Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Pukka te (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48001)

StegforSteg 20-09-11 19:21

Pukka te
 
Høsten er her, og det er klart for te på kveldstid igjen. :D

I dag har jeg kjøpt meg Pukka Te. Veldig glad i vanilje så jeg kjøpte det men fikk med smaksprøver på andre, så nå skal jeg drikke en som heter Relax.

Noen som kan anbefale andre typer Pukka?

Lindemor 20-09-11 19:30

Sv: Pukka te
 
Smaken er jo som baken, men jeg har mitt teskrin fullt av Pukka-te og liker godt flere av dem. Love og Night time er blant mine favoritter. Oppdaget forresten at iherb også selger denne teen så nå kommer det småpakker med te i posten også. :D

Cyan 20-09-11 20:06

Sv: Pukka te
 
I :hearts: Pukka
Jeg liker After Dinner veldig godt. Smaken på Night time syns jeg også er veldig god, men det prikker sån i panna mi når jeg drikker den :p Og så liker jeg godt en med ingefær og den med vanilje og kamomille.

Stabukken 20-09-11 22:26

Sv: Pukka te
 
Jeg har prøvd de fleste, men favoritten er og blir detox:)

Huldr 20-09-11 22:35

Sv: Pukka te
 
Jeg liker og har god virkning av Cleanse-teen, men jeg ble skuffet over Love og Licorice Cinnamon ...

Peppa Gris 20-09-11 22:37

Sv: Pukka te
 
Den grønne mintteen :hjerter:

StegforSteg 21-09-11 06:55

Sv: Pukka te
 
Var veldig god den relax i går, hadde suketter i så den ble kanskje litt for søt for min gane, men gleder meg til å prøve en ny en i morra :p

Lindemor 21-09-11 07:24

Sv: Pukka te
 
Jeg drikker de fleste Pukkateene med cocosa i. Det tok litt tid å venne seg til det, men nå er det en selvfølge at det skal være oppi koppen. :)

StegforSteg 21-09-11 09:19

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1212689)
Jeg drikker de fleste Pukkateene med cocosa i. Det tok litt tid å venne seg til det, men nå er det en selvfølge at det skal være oppi koppen. :)

Cocosaen går i kaffen, er redd for at kokkos-smaken skal ta helt overhånd over selve smaken på te'en.

Jabba 21-09-11 10:10

Sv: Pukka te
 
Elsker te! Hvilke av disse Pukka teene er søte på smak ?

Cyan 21-09-11 10:22

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jabba (Innlegg 1212800)
Elsker te! Hvilke av disse Pukka teene er søte på smak ?

Denne med vanilje og kamomille er søt

Cyan 21-09-11 10:25

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Frøy (Innlegg 1212568)
Jeg liker og har god virkning av Cleanse-teen, men jeg ble skuffet over Love og Licorice Cinnamon ...

Den lakristeen har jeg siklet på en stund, men har enda ikke funnet den i noen av helsekostene jeg har vært innom. Hvorfor ble du skuffet?

StegforSteg 21-09-11 10:26

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1212818)
Denne med vanilje og kamomille er søt

:D

Denne har jeg kjøpt og gleder meg til å prøve den!

Huldr 21-09-11 10:38

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1212821)
Den lakristeen har jeg siklet på en stund, men har enda ikke funnet den i noen av helsekostene jeg har vært innom. Hvorfor ble du skuffet?

Jeg syntes den smakte som Choco-teen til Yogi :o Grei nok altså, men ikke helt det jeg forventet ...

Men jeg tenkte faktisk på - kan ta med et par poser til deg, så får du prøve den :) Kan ta med Love også. Jeg kjøpte for øvrig på Yogamatters :)

Cyan 21-09-11 11:00

Sv: Pukka te
 
Det hadde vært supert, Frøy :)

Rin 21-09-11 11:11

Sv: Pukka te
 
Jeg liker cleanse-teen som iste. :) Og den som heter three ginger har jeg hatt mye glede av, skjønt nå har jeg funnet en annen ingefær-te på nærmeste tyrkersjappe jeg liker bedre.

Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. :o Eskene er finere enn smakene, stort sett.

StegforSteg 21-09-11 11:13

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 157cm (Innlegg 1212873)
Jeg liker cleanse-teen som iste. :) Og den som heter three ginger har jeg hatt mye glede av, skjønt nå har jeg funnet en annen ingefær-te på nærmeste tyrkersjappe jeg liker bedre.

Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. :o Eskene er finere enn smakene, stort sett.

Tar gjerne mot anbefalinger! :D

Vi har ikke "tyrkersjapper" her i området bare sånn til opplysning :rolleyes:

Bønna200 21-09-11 14:22

Sv: Pukka te
 
Har aldri hørt om Pukka te... Men elsker gode teer! Er de i vanlige helsekoster? Har stort sett bare funnet de fra London Fruit Company...

Lindemor 21-09-11 14:23

Sv: Pukka te
 
Jeg har ihvertfall kjøpt på helsekost. :)

StegforSteg 21-09-11 14:31

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1212943)
Har aldri hørt om Pukka te... Men elsker gode teer! Er de i vanlige helsekoster? Har stort sett bare funnet de fra London Fruit Company...

Jeg har kjøpt min på en Chabby Chick butikk, men du får de sikkert hos helsekosten å :)

Bønna200 21-09-11 14:32

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1212944)
Jeg har ihvertfall kjøpt på helsekost. :)

Okay:) Skal til Oslo i morgen, da finner jeg det kanskje der:)

Huldr 21-09-11 14:45

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 157cm (Innlegg 1212873)
Jeg liker cleanse-teen som iste. :) Og den som heter three ginger har jeg hatt mye glede av, skjønt nå har jeg funnet en annen ingefær-te på nærmeste tyrkersjappe jeg liker bedre.

Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. :o Eskene er finere enn smakene, stort sett.

Jeg er tilbøyelig til å være enig ... Cleanse-teen bruker jeg fordi den funker litt som basete for meg, renser ut slaggstoffer fra musklene så jeg blir mindre sliten og hjelper mot syreproblemer når det er et issue. Men smaksmessig synes jeg "ordentlig" myntete på ferske eller tørkede blader er utrolig mye bedre!

Ble litt sur på Yogamatters for øvrig, for de hadde bare pakket forsendelsen min (øyepute + te) i plast, og tepakkene var blitt klemt og så ikke så fine ut lenger. Jeg skulle jo ha dem til pynt i tehylla mi! :p

Jewel1985 21-09-11 16:21

Sv: Pukka te
 
Mine favoritter er Morning Time (rooibos, mmm!) og Harmonise :)

Minaa 21-09-11 17:43

Sv: Pukka te
 
Jeg bestiller fra nettsiden til Pukka, det er rimeligere enn Iherb:
http://www.pukkaherbs.com/

Sist bestilte jeg 8 pakker, frakten ble på drøyt 6 pund og totalt inkludert frakt ble det 218,- kr. I butikken koster en pakke 49,-

Cyan 21-09-11 17:57

Sv: Pukka te
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 157cm (Innlegg 1212873)

Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. :o Eskene er finere enn smakene, stort sett.

Det er sikkert derfor jeg liker dem så godt da :rolleyes: Jeg er ikke så begeistra når det blir for mye smak. Roobios f.eks. syns jeg er altfor stram i smaken. Liker sterk mat, men ikke sterk te :p


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no