Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell ernæringsdebatt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Cloetta sukkerfri sjokolade (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=57034)

adawe 24-07-17 12:24

Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Hei,
Savner den "gamle klassikeren" fra noen år tilbake - men kan ikke finne den i vanlige matbutikker her i Oslo.
Noen som vet?

nellie 25-07-17 01:28

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av adawe (Innlegg 1537447)
Hei,
Savner den "gamle klassikeren" fra noen år tilbake - men kan ikke finne den i vanlige matbutikker her i Oslo.
Noen som vet?

De selger den på Kiwi i Østfold ihvertfall.:)

adawe 25-07-17 21:54

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Ikke sett snurten av den på daligvarebutikkene i tigerstaden,
men arti nok at den finnes,da:0)

nellie 25-07-17 22:45

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
I Sverige har de den på omtrent alle matbutikkene.

Butterfly83 26-07-17 18:03

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
De har den stort sett på alle Kiwi-butikker hvertfall :) Vet ikke hvor i Oslo du bor da, men har den i groruddalen hvertfall :geip:

adawe 26-07-17 21:47

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Er her en md på ferie etc og har vært innom Kiwi på Bjerke, ned mot sentrum, ja ganske mange faktisk, gikk litt sport i det. Vi snakker altså om Cloetta sukkerfri, merkelig, nå må jeg bare ta bussen opp til Grorud og se:0)

Butterfly83 29-07-17 01:03

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Kiwi Jerikoveien hadde for en stund siden hvertfall. Og jeg vet noen Mega har og :) Ellers er det veldig billig i sverige da. 13.50 SEK på Nordby supermarket :)

adawe 29-07-17 23:06

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Takk, he he, innrømmer at jeg tok turen innom Kiwi på Ammerud, og spurte også i et par andre Kiwi butikker i byen uten resultat. Nå blir det søren meg kanskje en tur til Jerikoveien også - så blir det vel sikkert napp, når jeg kommer til Nordysenteret om et par uker. Sånn går nu dagan - nei nå tuller jeg bare, ønsker alle Dere ei fiin sistehelg i juli:0)

Butterfly83 30-07-17 15:41

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Håper ikke de har fjernet det nå nylig da :/ Sikkert 3-4 uker siden jeg så det sist. Men jeg har ikke sett etter det heller etter det ettersom jeg hamstrer i Sverige :D

adawe 30-07-17 23:03

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Det blir bare på gøy - planlegg en snartur til Ikea i morgen - og da tar jeg det som liten trim omvei, på vei ned til sentrum:0)
Sier fra hvis den finns der.
Uansett - det er no herli,, at lavkarbo fremdeles er like bra for veldig mange av oss - selv om det ikke er topp mote for tiden. Dvs de syltynne ernæringsekspertene har vel aldri riktig godtatt noe så enkelt som lavkarbo...man trenger jo ikke flere års utdannelse for å skjønne det.
Dagens stikk.

adawe 31-07-17 22:02

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Bingo - på Kiwi i Jerikoveien har de Cloetta sukkerfri sjokolade, både den lyse og mørke. Tusen takk til Butterfly83 for tipset. Det blir rødvin og sjokolade med kun 3 netkarber denne uka.

Butterfly83 06-08-17 15:03

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade
 
Så bra at de hadde den inne :D Hadde vært kjedelig om jeg lurte deg til bomtur :(


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no