Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

Cyan 23-06-11 14:51

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tango (Innlegg 1145955)
Det var da sørgelige greier, :nedfor: men hvis dette bare var ei snikveiing, KAN det jo hende det bare var en midlertidig fiasko før den egentlige veiedagen. Men du klarer brasene, helt sikkert!

Ikke sørgelig, men bra :ja: Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang :p

Antoinette6 23-06-11 14:54

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Og JEG er nok her også, ja, - spesielt etter avslutningsfest med kursdeltakerne mine i dag. . . :sikle: Myyyyye deilig mat !

Jeeeez !

Vidundra 23-06-11 15:02

Re: Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1145959)
Ikke sørgelig, men bra :ja: Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang :p

Så bra! Heldige du! ;) Jeg håper og ber om at når dagen kommer hvor jeg sprekker (for jeg kommer til å sprekke. Å ja. Jeg kommer til å sprekke), vil det vise seg at jeg også er en av disse som bare får positiv effekt av det, eller i alle fall ikke går fullstendig i stå i flere uker etterpå.

Cyan 24-06-11 08:32

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Yay for vann som slipper :heia: 1.3 ned siden i går, og nå er jeg 300 gram under minstenotering, og 4 dagers utskeielse satt meg altså ikke lengre bak enn halvannen uke eller så. 8.1 kilo ned totalt og bare 3.6 kilo til jeg er under 100. Hepp! Uten utskeielser tar det nok et par-tre måneder å kvitte seg med dem tenker jeg. Hilsen skilpadda :shifty:

Tango 24-06-11 10:40

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1145959)
Ikke sørgelig, men bra :ja: Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang :p

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1146308)
Yay for vann som slipper :heia: 1.3 ned siden i går, og nå er jeg 300 gram under minstenotering, og 4 dagers utskeielse satt meg altså ikke lengre bak enn halvannen uke eller så. 8.1 kilo ned totalt og bare 3.6 kilo til jeg er under 100. Hepp! Uten utskeielser tar det nok et par-tre måneder å kvitte seg med dem tenker jeg. Hilsen skilpadda :shifty:

Det var jo godt å høre at det var jeg som misforsto! :o Gratulerer med nedgangen! :heia: God sommer til alle mann! Nå er det like før jeg drar. Her pøser regnet ned akkurat nå, så jeg måtte ta en pause i campingvognpakkinga. :D

Tango 24-06-11 10:42

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1145961)
Og JEG er nok her også, ja, - spesielt etter avslutningsfest med kursdeltakerne mine i dag. . . :sikle: Myyyyye deilig mat !

Jeeeez !

:eek: Hvordan går det med 44-buksa da? :eek: Jeg er mest opptatt av den, vekta er ikke så farlig.....;)

Kathja 24-06-11 12:38

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
skuffa over å ikke ha gått ned mer ,men så hadde jeg en mindre sprekk på lørdag og av en eller annen grunn ikke vært i ketose siste uka, vekta viste 101.4 i dag (var 101.8 forrige fredag)

traalgast 24-06-11 12:48

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Da bi det en ny runde med Ketolyse og trening. (6 ukresprogramm nr.2 RYP - forbrenning)
Håper jeg karer og holde meg mere motivert denne gangen - også når jeg kommer på land.
(Er styrmann på en båt, 4 uker jobb - 4 uker fri.)
Er akkurat kommet ombord etter 4 uker hjemme med lite trening og for mye mat. Har heldigvis kommet meg på en 4-5 fjelltopper om ikke annet:)
Flotte naturopplevelser i Vesterålen:)

Gikk ikke noe serlig ned de første 6 ukene med RYP, men tror nok jeg forbrente en del fett. ( Har forøvrig ALDRIG hver i så god form før)
Jogget en time i strekk den siste uka:) (4 uker siden)

Begynte på første lavkarbokur høsten 2009 og gikk fra 147kg til 126 på ca 4-5 måneder. Nå er vekta på 135, men jeg håper treningsopplegget hjelper. Må også være flinkere til å ligge unna kunstig søtning. (Og et lite favoritt-mellom måltid) - Kvitost med kaviar, 5-6 slicer rett i kjeften :rolleyes:
Blir jo fort noen garm sukker av all den kaviaren.

