Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   PCOS og karbohydratkontroll (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=80)
-   -   PCOS og normalvektig (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41548)

Klara 08-03-11 10:24

PCOS og normalvektig
 
Hei hei!

Jeg har akkurat blitt diagnostisert med PCOS, etter barneønske i to år.

Jeg er normalvektig, så legen sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Er det noen normalvektige her som har blitt bedre av lavkarbo?

Bøtt 08-03-11 13:19

Sv: PCOS og normalvektig
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske (Innlegg 1049763)
Hei hei!

Jeg har akkurat blitt diagnostisert med PCOS, etter barneønske i to år.

Jeg er normalvektig, så legen sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Er det noen normalvektige her som har blitt bedre av lavkarbo?

HEI ,jeg har ikke PCOS men hadde problemer med syklusen etter p-sprøyte.Etter lengre tid på lavkarbo så har mensen stabilisert seg og har fått vanlig28 dagers syklus igjen.Har også prøvd over 2 år å bli gravid men har ikke skjedd ennda.Men flere her inne har blitt gravide etter de startet med lavkarbo.Hormonene stabiliserer seg etter hvert på lavkarbo.

Ønsker deg lykke til:)

Klara 08-03-11 13:45

Sv: PCOS og normalvektig
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av butten (Innlegg 1049950)
HEI ,jeg har ikke PCOS men hadde problemer med syklusen etter p-sprøyte.Etter lengre tid på lavkarbo så har mensen stabilisert seg og har fått vanlig28 dagers syklus igjen.Har også prøvd over 2 år å bli gravid men har ikke skjedd ennda.Men flere her inne har blitt gravide etter de startet med lavkarbo.Hormonene stabiliserer seg etter hvert på lavkarbo.

Ønsker deg lykke til:)

Så bra at syklus stabiliserte seg!
Flott at lavkarbo har virket for flere, det lover godt!
Masse lykke til med prøvingen, håper det klaffer for dere snart!

Peace 28-03-11 13:13

Sv: PCOS og normalvektig
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske (Innlegg 1049763)
Hei hei!

Jeg har akkurat blitt diagnostisert med PCOS, etter barneønske i to år.

Jeg er normalvektig, så legen sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Er det noen normalvektige her som har blitt bedre av lavkarbo?

Klart det er noe å gjøre med den tilstanden. Oppsøk en biopat som kan sette sammen et riktig kosthold til deg. Jeg er sikker på at det vil ordne seg etter en tid da. Har flere veninner som har fått påvist PCO som har blitt gravide etter behandling av bipopat

Cherry 29-03-11 14:52

Sv: PCOS og normalvektig
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske (Innlegg 1049763)
Hei hei!

Jeg har akkurat blitt diagnostisert med PCOS, etter barneønske i to år.

Jeg er normalvektig, så legen sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Er det noen normalvektige her som har blitt bedre av lavkarbo?

Klart du kan bli bedre av lavkarbo. Jeg er usikker på hvor striks man må være for å få raskest mulig resultat, men lavkarbo fungerer jo sånn at den hormonfeilen (Er pcos en hormonfeil da?) som pcos er, vil stabilisere seg selv og man vil bli mer fertil.

Var det ALbertine som ble gravid etter 5 uker på lavkarbo?:p

Klara 29-03-11 15:30

Sv: PCOS og normalvektig
 
PCOS er vel betegnet som en hormonell ubalanse, så forhåpentligvis kan lavkarbo være med på å rette opp balansen igjen.

Etter 3 uker på lavkarbo føler jeg meg stort sett bedre, og har fått gode resultater, så kommer til å fortsette :)

5 uker? Ah, høres helt fabelaktig ut! Da kan jeg til og med håpe litt på at vi kan klare det selv før IVF :D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no