Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Olsokutfordringen -3kg 29. juli (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45075)

Regret 10-06-11 14:39

Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Da var det på tide med en ny utfordring!
29. Juli er det olsok og siden det ikke er så veldig lenge til så setter jeg denne utfordringen til -3kg, men dere kan selvsagt velge hvor mye som er realistisk for dere selv!

Håper flere blir med! :D

Tango 10-06-11 16:17

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29.Juli
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1135089)
Da var det på tide med en ny utfordring!
29. Juli er det olsok og siden det ikke er så veldig lenge til så setter jeg denne utfordringen til -3kg, men dere kan selvsagt velge hvor mye som er realistisk for dere selv!

Håper flere blir med! :D

Jeg er med! Satser også på 3 kg fra veiing på onsdag. Får 4-5 uker uten veiing fra st. Hans til olsok, så det blir skikkelig spennende! :D

VSB 10-06-11 16:37

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29.Juli
 
Jeg henger meg på.

Vekten i dag var tilbake på samme nivå som for nesten 2 uker siden, så da tar jeg det som utgangspunkt. 81,5kg. Da blir målet 78,5 (og kanskje jeg nærmer meg bunad til barnedåpen 6. august?)


http://tickers.TickerFactory.com/ezt...r8n/weight.png

Eve 10-06-11 18:31

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29.Juli
 
Jeg henger meg på, fint med et mål over sommerferien.:cool:

huldra99 11-06-11 11:41

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29.Juli
 
Henger meg med her jeg å. Skal i bryllup den 30 juli så dette var ei perfekt utfordring:)
Har akkurat nådd st.hans målet mitt på 82 kg.. vel er 200 g unna, men d er da enda halvannen uke igjen..
lurer på hva jeg skal sette målet til...

Skal til oslo i neste uke å da blir d tre dager på høykarbo (skal prøve å holde på lavkalori de dagene) er spent på hva vekta viser når jeg kommer hjem.
Regner med d blir litt alkohol som også skal forbrennes før fettet;) hihi..
Skal på bon jovi konsert på onsdagen..
det jeg kaller skikkelig husmorferie;)

Nei tilbake til målet mitt.. Det må bli en plass på 70 tallet... setter d ca 5 kg... dvs 77 kg..blir 5,2..
så får jeg heller justere det hvis det blir for vanskelig...

Lykke til alle sammen..

VSB 13-06-11 10:00

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29.Juli
 
Veiedagen min er mandag, så første oppdatering er -0,6kg.:D


http://tickers.TickerFactory.com/ezt...r8n/weight.png

Eve 13-06-11 19:09

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29.Juli
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av VSB (Innlegg 1136898)
Veiedagen min er mandag, så første oppdatering er -0,6kg.:D


Gratulerer med flott resultat.:heia::heia::heia:

c@th68 14-06-11 10:54

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Jeg tar sjansen og henge meg på her :cool:

Skal til Kreta på lørdag, i 14 dager og ser på det som en motivasjon å ikke gå altfor mye opp....

Realistist må jeg jo være og regne med en liten vektøkning i løpet av den turen, så satser på -3 kg. innen 29. juli :D

:goodluck: til alle!

Lillemy71 14-06-11 11:12

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Hiver meg på denne jeg for det høres realistisk ut. Regner i fra siste minstenotering som er 76,4 kg. Har vært litt høyere de siste par ukene for det har blitt mye, om enn lovlig, mat, en del atkins barer, cola z og vin og da holder jeg på vekta. Satser på ny minstenotering allerede på fredag :D

Anitra 14-06-11 11:13

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Jeg satser på 3 kilo ned! skal på en ørliten ferietur, men det skal gå fint ;)

Regret 14-06-11 11:16

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Kom på at jeg har bursdag den 27. Juli! Typisk at jeg går opp alt igjen den dagen ;) Neida, dette skal bli min første og beste lavkarbo bursdag! :D

Tango 15-06-11 11:18

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Veiedag i dag: -0,5 kg! :D Da er det "bare" 2,5 kg igjen. Passelig for meg det, for fettet mitt er spikra på. :p

jolie 15-06-11 11:21

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Jeg henger meg muligens på denne når St.Hans er over (så slipper jeg så mange tickere, hehe).

Lillemy71 17-06-11 14:52

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Veiedag i dag og ny minstenotering, 76,1 kg. Det er bare ned 300 g siden 21.05, men det har vært noen merkelige uker med mye (lavkarbo) mat og en del alkohol så det må nok ta litt av skylden. Men jeg er bare glad at det går nedover for her har vekta stått stille siden februar i fjor :eek:

huldra99 17-06-11 21:49

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Har veiedag onsdager
30/3: 93,4 kg
14/6: 82,0 kg ned tot 11,4
22/6:
29/6:
6/7:
13/7:
20/7:
27/7:
5,5 igjen til målet:)

HAr vært bortreist så har ikke fått lagt inn ukas veiing før nå. Men rakk å gå på vekta før jeg reiste bort, måtte bare fremskyve veiinga en dag..

VSB 20-06-11 17:26

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29.Juli
 
Veiedag i dag, -0,2 eller 0,6 er visst litt uenige disse tickerne mine... Nedover går det i hvert fall...

http://tickers.TickerFactory.com/ezt...r8n/weight.png

littleme 20-06-11 17:35

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Jeg vil også være med her! Starter fra neste veiing som er på søndager! Dette blir spennende!