Nå er det ny start som gjelder, og trening 5-6 ganger i uka.
Skal prøve alt jeg kan for å ligge under 20g karbo per dag. Kjøtt, fisk og grønnsaker er jo kjempegodt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får disse phsyco-anfallene av og til :eek:

I alle fall, skal begynne å skrive litt på klubben her. Er jo innom lavkarbo ofte og jeg må si at dere er mange som motiverer meg:)

Skal begynne å bruke forumet mere aktivt, prøve å være sterk og srive om egene erfaringer.

Jeg vil også ønske dere andre flotte personer her inne lykke til med å nå målene deres:D

Antoinette6 24-06-11 15:05

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tango (Innlegg 1146413)
:eek: Hvordan går det med 44-buksa da? :eek: Jeg er mest opptatt av den, vekta er ikke så farlig.....;)

Søte deg, Tango !!!

Jeg er i Stavanger hos barnebarngullene mine, og lite tilgang til pc, -

MEN stillstand i dag på veiedagen :
97,7

Det vil si at buksa sitter finfint ! Gussjelov !!

Takk for gode tanker, kjære Tango :
:klem:

Spisestue 26-06-11 08:06

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Så flott, Antoinette! :)
Og lykke til til tralgaast!

Jeg har denne uken gått ned 0,2 kg og er 56% på vei til målet om å komme under 100. :)

Antoinette6 27-06-11 16:41

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Stå på, Spisestue !

Champagnen bobler friskt her ute ! :full:

Cyan 27-06-11 20:06

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Og jeg har gått opp igjen. Opp og ned og opp og ned og i realiteten har jeg altså bare vaket rundt den samme kiloen i typ 2 måneder eller noe sånt. Vil ikke ha platå allerede nå ... :(

Antoinette6 27-06-11 21:13

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
*røsker i badevekta til Cyan og slenger den bort blant de tomme champagneflaskene*

Hva med målebånd, Cyan ? Eller blir det egentlig bare å stresse mer ?

Linuz 27-06-11 23:04

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
*kremt* kan jeg også få melde meg ut av 0,1 tonn klubben?
:D:D:D

Antoinette6 27-06-11 23:10

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Linuz (Innlegg 1148787)
*kremt* kan jeg også få melde meg ut av 0,1 tonn klubben?
:D:D:D

Åh ! Hvah !!???

Kom, kom, Linuz !

GRATULERER ! :heia:

*serverer Linuz en hel flaske iskald champagne. Rosa. Og russisk kaviar*

Skååååål !!!

ekenna 27-06-11 23:27

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Åh fantastisk! :D Gratulerer, og velkommen hit Linuz! :D

Må bare få si at denne tråden er bare SÅ inspirerende. :)

Nesten sånn at jeg egentlig ikke vil melde meg ut, bare for å bli inspirert! Men for all del, jeg er glad for at jeg ikke lenger er et fast medlem, men besøk får man vel komme på :)

Antoinette6 28-06-11 08:00

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ekenna (Innlegg 1148814)
Åh fantastisk! :D Gratulerer, og velkommen hit Linuz! :D

Må bare få si at denne tråden er bare SÅ inspirerende. :)

Nesten sånn at jeg egentlig ikke vil melde meg ut, bare for å bli inspirert! Men for all del, jeg er glad for at jeg ikke lenger er et fast medlem, men besøk får man vel komme på :)

Nettopp, ekenna ! Å være på besøk er en FANTASTISK følelse!

Og jeg er så enig i at den er utrolig inspirerende, - også for oss som ikke lenger er medlemmer.

Juhuuuu !

Skål, ekenna. Det begynner å bli noen som ligger henslengt i solsengene rundt her, - med stjerner i øynene og litt sånn 'silkebørst'ne'

:D

Kom, kom !

