Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lunsj (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=117)
-   -   Hva har du i matboksen i dag? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46567)

smgj 01-09-11 07:41

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Salat fra i går (ikke så delikat, men spiselig), et par små rå gulrøtter, grillet utbeinet kyllinglår og bittelitt soppstuing.

Ninasju 01-09-11 12:41

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
I dag hadde jeg salat med noen kyllingbiter i, litt paprika og agurk. Som dressing tok jeg litt rømme og en skje med kylling - baguettesalat. Sånn i boks vet dere, som er til pålegg. den var hjemmelaget på ICA, og sto at den hadde 1 karb pr 100.

Ninasju 02-09-11 09:51

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Og idag har jeg ingen matboks, for jeg har FRI :)
Men nå skal jeg spise minipizza a la Lenabeatrice, de har jeg hatt i matboksen før og det gikk helt fint. Ha en finfin dag, matboks eller ikke.;)

lille_trille 05-09-11 06:25

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Møtedag på jobben. Har en pakke Fiberrik m/linfrø stående der, så tar med litt ost og paprika.

lille_trille 06-09-11 14:17

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Nannahs supergode knekkebrød m/smør og hvitost. Paprika og agurk.

smgj 06-09-11 23:27

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
I dag ble det kalkun i tomatsaus med sopp. Og 2-3 snackstomater. Litt lite fett så jeg fyllte etter med blomkålris med masse smør til middagen i kvel.

lille_trille 07-09-11 07:54

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Nannahs knekkebrød m/smør og skinke. 1 Avocado og litt agurk.

FrkMarge 08-09-11 09:16

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Sendte med mannen:
2-3 ss med reker i majones, med hakket stangselleri, litt paprika, noen 3-4 valnøtter og 2 filleter ansjos i biter over i en boks. I tillegg tok han med seg et par Nannaknekkebrød og en banan. (Han lever på moderat lavkarbo :))
Skolegutten fikk med seg:
Eggerøre av et egg, 2 små skiver lollipopbrød med smør og servelat, litt blåbær med sukrin, et halvt eple og en halv banan i skiver.
(Sliter litt med å finne rett mengde mat til gutten... han spiser ofte ikke opp alt)

lille_trille 08-09-11 09:24

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Salat av: kylling, kokt egg, brokkoli og en blanding av CF og majones. Gleder meg til lunsj :sikle:

Ninasju 08-09-11 13:01

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lille_trille (Innlegg 1202118)
Salat av: kylling, kokt egg, brokkoli og en blanding av CF og majones. Gleder meg til lunsj :sikle:

Min lunsj er spist opp nå, og den bestod av salat med kylling og kokt egg. Har mer baguettesalat i boks igjen, og den fungerte nok en gang som dressing :)

smgj 09-09-11 09:18

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
I dag har jeg kyllingbryst i kokosmelk med wok-grønnsaker, limeblad, sesamfrø, nam plah, sesamolje, soyasaus og chilli. Det ble en form for mild thai-inspirert wok-rød-curry. Nyyyyydelig. Jeg har litt ris til, men kunne godt ha vært blomkålris.

Supertette (mat-)bokser er den beste investeringen jeg har gjort på lenge... :D

TigerTove 09-09-11 10:14

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Skal på skolen i hælja, og da ser menyen sånn ut :)

FREDAG
Fylt squash og gelè med krem
LØRDAG
Tunfisksalat og rømme med proteinpulver
SØNDAG
Skinkesteik med ost og blomkål. Philadelphia med sitronstevia

lille_trille 12-09-11 10:36

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
CC m/kanel og stevia.

lille_trille 13-09-11 08:23

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Nannah's supergode knekkebrød, hvitost, smør og rød paprika. Rester etter frokost. Har en Atkinsbar i veske tilfelle overtid :sikle:

Ninasju 14-09-11 12:08

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Har dere smakt eggesalat med reker fra Rema? Den hadde jeg med idag. Tok en haug oppå en fiberrik og kyllingpålegg oppå der igjen. Godt :)

lille_trille 14-09-11 12:53

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Gyros-spyd + avocado.

IdaCaro 17-09-11 20:32

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Mitt faste lunsj måltid har vært over en lengre tid : en 110 grams boks makrell i tomat, salat og en yoghurt/majones dressing

Noen ganger har jeg bytta makrellen med 2 kokte egg istedet.

Til uka tror jeg det blir enten det samme ovenfor med egg, eller så blir det skinkewraps etter søndagsmiddagen imorra :)

lille_trille 19-09-11 08:59

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Nannah's supergode knekkebrød m/smør og jarlsberg. En liten boks m/grønn paprika og squash i biter.

Tidl. medlem 19-09-11 10:28

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Kylling med pesto og grillede grønnsaker <3 Elsker å ha med meg middagsmat =D

lille_trille 20-09-11 10:30

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Salat av: kinakål, agurk, kylling, paprika.

lille_trille 21-09-11 09:29

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Hjemmelagd rekesalat m/egg + 1 stk. avocado :sikle:

Ninasju 21-09-11 10:38

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Guu så glad jeg er for denne tråden. Nå skal jeg skrive kyllingsalat igjen, og da ser jeg at jeg kanskje er litt ensidig når det gjelder lunsj:) Skal finne på noe mer spennende en annen dag, hehe. Ellers så smakte jeg Skyr, men fy det var dååårlig! Ha en fin dag, snart lunsj her hurra!

StegforSteg 21-09-11 10:47

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Vi har kantine hvor vi har både frisk salat hver dag, ost og skinke og egg. Derimot har jeg med meg 2 skiver lavkarbobrød i dag for jeg hadde sååå lyst på egg og majones på skiven min :D Nesten så jeg drømte om det i natt *uuups*

Thomasina 21-09-11 11:16

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Nannahs knekkebrød, 2 egg, majonaise, litt kremost og for ettermiddagen en proteineshake med egg, linfrø, kokos, jordbær, soymelk og litt kokosmelk...

lille_trille 22-09-11 07:04

Sv: Hva har du i matboksen i dag?
 
Kotelettrester fra middagen i går, litt brokkoli og paprika. Rekesalat.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no