Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Ny start 1. Januar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=57222)

aragorn 29-12-18 23:05

Ny start 1. Januar
 
Hei

Jeg jobber meg opp motivasjon til å starte igjen. Jeg har dratt på meg altfor mange kilo og veier nå mer enn noen gang. Jeg er vel på 105 kg nå. Føler meg ikke bra, og har ikke trent skikkelig på mange måneder.

Har satt meg som mål denne våren om å komme under 1:50 på BCM halv-maraton. For 9 måneder siden så løp jeg den på 2:03. Mange kilo har blitt lagt på disse månedene.

Jeg er nødt til å ta vind i seilene og resette alt 1. Januar. Gode nyheter for meg er at jeg er flink til disse takene, og trener både godt og er flink til å holde ut det som må gjøres. Ikke like flink til å ta de langsiktige valgene.

Jeg ser frem til å komme i gang. Er allerede i gang med opptreningen. Satser mye på intervall-trening i begynnelsen for å komme meg raskere i gang.

Er det andre som skal startet 1. Januar?

ekenna 30-12-18 23:34

Sv: Ny start 1. Januar
 
Jeg startet i går, igjen. :)

kamp 31-12-18 06:36

Sv: Ny start 1. Januar
 
Jeg er med

aragorn 31-12-18 11:09

Sv: Ny start 1. Januar
 
Hei

Dette blir bra.
Jeg så det som usannsynlig at jeg skulle starte før nyttårs-partyet, så det blir morgenen 1. Januar for meg.

Handler inn godt med mat. Jeg husker at jeg følte meg veldig sulten forrige gang jeg prøvde. Jeg var sulten hele tiden de første 2-3 dagene.

kamp 31-12-18 13:26

Sv: Ny start 1. Januar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av aragorn (Innlegg 1542488)
Hei

Dette blir bra.
Jeg så det som usannsynlig at jeg skulle starte før nyttårs-partyet, så det blir morgenen 1. Januar for meg.

Handler inn godt med mat. Jeg husker at jeg følte meg veldig sulten forrige gang jeg prøvde. Jeg var sulten hele tiden de første 2-3 dagene.

Mer fett

aragorn 01-01-19 20:48

Sv: Ny start 1. Januar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kamp (Innlegg 1542490)
Mer fett

Det kan godt være det, men prøver å få i meg mye fett de første dagene. Cocosa i kaffe osv. Likevel så føles det som om jeg er sulten. Det kan være at det mer en vanesak, spiser hele tiden, enn at jeg er så veldig sulten egentlig. Psykologisk greie.

Eller det kan også være at jeg rett og slett er litt tørst. Husker at forrige runde så fikk jeg en liten a-ha opplevelse i forhold til om jeg er tørst eller sulten. Kunne føle meg sulten, men et glass vann tok luven på hele den følelsen.

Jeg holder uansett ut. Gleder meg til jeg kommer i ketose, jeg får en sånn umiddelbar energi-boost av det. Deilig.

Gracella 02-01-19 23:06

Sv: Ny start 1. Januar
 
Har vært lenge borte, og det merkes på vekta... :rolleyes: Startet igjen nå og jeg gleder meg til å lage god og mettende mat som føles godt for kroppen! Og begynne å trene igjen hvis diverse betennelser kanskje blir borte sammen med sukkeret :o

Waladriel 03-01-19 10:16

Sv: Ny start 1. Januar
 
Jeg har hatt en liten pause i jula. Ikke slått ut så veldig på vekta, så jeg er fornøyd.
Positiv og motivert til å fortsette jobben nå :)

streber 05-01-19 12:50

Sv: Ny start 1. Januar
 
Startet den 02. igjen. 6 kg opp i julen-helt normalt for meg, men av må de! I tillegg til julekiloene, må det minst 11 kilo til av. Fortsatt er bmi for høy-men jeg er fornøyd da.Ikke se på ticker, den er feil, husker ikke hvordan den skiftes.

lavkarbotungdavid 27-01-19 19:11

Sv: Ny start 1. Januar
 
Har begynt 1 januar jeg også igjen. Gikk ned ca 20 på skalderman/egen kombinert i 2012. Gått opp de igjen..

Begynte på 117 kg 1 januar, gikk ned 4 kilo første uka. Har stått stille på 113 kg siden da, jeg har også begynt å trene to~tre dager i uka siden første januar. Så vekta mi har stått stille i to uker nå, vet jeg ikke skal stresse med det, men kjipt siden det gikk så fort forrige gangen jeg starta


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no