Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Forslag til rask frokost (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45531)

Diwa 24-06-11 21:13

Forslag til rask frokost
 
Noen som har forslag til rask frokost. Har to barn og meg selv som skal ut døra om morran og å lage store frokoster da har jeg desverre ikke tid til :(

Olive Oil 24-06-11 21:20

Sv: Forslag til rask frokost
 
Hvis du sørger for å ha baconterninger og egg i kjøleskapet, er det utrolig kjapt å mekke en frokost. Jeg freser terningene i smør sammen med litt purre og slenger oppi et par egg til slutt. Gjort på 5 minutter, og smaker kjempegodt.

Conjurier 24-06-11 21:20

Sv: Forslag til rask frokost
 
Lag mere middag og varm restene i micro på morningen

Jabba 24-06-11 21:22

Sv: Forslag til rask frokost
 
Stekte egg! smelt smør i panna og ha i så mange egg du vil.....stek mens du føner håret! Superenkelt og tar maks 5-7 min!

lillemeg88 24-06-11 21:41

Sv: Forslag til rask frokost
 
kokte egg, stekte egg, bacon, cottage cheese/tyrkisk yohgurt med nøtter/lavkarbo musli, osteknekkis med pålegg, fløtegrøt, lavkarbobrød med pålegg

Diwa 24-06-11 22:05

Sv: Forslag til rask frokost
 
takk for svar:) Helst vil jeg gjerne ha noe jeg kan ha i hånda i farta men det er kanskje litt vanskelig.

Jabba 24-06-11 22:07

Sv: Forslag til rask frokost
 
Hva med en neve paranøtter / hasselnøtter / mandler???

Diwa 24-06-11 22:19

Sv: Forslag til rask frokost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jabba (Innlegg 1146916)
Hva med en neve paranøtter / hasselnøtter / mandler???

så det holder?

<insert_scary_name_here> 24-06-11 22:23

Sv: Forslag til rask frokost
 
Lavkarbo-lapper. Stek dem opp kvelden i forveien, men varm dem gjerne opp igjen, så smøret smelter. Mye smør, ost og paprika på. Helt snadder!

Hamster59 24-06-11 22:24

Sv: Forslag til rask frokost
 
Hakke ferdig nøtter (evt riste dem på ei panne, - jeg gjør det aldri) og ta opp bær fra fryseren på forhånd, bland det raskt i ei skål med noen skjeer (tyrkisk) yoghurt. Kanel og evt sukrin drysses over om du ønsker det. Spises på ca 5 min. Dette er min "bare må ha det"-frokost.

Trj 24-06-11 22:56

Sv: Forslag til rask frokost
 
Noen spiseskjeer tyrkisk yoghurt med et par bær (nå er det jo jordbærtid) og et dryss av gresskarkjerner og solsikkekjerner. Har ikke regnet på karbene siden jeg ikke holder meg strikt til under 15 g pr dag.

Diwa 24-06-11 23:42

Sv: Forslag til rask frokost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here> (Innlegg 1146928)
Lavkarbo-lapper. Stek dem opp kvelden i forveien, men varm dem gjerne opp igjen, så smøret smelter. Mye smør, ost og paprika på. Helt snadder!

Di så knall gode ut:)

Pøsh 25-06-11 00:25

Sv: Forslag til rask frokost
 
Du kan jo lage både knekkebrød, jukseloff, gerds frokostboller og brød.

<insert_scary_name_here> 25-06-11 00:32

Sv: Forslag til rask frokost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Diwa (Innlegg 1146969)
Di så knall gode ut:)

Jeg er egentlig ganske kresen når det gjelder lavkarbo-brød og lapper, men disse elsker jeg. Lagde dem første gang for 1-2 uker siden, og oppskriften sitter i fingrene den nå!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no