Regret 20-06-11 17:38

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Jeg befinner meg nå 100g OVER tickerstart :rolleyes: men er snart i gamet igjen, for i går var jeg 1000g over tickerstart! :eek: *vannvekt*

VSB 20-06-11 23:57

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1143393)
Jeg befinner meg nå 100g OVER tickerstart :rolleyes: men er snart i gamet igjen, for i går var jeg 1000g over tickerstart! :eek: *vannvekt*

Uff, men det er litt sånn jeg opplever for tiden også, opp eller ned både en halv og en hel kilo fra dag til dag, uten at jeg kan se noen god grunn...

Eve 21-06-11 11:43

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1143393)
Jeg befinner meg nå 100g OVER tickerstart :rolleyes: men er snart i gamet igjen, for i går var jeg 1000g over tickerstart! :eek: *vannvekt*

Du er ikke alene om det. Her står vekta på det samme igjen:confused:. Litt opp og litt ned i løpet av uka. Mister motivasjonen av det:( Føler at jeg spiser alt for mye fett, er jo vokst opp med at fett er farlig, blir kvalm etter at jeg har spist når jeg tenker på alt fettet jeg spiser. Men ... jeg leser jo her at det tar tid, bare så vanskelig å være tolmodig. Vi får holde motet oppe og hjelpe hverandre over kneika. Snart sommerferie, da skal jeg slappe av og ikke tenke så mye på kosten. Fortsetter selvfølgelig med lavkarbo (det er en livsstil jeg liker godt) men kanskje slappe av litt med alt fettet.
Lykke til til deg, og gratulerer til alle som går nedover ;)
Jeg heier på oss alle:heia:, forhåpentlig skjer det noe utover høsten

Regret 21-06-11 12:36

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Godt å se at jeg ikke er alene..
Jeg endret litt på dietten min og fokuserer nå mest på kalorier igjen, men har også en grense på karbene slik at det fortsatt er lavkarbo.
Nå er jeg med igjen. I går gikk jeg ned som sagt 900g, og i dag gikk jeg ned enda 600g. Kan virke som det har løsnet litt for meg.. Jeg sto stille i 2 måneder og gikk opp og ned den samme kiloen, så nå lever jeg heller med lite fett, lite kalorier, litt fler karber og mer frukt og grønnsaker. Uansett, nå er jeg 500g inn i spillet igjen ;)

Eve 21-06-11 12:41

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1143948)
Godt å se at jeg ikke er alene..
Jeg endret litt på dietten min og fokuserer nå mest på kalorier igjen, men har også en grense på karbene slik at det fortsatt er lavkarbo.
Nå er jeg med igjen. I går gikk jeg ned som sagt 900g, og i dag gikk jeg ned enda 600g. Kan virke som det har løsnet litt for meg.. Jeg sto stille i 2 måneder og gikk opp og ned den samme kiloen, så nå lever jeg heller med lite fett, lite kalorier, litt fler karber og mer frukt og grønnsaker. Uansett, nå er jeg 500g inn i spillet igjen ;)


Gratulerer med fine tall på vekta:heia: Kjenner jeg blir litt misunnelig:rolleyes:
Hva ligger du på i proteiner? synes jeg ligger veldig høyt, men vet jo ikke hva som er det riktige. Jeg har også begynt å tenke i samme baner som deg, iallefall over sommeren. Skal til Spania og Italia i tre uker så da blir det det enkleste tror jeg. Lykke til videre med ditt kosthold, ser ut som om du er på rett spor.:)

Regret 21-06-11 13:45

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Eve (Innlegg 1143954)
Gratulerer med fine tall på vekta:heia: Kjenner jeg blir litt misunnelig:rolleyes:
Hva ligger du på i proteiner? synes jeg ligger veldig høyt, men vet jo ikke hva som er det riktige. Jeg har også begynt å tenke i samme baner som deg, iallefall over sommeren. Skal til Spania og Italia i tre uker så da blir det det enkleste tror jeg. Lykke til videre med ditt kosthold, ser ut som om du er på rett spor.:)

Nå er jeg ikke så veldig nøye med alt av inntak bare spesielt kaloriene er så lavt som mulig. Men de siste to dagene så har protein ligget på 32% (52g) og 41% (61g).
Jeg har maksgrense på 1500 kcal, men i går og i dag prøver jeg å holde meg under 1000, så det ble 708 kcal i går og planlagt 653 kcal i dag. Dermed ble det 78g karbo i går og 70g i dag, hvor jeg har maksgrense på 100g karbo. Så jeg går ned på vannvakt og underernæring akkurat nå, og forventer at det vil gå mye saktere i neste uke. Men enn så lenge så er jeg superfornøyd med noe nedgang i det hele tatt! ;)

Planen er i grunn bare å gå på lavkalori i 1 måned, for allerede nå kjenner jeg meg oppblåst og uvel av så mye karbo. Men slik det har vist seg nå så må jeg ned på ketolyse for å føle meg bra og der går jeg ikke ned i vekt i det hele tatt, så det blir et hardt valg :p

annex 21-06-11 17:40

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Hiver meg på, det er positivt for meg med utfordringer!
Setter målet til - 2 kg, da jeg snart er 50 og liker å ta det stille og rolig
Lager ny ticker

kattungen 22-06-11 12:31

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli
 
Jeg blir med!

Start: 82.6 kg
Mål: 79.6 kg :heia:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no