Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Hei, igjen! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54987)

Nupsida 09-10-13 22:00

Hei, igjen!
 
Da prøver jeg meg her igjen etter utallige forsøk på å gå ned i vekt.
For noen år siden gikk jeg ned 30 kg på kort tid på ketolyse, men etter ett år la jeg på meg 50 kg i en dårlig periode i livet mitt.

Jeg var sikker på at det var lavkarboen som ødela for meg, men når man går rett ifra lavkarbo til å leve på fastfood og mariekjeks (Vi hadde ikke kjøkken en periode og måtte da leve på take-away) gikk vekta himmelhøyt.

Jeg har i år gått igjennom mye både vektmessig og på det personlige plan og har nå bestemt meg for å gi lavkarbo en ny sjanse. Lavkalori funker ikke, "Normal" sunn kost hjelper ikke, trening hjelper ikke, men lavkarbo funket en gang før og skal funke igjen!

Jeg tenker jeg kommer til å kjøre en periode på ketolyse for å så gå over til litt mildere lavkarbo, men vil ha en liten uke til å omstille meg igjen.

Deilig å være tilbake kjenner jeg! Hååååååper virkelig det går denne gangen

smoothieboy 13-10-13 15:25

Sv: Hei, igjen!
 
Lykke til! Jeg startet med keto igjen på mandag denne uka, og målet er å gå ned ihvertfall 20 kg.

Pearl 13-10-13 16:10

Sv: Hei, igjen!
 
Lykke til Nupsida. :heia:

Nupsida 13-10-13 16:48

Sv: Hei, igjen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smoothieboy (Innlegg 1462312)
Lykke til! Jeg startet med keto igjen på mandag denne uka, og målet er å gå ned ihvertfall 20 kg.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pearl (Innlegg 1462316)
Lykke til Nupsida. :heia:


Tusen takk! :)

Nupsida 13-10-13 16:58

Sv: Hei, igjen!
 
Smoothieboy:

Lykke til, til deg også! :)

Sivensvans 14-10-13 09:35

Sv: Hei, igjen!
 
Masse lykke til!! :klem: :heia:

St. Cecilie 14-10-13 12:23

Sv: Hei, igjen!
 
Jeg er litt i samme båt som deg, gikk raskt ned 15 kilo på halvannen måned og klarte å holde meg, så ble det samlivsbrudd, flytting..you name it. Det er først nå jeg har fått motivasjon til å starte på nytt, vil så gjerne føle meg BRA igjen. :)

Fullmåne 14-10-13 13:16

Sv: Hei, igjen!
 
Lykke til jenter:-):):D

Nupsida 14-10-13 13:51

Sv: Hei, igjen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av St. Cecilie (Innlegg 1462427)
Jeg er litt i samme båt som deg, gikk raskt ned 15 kilo på halvannen måned og klarte å holde meg, så ble det samlivsbrudd, flytting..you name it. Det er først nå jeg har fått motivasjon til å starte på nytt, vil så gjerne føle meg BRA igjen. :)

Her var det at jeg flyttet sammen med kjæresten min som gjorde at alt gikk rett vest! Nå har jeg endelig fått samlet litt motivasjon igjen (samt prøvd alt annet det siste året, lavkalori, "sunn husmannskost", trening, you name it. Ingenting har funket!) og nå SKAL jeg klare å komme tilbake igjen!

Så deilig at vi er flere som skal prøve på nytt, bra å ha andre til å motivere :)

Torkil 14-10-13 20:39

Sv: Hei, igjen!
 
Hei
Jeg synes du har en god plan.:) Det er meget viktig å ha en plan for tiden etter slankekuren. Og det virker som om du har tenkt på dette :D
Du er velkommen til å se på min facebook. Jeg vil fremover legge ut bilder at ketogene måltider til inspirasjon for de som ønsker det. Jeg er ingen racer på facebook men tror siden er åpen for alle.
Jeg ønsker deg all lykke til med ditt prosjekt.
Vennlig hilsen
Torkil P Andersen

Nupsida 14-10-13 23:35

Sv: Hei, igjen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Torkil (Innlegg 1462473)
Hei
Jeg synes du har en god plan.:) Det er meget viktig å ha en plan for tiden etter slankekuren. Og det virker som om du har tenkt på dette :D
Du er velkommen til å se på min facebook. Jeg vil fremover legge ut bilder at ketogene måltider til inspirasjon for de som ønsker det. Jeg er ingen racer på facebook men tror siden er åpen for alle.
Jeg ønsker deg all lykke til med ditt prosjekt.
Vennlig hilsen
Torkil P Andersen

Så hyggelig med tilbakemelding fra deg Torkil!
Tips til måltider kan være greit ja :)

Tusen takk! :)

St. Cecilie 15-10-13 14:37

Sv: Hei, igjen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nupsida (Innlegg 1462441)
Så deilig at vi er flere som skal prøve på nytt, bra å ha andre til å motivere :)

Ja, det er veldig viktig! :)

Første dag unnagjort, og godt inni andre dagen. Husker at jeg var mektig lei av egg på slutten sist, men nå er det like godt som før! Det var da endelig bra :)

Nupsida 15-10-13 16:38

Sv: Hei, igjen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av St. Cecilie (Innlegg 1462540)
Ja, det er veldig viktig! :)

Første dag unnagjort, og godt inni andre dagen. Husker at jeg var mektig lei av egg på slutten sist, men nå er det like godt som før! Det var da endelig bra :)

Man blir fort litt lei av egg ja :P

Selv tror jeg at kroppen min er på vei i ketose idag for er litt småuggen og kvalm, men det er jo et godt tegn da! :)

St. Cecilie 16-10-13 10:16

Sv: Hei, igjen!
 
Hurra for ketose �� Det pleier ikke å ta så lang tid før jeg kommer i ketose, så jeg håper på at stix'en viser rosa/lilla i kveld.

I dag har jeg laget meg favorittfrokosten min, nemlig bringebærsmoothie. Nomnomnom! Jeg klarte å søle ut 1/3 da, så det var litt kjipt. ��

Nupsida 16-10-13 10:58

Sv: Hei, igjen!
 
Åå, bringerbær smoothie er kjempegodt! Jeg pleier alltid ha eggemelk-kakao til frokost! Mye fett, mye proteiner, lite karber og smaker NAM! :)

Esperanza 16-10-13 18:39

Sv: Hei, igjen!
 
Hei :)
Jeg begynte om mandagen, har 20 kg å ta av :(
Masse lykke til:D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no