Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål om matvarer og oppskrifter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54176)

senka 16-07-13 21:54

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Dessverre har jeg sluttet å spise easy isen, da er jeg på toalettet hele tiden :rolleyes: men den er så god. :(

Bonitta 17-07-13 00:00

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Den var kjempegod!

Vibeke-67 17-07-13 23:46

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Jeg har fortsatt boksen i fryseren. Den er god, men jeg også reagerer veldig på den. Og jeg spiste ikke 250 gram....
Så jeg holder meg til vanlig is i varmen. Heller litt sukker enn den mageknipen og løpingena på do.

index 24-07-13 14:24

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Jeg spiser Easy nå og da, synes den er kjempegod! Men jeg bruker ikke de store skålene da, for mye is gjør meg lett urolig i magen. Sånn sett er det en fordel av Easy pinnene ikke er så store. men en liten skål med Easy fra boks med blåbærsyltetøy uten tilsatt sukker oppå er bare snadder!

Gekke83 08-08-13 08:19

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Jeg synes den er knallgod, nesten bedre enn "vanlig" is!

Ziltoidia 12-08-13 18:02

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Det store problemet med ispinnen er jo at så og si ingen (i Trondheim hvertfall) fører Hennig Olsen. Finner den bare hos Mix (over bybroen og bakke bru) og Meny... altså 3 steder i utkanten av Trondheim sentrum. Liiitt upraktisk. :p

Fiibii 12-08-13 18:06

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Jeg styrer unna det meste med maltitol. :skremt:

kamp 12-08-13 18:21

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fiibii (Innlegg 1454186)
Jeg styrer unna det meste med maltitol. :skremt:

Fordi?

Jeg syns isen er god :)

j88 12-08-13 18:29

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kamp (Innlegg 1454188)
Fordi?

Jeg syns isen er god :)

Kan tenke meg det er pga mage vondt, jeg merker desverre det fort med malitol produkter, også denne isen. Men den er kjempe god

Carisma 12-08-13 23:11

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1454185)
Det store problemet med ispinnen er jo at så og si ingen (i Trondheim hvertfall) fører Hennig Olsen. Finner den bare hos Mix (over bybroen og bakke bru) og Meny... altså 3 steder i utkanten av Trondheim sentrum. Liiitt upraktisk. :p

Jeg syns HO finnes over alt jeg :confused: Kiwi har det hvertfall, og Esso-stasjoner.

TrillTrall 13-08-13 08:45

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1454185)
Det store problemet med ispinnen er jo at så og si ingen (i Trondheim hvertfall) fører Hennig Olsen. Finner den bare hos Mix (over bybroen og bakke bru) og Meny... altså 3 steder i utkanten av Trondheim sentrum. Liiitt upraktisk. :p

Jeg synes Diplomis overgår Hennig Olsen med sjumilsstøvler når det gjelder is (generelt) og synes derfor jeg finner HO over alt. Kiwi har det i alle fall.

Fiibii 13-08-13 16:31

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kamp (Innlegg 1454188)
Fordi?

Jeg syns isen er god :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av j88 (Innlegg 1454190)
Kan tenke meg det er pga mage vondt, jeg merker desverre det fort med malitol produkter, også denne isen. Men den er kjempe god

Det J88 sa. Magevondt er underdrivelse for hvordan jeg reagerer på maltitol. Kramper fra helvete more like. :knegg: Lærte leksa på den harde måten. Det går i småååå doser, men jeg styrer like gjerne unna.

Ziltoidia 13-08-13 17:41

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1454221)
Jeg syns HO finnes over alt jeg :confused: Kiwi har det hvertfall, og Esso-stasjoner.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1454230)
Jeg synes Diplomis overgår Hennig Olsen med sjumilsstøvler når det gjelder is (generelt) og synes derfor jeg finner HO over alt. Kiwi har det i alle fall.

Nå tror jeg at Kiwi'ene i Trondheim kan telles på en hånd da. :p
Her går det for det meste i Coop, Rema, Narvesen, Rimi, Bunnpris, Meny og Ica, hvor bare de tre siste selge Hennig Olsen (men har enda ikke funnet Easy hos Bunnpris). Så, Diplomis har nesten monopol på iskremmarkedet her i byen. :p Grr...

TrillTrall 13-08-13 20:20

Sv: Noen som har prøvd easy isen til Hennig Olsen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1454298)
Nå tror jeg at Kiwi'ene i Trondheim kan telles på en hånd da. :p
Her går det for det meste i Coop, Rema, Narvesen, Rimi, Bunnpris, Meny og Ica, hvor bare de tre siste selge Hennig Olsen (men har enda ikke funnet Easy hos Bunnpris). Så, Diplomis har nesten monopol på iskremmarkedet her i byen. :p Grr...

Det er ikke mange Kiwier i Trondheim nei. Har ikke Rimi / Ica både HO og Diplom da? Spør om Bunnpris kan ta den inn for deg. :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no