Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Lindbergs avtale med Sats (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1633)

Nille 11-08-04 12:38

Lindbergs avtale med Sats
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne i Annes Rom
personlig trener hadde vært tingen. Ser at Lindberg/Sats Oslo setter igang noe som kan ligne på det...delvis personlig trener ihvertfall

Vet noen (MHM ?????) om Lindberg skal gjøre slike avtaler flere steder i landet ? Lurer jammen på å konvertere jeg, og da hadde det vært kjekt å ha en Lindberg klinikk i nærheten. Forus akutten er nevnt i vårt område.... Og det der treningsopplegget (Anne fortalte meg litt) høres alle tiders ut ! :)

Jeg er snart ferdig med vedvarende på Atkins og på vi inn i vedlikehold. Kanskje, bare kanskje jeg skal svippe over til Fedon etterhvert. :p

Anne 11-08-04 16:10

Hei Nille:)

Legger inn denne tråden.Der finner du litt om Lindbergs avtale med Sats. det står ikke noe der om oppstart andre steder, men kanskje andre her vet...MHM? Hvis ikke så går det jo an å ringe.
http://www.drlindbergs.no/page/index...d=-1&joinid=-1

:klem:

Fedonisten 11-08-04 17:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille
Lurer jammen på å konvertere jeg

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:


:p fra Fedonisten


(blir jo nesten som om Atkins selv skulle gå over til Fedon det...... ;) )

Nille 11-08-04 17:47

Anne - Tusen takk ! Jeg har ringt til damen som sto oppført, men hun hadde gått for dagen. Får prøve igjen i morgen :D

Fedonisten - Det er bare deres skyld at jeg vurderer å "konvertere". Alle Lindberg tilhengere jeg har truffet er jo så innmari koselige..... Det kan jo være noe i maten som gjør dere sånn :p

:klem: til dere begge to !

MHM 13-08-04 18:26

Svipp over du Nille! Vi skal ta deg imot med åpne armer! :D
Avtalen mellom dr. Lindbergs og SATS er landsdekkende, og inkluderer også Spenst-sentere. Men jeg vet ikke hvor langt de har kommet i samarbeidet. På klinikken i Oslo er det litt spesielt, da klinikken har eget, spesialdesignet treningssenter under samme tak. Ring og hør med lokale sentere så får du sikkert svar.

nalana 13-08-04 20:40

Arendal!
 
Oppdaget akkurat at jeg er kjempeheldig. Klinikker finnes foreløpig i Oslo, Trondheim og så lille Arendal:eek: . Så jeg mååå jo nesten bare konvertere.

Ikke noe sjokkerende det i tilfelle, for jeg ble kjent med Lindbergs før Atkins, og synes det er en snillere "livsstil" på sikt. Hadde derfor sikkert byttet etter en stund uansett.

Tror nok uansett jeg skal gjennomføre 14-dagers introduksjonen på Atkins først. Den begynner jeg med på tirsdag.

Det er ganske dyrt på de klinikkene da, så jeg får se om jeg klarer meg på egen hånd med hjelp fra dere her inne før jeg bestiller time. Det er uansett godt å vite at det finnes god hjelp i nærheten hvis det går for tregt med meg, eller hvis jeg mot formodning skulle klikke og sprekke igjen.

Anne 14-08-04 09:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MHM

Avtalen mellom dr. Lindbergs og SATS er landsdekkende, og inkluderer også Spenst-sentere. Men jeg vet ikke hvor langt de har kommet i samarbeidet.

Landsdekkende avtale...Hva ligger i det? Vet du det MHM? Vi har Spenst her.:cool:

nalana 14-08-04 13:26

Nå har jeg ikke sett på maken!
 
Den fine signaturen min er byttet ut!:eek:

Den som er her nå har jeg laget til et annet forum, hvor jeg får hjelp med web-utvikling og dataproblemer. Det ser ut som det ikke går an å forskjellige signaturer på forskjellige forum. Kjempedumt. Dette må jeg finne ut av, men når det først skulle være så galt, så er jo ikke teksten helt malplassert. Hadde vært verre om karbo-signaturen havnet i dataforum;)

Dette må jeg finne ut av:confused:

Fant ut og fikset feilen, så nå er det normalt igjen. Merkelig forresten at den endrer seg i tidligere skrevne innleg. Tenkte jeg skulle justere vekt i signaturen min etter hvert jeg, men det blir jo helt feil, siden vekten blir justert i tidligere innlegg også. Ja, ja, man kan ikke få alt akkurat sånn som man vil ha det. Får finne på noe annet kanskje:o ?


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no