Cyan 28-06-11 08:38

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1148601)
*røsker i badevekta til Cyan og slenger den bort blant de tomme champagneflaskene*

Hva med målebånd, Cyan ? Eller blir det egentlig bare å stresse mer ?

Jeg bruker målbånd. Har ikke blitt noe mindre. Men nå er jeg jo på samme vekta som var et sånt evigvarende platå før jeg ble gravid. Kanskje kroppen husker at den var her tidligere og innbiller seg at her skal den forbli :rolleyes: Men det er sommer da, og da syns jeg det er vanskelig å holde seg på den fete sti. Litt for mye bær som frister innimellom og generelt spiser jeg nok for magert for tiden :o Kanskje det løsner hvis jeg får tilbake fokuset på nok fett igjen. Så var det bare å finne det fokuset da :rolleyes:

:heia: Gratulerer så mye Linuz :heia:

fett-nok 28-06-11 10:21

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg titter innom på besøk til dere og sier HEI!

Skulle ønske denne klubben var født da jeg i september startet på 104 kg, eller egentlig skulle jeg ønske jeg hadde funnet den lenge før. Sleit veldig med å komme i gang, men i september ville jeg ikke mer.......tok steget opp på vekta som var godt bortgjemt. 104 kg!!!! Og jeg vet at jeg hadde veid mer enn det også, selv om jeg aldri så tallet.

På st.hansaften viste vekten 81.5 kg, altså ENDELIG lett overvekt, da hadde jeg vært på platå siden 6.april........ohhhh, laaange mnd uten reaksjoner på vekta:)

Jeg ville bare inn her og :heia: heie :heia: på dere og fortelle at dere er superflinke, og at jeg er litt misunnelig for at jeg ikke fant en slik klubb i begynnelsen:)

ekenna 28-06-11 21:43

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1148934)
Nettopp, ekenna ! Å være på besøk er en FANTASTISK følelse!

Og jeg er så enig i at den er utrolig inspirerende, - også for oss som ikke lenger er medlemmer.

Juhuuuu !

Skål, ekenna. Det begynner å bli noen som ligger henslengt i solsengene rundt her, - med stjerner i øynene og litt sånn 'silkebørst'ne'

:D

Kom, kom !

Det må være meg du prater om, hihi. Drakk godt av den champisen i helgen, så nå har jeg ligget strekk ut på solsengen en stund. Men fy søren for en helg! Morsomt hvordan livet kan forandre seg så fort, på null komma niks! ;)

Ha en fin kveld alle sammen! :)

Vidundra 28-06-11 22:32

Re: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg er så stinn av imponasje. Og kjempesjalu, selvfølgelig. ;)

Flinkiser!

Linuz 28-06-11 22:38

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Kjenner at jeg gleder meg til den champagnen! "Bare" 5,5 kg igjen ---- jeg holder ut!!! Kom igjen alle flotte damer; snart er vi hundre som er under hundre!

Antoinette6 28-06-11 22:41

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Fantastisk, fett-nok !!! :klem:

Jeg gleder meg til jeg kommer dit. 'Godt' å høre om stagnasjonen din også . . .

Og så FLOTT å se deg igjen her !

Hurraaaa for klubben ! :heia:

Vidundra 28-06-11 23:27

Re: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
I mars kjøpte jeg en fjong champagne som jeg har spart til en "spesiell anledning" uten å helt vite hva som er spesielt nok. Nå vet jeg det. Jeg vet ikke når den kommer til å sprettes, men jeg vet til hvilken anledning.

Cyan 29-06-11 09:09

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Kjempebra jobba, Fett-nok :heia:

Jeg liker ikke sjampanje, så jeg må nok feire på annet vis når jeg krysser hundrestreken. Jeg vet bare ikke med hva. Jaja, det er tydeligvis ikke noe hast å finne ut av det, for kroppen min har visst bestemt seg for å ligge på disse +/- 104 kilo for alltid :sint:

I dag har jeg en skikkelig tjukke-bolla-feita dag (har hatt mange av de den siste tiden), så dere får bare bære over med klaginga mi :p


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no