med ett veldig overkommelig! :D

Chalos 31-07-11 12:29

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg blir med :)
Håper på å klare -5 (og gjerne mere)..

Startvekt: 86.6
Sluttvekt: 81.6

LilleMill 31-07-11 16:29

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Jeg er med :) Velger å sette målet på -7.8 kg. De siste månedene har det gått skeis så flere kilo har kommet på igjen, men jeg prøver på nytt :)

68 kg blir da mitt mål til Halloween :)

Rikkem0r 03-08-11 13:44

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Slenger meg på her jeg også =) Prøver meg på minus 5 jeg selv om jeg tror det skal bli vanskelig!

Startvekt 02/08: 80,5 kg
Målvekt 31/10: 75,5 kg

Heia oss! :heia:

Nnem 03-08-11 14:50

Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
 
Slenger meg på jeg. Er 5 kg unna minstenotering, så kommer til å satse på gå ned til minstenotering da.
Startvekt: 138,8 kg
Mål: 133,8 kg.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no