Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   South Beach (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=91)
-   -   Ingen kaffe? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54392)

Tarzan_i_undikken 29-04-13 23:14

Ingen kaffe?
 
Uten kaffe fungerer ikke jeg i hverdagen, da ligger jeg i sengen med ektrem hodepine! Hva gjør jeg`? Noen tips? Jeg er desperat!:eek:

nellie 29-04-13 23:22

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!
 
Drikker kaffe vel?

senka 29-04-13 23:37

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!
 
Jeg og :D Klarer meg ikke uten :)

nellie 29-04-13 23:39

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!
 
Alt man er sååå avhengig av burde man kanskje egentlig kutte ut.. Men ikke for lavkarboen sin skyld:)

Carisma 29-04-13 23:40

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!
 
Om mangel på kaffe har den effekten bør du nok vurdere en avgiftning uansett... Men de fleste lavkarboretninger tillater kaffe. Mulig ikke SB gjør det, de er jo opptatt av å kutte på alt.
Et alternativ er å gå over til te som har noe koffert, men mindre enn kaffe, i en overgangsperiode.

Julie 29-04-13 23:48

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1440198)
Om mangel på kaffe har den effekten bør du nok vurdere en avgiftning uansett... Men de fleste lavkarboretninger tillater kaffe. Mulig ikke SB gjør det, de er jo opptatt av å kutte på alt.
Et alternativ er å gå over til te som har noe koffert, men mindre enn kaffe, i en overgangsperiode.

Dæven, for en praktisk drikke som har lagringsplass - selv om jeg selv aldri har fått med noe koffert i kaffen! :veitikke: :lol:

Carisma 30-04-13 00:37

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Julie (Innlegg 1440199)
Dæven, for en praktisk drikke som har lagringsplass - selv om jeg selv aldri har fått med noe koffert i kaffen! :veitikke: :lol:

:lol:
Det var nok autocorrecten som tenkte koffert gitt :rolleyes: koffein var det derimot jeg tenkte på...

TrillTrall 30-04-13 07:37

Sv: Ingen kaffe?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tarzan_i_undikken (Innlegg 1440192)
Uten kaffe fungerer ikke jeg i hverdagen, da ligger jeg i sengen med ektrem hodepine! Hva gjør jeg`? Noen tips? Jeg er desperat!:eek:

Enten drikker du kaffe (men på tide å trappe ned litt kanskje?) eller så holder du ut til abstinensene gir seg - for det er jo abstinenser du har når du får det sånn om du ikke drikker kaffe.

Lich 30-04-13 09:34

Sv: Ingen kaffe?
 
Hvis man også skal kutte kaffe.....Nei da står man i fare for å bli så "flink" at man får vinger.Kan det være bra for sjelen å være så flink?Setter over kaffen jeg :D

Tarzan_i_undikken 30-04-13 13:58

Sv: Ingen kaffe?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lich (Innlegg 1440234)
Hvis man også skal kutte kaffe.....Nei da står man i fare for å bli så "flink" at man får vinger.Kan det være bra for sjelen å være så flink?Setter over kaffen jeg :D

Haha, ja jeg burde kanskjetrappe nedlitt, men å kutte helt høres helt forferdelig ut for meg! :-D

Tarzan_i_undikken 30-04-13 14:03

Sv: Ingen kaffe?
 
Jeg prøver med koffeinfri i dag, så får vi se hvor lenge jeg holder ut! Kaffesmaken gir vel litt placebo... Jeg vil jo helst følge dietten til punkt og prikke.

Tarzan_i_undikken 30-04-13 14:13

Sv: Ingen kaffe?
 
Grunnen til coffein frarådet er fordi koffein gjør at kroppen utskiller mer insulin som gir kroppen behov for søtsaker. Men en kopp var visst lov, og deretter koffeinfri resten av dagen :-) supert!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no