Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   PCOS og karbohydratkontroll (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=80)
-   -   PCOS og normalvektig (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41548)

Klara 08-03-11 10:24

PCOS og normalvektig
 
Hei hei!

Jeg har akkurat blitt diagnostisert med PCOS, etter barneønske i to år.

Jeg er normalvektig, så legen sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Er det noen normalvektige her som har blitt bedre av lavkarbo?

Bøtt 08-03-11 13:19

Sv: PCOS og normalvektig
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske (Innlegg 1049763)
Hei hei!

Jeg har akkurat blitt diagnostisert med PCOS, etter barneønske i to år.

Jeg er normalvektig, så legen sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Er det noen normalvektige her som har blitt bedre av lavkarbo?

HEI ,jeg har ikke PCOS men hadde problemer med syklusen etter p-sprøyte.Etter lengre tid på lavkarbo så har mensen stabilisert seg og har fått vanlig28 dagers syklus igjen.Har også prøvd over 2 år å bli gravid men har ikke skjedd ennda.Men flere her inne har blitt gravide etter de startet med lavkarbo.Hormonene stabiliserer seg etter hvert på lavkarbo.

Ønsker deg lykke til:)

Klara 08-03-11 13:45

Sv: PCOS og normalvektig
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av butten (Innlegg 1049950)
HEI ,jeg har ikke PCOS men hadde problemer med syklusen etter p-sprøyte.Etter lengre tid på lavkarbo så har mensen stabilisert seg og har fått vanlig28 dagers syklus igjen.Har også prøvd over 2 år å bli gravid men har ikke skjedd ennda.Men flere her inne har blitt gravide etter de startet med lavkarbo.Hormonene stabiliserer seg etter hvert på lavkarbo.

Ønsker deg lykke til:)

Så bra at syklus stabiliserte seg!
Flott at lavkarbo har virket for flere, det lover godt!
Masse lykke til med prøvingen, håper det klaffer for dere snart!

Peace 28-03-11 13:13

Sv: PCOS og normalvektig
 
Sitat: